gebe
  1. dny

    dny Forum Okuru

    hamile miyim?

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında dny tarafından paylaşıldı.

    Merhaba ben ilk iliskimi 31.agustos tarihinde yasadim. Iceri bosalma gibi bir durum soz konusu olmadi. Iliskiye girmeden once adet belirtilerim olmustu(bel agrisi, goguslerde hassasiyet, karin agrisi vb.) Iliskiden 3 gun sonra3 eylul) kanamam oldu fakat normal adet kanamalarimdan farkli sekildeydi yogun degildi. 2 gun yogun oldu son 4 gun cok hafif sekilde seyretti. Bugun 4. Gun ve hic kanama yok. Goguslerimde hassasiyet var. Acaba ustune gorme dedigimiz olay olabilir mi?
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.628
    Beğenilen Mesajlar:
    1.524
    Ödül Puanları:
    113
    Mensiniz gerçekleşmiş gebelik söz konusu değil. Şüpheniz için test yapabilirsiniz.
     
hamile miyim? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Hamile miyim?

    Hamile miyim?

    Merhaba. 3 gün önce hiç ağrım olmadan bi kanama yaşadım, regl olabilirim diye düşündüm ancak yalnizca 4 5 saat sürdü. Yerleşme kanamasından çok korktum. Psikolojik olarak bu beni çok etkiledi ve dün akşam gebelik testi uyguladım, testi ilk 10 dk gözümün önünden hic ayirmadim, yalnızca kontrol penceresinde çizgi oluştu. Sevindim testi kutusuna kaldırıp çantama koydum. 5 dakikanin yeterli...
  2. hamile miyim

    hamile miyim

    Ya benim basim donuyo karnim agriyo göğüs lerim agriyo surekli idrarim var hamililik belirtisi olabilir mi :kiss:
  3. hamile miyim?

    hamile miyim?

    arkadaşlar merhaba ben aranıza yeni katıldım yardımınıza ihtiyacım var 31 mayıs 2015 te adet oldum ve 5 haziran tarihinde adetim bitti.9 ve 10 haziran tarihinde eşimle korunmasız ilişki yaşadık sizce hamile olma ihtimalim nedir ve belirtiler ne zaman başlar ben 3 aylık evliyim ve bebek için ilk girişimimiz tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
  4. Hamile miyim?

    Hamile miyim?

    Sevgilim ile sürtünerek ilişkiye girdik, altimda yeni cikan bol pantolon vardi, bi anda aramiza bosaldi pantolon da ve iç camasirimda birşey yoktu ama citcitli atletim acikti eve gelince atlette kahverengi gibi hafif leke gördüm, döl rengi mi yoksa akinti mi diyemiycegim çünkü iç camasirda birşey yoktu, wcye girip ciktim kahverengi leke gelmiş, korkmuyoruz hamile miyimdir?
  5. hamile miyim

    hamile miyim

    arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım :hede: benim son adet tarihim 24 ekim. tam yumurtlama günlerimde eşimle ilişki yaşadık. ilişkiden 5 gün sonra beta hcg baktırdım 1.2 çıktı ,yani negatif :( şuan adetime 3 gün var. ama kasıklarımda ve belimde 1 haftadır sürekli ağrı oluyor, başka da belirti yok .adet öncesi hiç böyle belirtim olmaz normalde. adetim 5 gün kadar geciktiğinde tekrar kan...

Sayfayı Paylaş