gebe

Hamilemiyim Değilmiyim yorumları

Konu, 'Hamilemiyim Sorular Cevaplar' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

  1. küçükmelek123

    küçükmelek123 Üye Üye

    Kayıt:
    22 Ekim 2012
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    31
    Ödül Puanları:
    18
    sanırım negatif oluyor sonuç..
     
  2. buket c.

    buket c. Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar merhaba aranıza yenı katıldım.benm de size sorularım olacaktı.yaklaşık 3 yıldır evliyim ve 3 aydır korunmuyoruz.20 aralıkta adet gördüm şuan adet olacakmısım gıbı agrım var ama olmadım henuz.göğüslerim aşırı bikaç gndür arada baş dönmelerim oluyor ve çok nadır de olsa bulantım.psikoljık mı diye dusunuorm ama benm gıbı olan var mı acaba aranızda?
     
  3. Sareee071

    Sareee071 Forum Okuru

    Meraba arkadaslar yeni.katildim araniza asilama oldum bugun 4 gunum benim gibi bekleyen var mi asolama ile hamile kalanlar yorumlarinizi bekliorum umut olun bana bu arada ilk asilamam
     
  4. NuR006

    NuR006 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    merhaba arkadaşlar ben yeni üyeyim size danışmak istediğim birşey var bugün adet günüm ve çok sancılı geçer ama ne sancıdan eğer var nede adetimden bhcg testi yaptırdım 0.05 çıktı ama seyreltilmiş bhcg de ise 1000 değerinden küçük olarak görünüyor acaba geç döllenme olabilir mi yada ne zaman tekrar test yaptırmalıyım doktorum gebelik yok denilebilecek kadar az dedi lütfen yardımcı olurmusunuz benim için çok önemli :'( <3
     
  5. NuR006

    NuR006 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    sevgili buket c bu şikayetlerin bildiğim kadarıyla erken gebelik belirtileti adet olacakmışşın gibi ağrında belki emriyorun rahme düşmesinden kaynaklanıyor olabilir ilk bebeğimde bende de böyle olmuştu ama sonra onu kaybettim umarım hamişsindir
     
  6. Leyla leyla

    Leyla leyla Forum Okuru

    Selam men her zaman duzenli adet olurdum ya 5 gun ireli atardi yada vakti vaktinde olurdu.bu defa 3. gun gecikdi hamileyim sandim cunki beriltiler vardi ama 4. Gun adet oldum sizce neden boyle oldu cok uzgunum shuan
     
  7. Leyla xaver

    Leyla xaver Forum Okuru

    Selam ben her zaman duzenli adet olurdum ya 5 gun ireli atardi yada vakti vaktinde olurdu.bu defa 3. gun gecikdi hamileyim sandim cunki beriltiler vardi ama 4. Gun adet oldum sizce neden boyle oldu cok uzgunum shuan.birde cinsel ilishki zamani ben orgazm hiss etmiyorum cunku yeni birlikte oluyoruz.benim hic bishey hiss etmemem bebek olmasina engelmi?
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 1 Şubat 2014
  8. busracalkan

    busracalkan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Şehir:
    Ankara
    Merhaba arkadaşlar beb de yaklaşık iki aydır regli olmadim test de yaptım olumsuz sonuc aldım doktora gittim iki kez kan testi de yaptırdım ondan da çıkmadı kadin doguma yonlerdirdi bu durumda cok rahatsizim :(
     
  9. SERENAY ADİGE

    SERENAY ADİGE Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Şehir:
    İzmir
    Merhaba, ben siteye yeni kayıt oldum. Bu sene evliliğimin 4.senesi ve ilk aşılamamı yaptırdım. pko hastasıyım. Ayın 5'inde kan testi yaptıracağım ve inanılmaz heyecanlıyım. Allahım ayıpsız kusursuz hayırlı evlatlarımız olmasını nasip etsin tez zamanda...
     
