gebe
  1. ececin

    ececin Forum Okuru

    hamıle olabılırmıyım

    Konu, 'Bilmedikleriniz' kısmında ececin tarafından paylaşıldı.

    adet olmama 1 hafta kala esimle ilişkiye girdik suan adetimi 7 gun gecıktım kan testı yaptırdım sonuc negatıf cıktı ama adet belirtılerım yok denecek kadar az bendede bi merak basladı acaba hamile olabılırmıyım dıye testlerde negatıf cıkıyo acaba ne zaman belli olur cok merak ediyorum ben bir bebiş istiyorum cunku merakım oyuzden bi an once belli olmasını bana bi akıl verirmisiniz
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenilen Mesajlar:
    1.517
    Ödül Puanları:
    113
    Her mens gecikmesi gebelik lehine değildir.Plano testler hatalı sonuç verebilir.HCG testi yaptırın net sonucu alırsınız.
     
  3. ececin

    ececin Forum Okuru

    sagolun verdiginiz cevap için benim merakım su yonde birazda zaten iliskiye 2 hafa kgirdik iki hafta bişey belli olurmu normalde 1 ay falan beklemek gerekmiyomu benim adet gunumde geldi adet olurmuyum olmazmıyım onu merak ediyorum bende simdiden cevap için tesekkurler
     
  4. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenilen Mesajlar:
    1.517
    Ödül Puanları:
    113
  5. esraaa87

    esraaa87 Forum Okuru

    merhabalar 9 gündür adet gecikmem var. kahverengi bazende az kanlı bir şekilde akıntılarım oluyor idrar testi yaptırdım negatif çıktı sizce hamile olma ihtimalim varmı kan testi yaptırmadım
     
  6. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.616
    Beğenilen Mesajlar:
    1.517
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba bu şekilde havada kalacak olasılıklı yorumlar yapmak size fayda sağlamaz.HCG testi yapmanızı öneriyorum.Sevgiler..
     
hamıle olabılırmıyım konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. akp tekrar iktidar olabılırmı ???

    akp tekrar iktidar olabılırmı ???

    akp tekrar iktidar olabılırmı ???
  2. hamile kalmış olabılırmıyım ?

    hamile kalmış olabılırmıyım ?

    herkese merhaba. uzun zamandır takıp edıyorum sıteyı. daha once uye olmustum fakat bu ılk konum ve ılk mesajım. yerının doğru olduğundan da emin değilim, eğer yanlış yere açmışsam özür dilerim. 20 yaşında nişanlı bir kızım. 1 ay önce nişanlımla sürtünme ile beraber olduk. o zamanlar adet dönemim gelmişti. fakat hala adet görmedim. en son 23 martta adet görmüştüm. nerdeyse iki ay olacak....
  3. hamıleyken aldatılmak

    hamıleyken aldatılmak

    hamıleyken aldatıldım kızlar ve cok mutsuzumm uzerınden zaman gectı ama hala pıskolojım allak bullak kac kere bosanacak olduk ama kendını affettırmesını bılldıı agzı ıyı laf yaparr yanı varmı benle aynı kaderıı yasayan cok ıgrenc bı durumm cok kotu bısey :(((cok mutsuzum ...
  4. hamıle olbılırmıyım

    hamıle olbılırmıyım

    slm ben 6 senelık evlıyım ve esımden dolayı bızım cocugumuz olmuyr canlı hucremız yok bunun ıcın esım amelıyat oldu ve doktor bıze %50 normal yolla sans verıyor sızce bu varıkosel amelıyatlarından sonra cocuk olması mumkunmu ve boyle olan bırılerını tanıyormusunz
  5. hamılemıyım

    hamılemıyım

    merhaba kızlar sımdıden tsk ederm uzun olacak ama ne olur yardım edın ben adetıme 1 gun kala aksamdan ılk testımı yaptım once cok cok gorunmeyecek kadar sılıktı sonra 20 25 dk ıcınde daha da belırgınlestı bu cızgı,adetım 2 gun gectıkten sonra sabah ac karnına ıdrar testımın 2.sını yaptım 2 numaralı resimde de görüldüğü gibi beyaz çizgi belirdi yaklaşık 20 dk sonra kırmızılık oluşmaya başladı...

Sayfayı Paylaş