Hamile Kalmak İçin Yumurtlama Günü Olması Şart Mı?

Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında bembeyaz tarafından paylaşıldı.

  1. bembeyaz

    bembeyaz Hamiş Melek

    yumurtlama dönemi dışında hamile kalınabilir mi yumurtlama dönemi dışında gebe kalınırmı hamile kalabilir mi günleri kalınırmı günü
    Arkadaşlar uzun zamandır aklıma takılan bir soru var. Hamile kalmak isteyen bir kişi sadece yumurtlama gününde mi hamile kalabilir. Yani koca ay içerisinde sadece 6 gün onun dışındaki günler hiçbir işe yaramıyor öylemi? Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim. :bangin:
     
  2. bembeyaz

    bembeyaz Hamiş Melek

    arkadaşlar yok mu bu konuya güzel bir yorum merakla bekliyorum
     
  3. orjinal-catlaq

    orjinal-catlaq New Member

    mrb ordamısınız size sorum olacak tabi sizinde bilginiz varsa off sinirimden aglıyom
     
  4. MaWiM

    MaWiM ♥Sadminin Aşkısı♥ Yetkili Kişi

    Yumurtlama gününden başka bir gün hamile kalabileceğini sanmıyorum canım.Ama bu yumurtlama dönemi kişiden kişiye değişebilmekte.Kimi zaman erken kimi zamanda geç yumurtlama yapabiliyorsun.Zaten aşırı bir akıntın ve sancın varsa kasıklarında bilki yumurtlama dönemindesin:)
     
  5. bembeyaz

    bembeyaz Hamiş Melek

    teşekkür ederim o zaman anladığım doğru kocaman 1 ay içinde 5-6 gün bizim için önemli
     
Hamile Kalmak İçin Yumurtlama Günü Olması Şart Mı? konusuna benzer içeriklerimiz
  1. hamile kalmak için bu 15 basamağı geçmeniz şart!!!

    hamile kalmak için dua hamile kalma duası progesteron hormonu kaç olmalı fsh hormonu kaç olmalı lh Açıklanamayan infertilite (nedensiz kısırlık), standart infertilite testlerinde hamile kalmanıza engel bir problem bulunmaması ve durumunuza başka hiçbir tıbbi açıklama getirilememesi durumudur. İnfertilite genelde çiftlerin %10 ile %20’si arasında görülmektedir. [B]Nedensiz kısırlıklar[/B]...
  2. bunları yapmak için dünyanın son günü olması şart mı ?

    [B] Bir üniversitede, profesör derse şöyle başlamış: - Düşünün ki bugün dünyanın son günü. Yarın bu saatt...e her şey bitecek. Kurtuluş şansınız yok. Bugün ne yapardınız? Öğrenciler tek tek yazmaya başlamışlar.. ......- İbadet eder, Tanrı’dan günahlarımı affetmesini dilerdim. - Tüm sevdiklerimle vedalaşırdım.... - Ailemle vakit geçirirdim.- Anneme veya babama giderdim. -...
  3. hamile kalmak için yumurtlama tedavisi gördüm kulladığım ilaçlar bende kilo yaptı..

    gebe kalmak için doktora gittim ve kulladıgın ilaçlar bende kilo yaptı diyen arkadaşlar varmı? tedavi aşamasında hangi ilaçları kullandınız sizlerde ne gibi fiziksel sorunlar ortaya cıkardı benimle paylasırmsınız?
  4. hamile kalmak için..

    merhaba arkadaşlar...9 aydır bebek istememize rağmen olmuyor doktorum hiçbir problem olmadığını söylüyor yani yumurtalarımda bi sorun yok,ayın 3 ünde yumurtlama günüm için tekrar gidicem doktora,sizlerden yardım istiyorum hamileliği kolaylaştırmak için neler önerirsiniz?soğan kürü,incir kürü vs.araştırdım biraz önce ne önerirsiniz lütfen yardımcı olun bana şimdiden çok teşekkür ederim hepinize...
  5. Hamile kalmak için yumurtlama günümü nasıl bilicem?

    [B]ovülasyon nasıl belirlenir,ovülasyon günleri nasıl belirlenir,ovülasyon nasıl anlaşılır,ovülasyon belirtileri,ovülasyon günlerini belirleme hakkında bilgiler[/B] [ATTACH=full]43014[/ATTACH] Yumurtlama hamile kalmadaki en önemli faktörlerden birisidir. Döllenmenin gerçekleşmesi için partnerler arasındaki cinsel ilişkinin zamanlaması büyük önem taşıyor. Yumurtanın ömrü sadece 24 saat...

Sayfayı Paylaş