  10. Ebru yıldırım

    Ebru yıldırım Forum Okuru

    Merhaba. Reglimden 1gün sonra erkek arkadaşımla birlikte olduk. Ancak içe boşalma gibi bi şey olmadı. Normal günümde regl oldum. Reglimden bir gün önce betahcg yaptırdım. 2.3 çıktı. Yaptırdıgım günün akşamı regl oldum zaten. Ancak normalden daha az geliyor kanamam. Adetliyken idrar testi de yaptım. Negatif cıktı. Kanın rengi kırmızı. Sadece miktarı az. Hamile olma ihtimalim var mı yinede yoksa stres yaptıgımdan dolayı mı böyle oluyor
     
  11. meleek34

    meleek34 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Adetim bi gün gecikti. 1 hafta önce göğüslerimde hassasiyet oldu sivilce çıktı. Adet olucam sandım ama aynı gün geçti bekliyorum gelmiyo. Bulantım var ama kendimi bildim bileli sabahları bulanır midem. Idrarım sık geliyo ama idrar yolları enfeksiyonu var ondan kaynaklandığını düşünüyorum. Bugün tekrar acımaya başladı göğüslerim acaba hamile miyim yardım edin lütfen ?
     
  12. Derin doğan

    Derin doğan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Mrb arkadaşlar ben bu ay ovulasyon testi aldım çift çizgi çıktıktan sonraki gün deneme yaptık. Yaklaşık 3 aydır deniyoruz ama henüz olmadı. Bu testi kullanıp kesin pozitif sonuç alan var mı? Bu sefer olmuş mudur?
     
  13. nani 95

    nani 95 Forum Okuru

    Arkadaslar 4aylik evliyim adetim duzensiz 6gun geciktim kasik agrilari yasiyorum(genellikle sabahlari) ara sira midem bulaniyo bel ve bas agrim var ara sira atesim cikmis gibi hiss ediyorum bebeyim olmasini cok istiyorum hamile ola bilirmiyim ?
     
  14. nermin95

    nermin95 Forum Okuru

  15. simay aaa

    simay aaa Forum Okuru

    merhabalar bende uc aylik evliyim evlendigim gunden beri hamile kalmak istiyordum uc ayda kactane idrar testi yaptim kim bilir ;) insan negatif ciktikca strese girio benim de sabahlari migde bulantim bel baş ve kasik agrim oldu ve atesim varmis gibi hisaediordum kendimi idrar testi yaptim evde iki cizgi ama bir tanesi belli belirsizdi ertesi gun kan testi yaptirdim 192,33 cikti yani hamileyim suan alti hafta oldu allah isteyen herkeze nasip etsin insallah ..karninda bi canlinin oldugunu hissetmek harika birsey birde utrasyon da onu gormek bambaska ...
     
Hamilemiyim Değilmiyim yorumları konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Hamilemiyim??? Değilmiyim soru cevaplar Melekler Mekanı

    Hamilemiyim??? Değilmiyim soru cevaplar Melekler Mekanı

    adete yakın akıntı adet öncesi akıntı olurmu adete yakın olurmu fetal hareketlerin algılanması ne demek kahverengi Bazen doktora gitmeden bazı belirtilere göre hamilelik tanısını kendimiz bile koyarız ama bu ne kadar doğru arkadaşlar..Bana göre emin olmadan önce illaki doktor kontrolü şart.Belirtilere göre bazen hamile olduğunuza inanıp daha sonra hüsrana da uğramak daha çok yıkıcı olur anne...
  2. hamilemıyım değilmiyim bilmiyorum

    hamilemıyım değilmiyim bilmiyorum

    hamilemıyım merhba bn yenı uye oldum bn 3 aydır ewlıyım gecen ay 10 gn adet gecıkmesı grdum doktora gıttım kansız oldugumu soyldı ve kan ılacı kuullanıorum bu ay adetım 3 gun gectı.. her hangı adet belırtılrm yok acaba gebe olabılırmıyım yada ılaclrdan olabılırmı yardımcı oolurmsunz lutfen
  3. hamilemiyim değilmiyim yardımmmm

    hamilemiyim değilmiyim yardımmmm

    hamilemiyim Bugun test yaptim cook silik cikti. Evin isiginda dikatli bakmazsan gorunmuyor nerdeyse. Ama acik havada gayet belli. 2. Cizgi olarak kabul etmelimiyim sizce
  4. hamilemiyim değilmiyim anlamadım

    hamilemiyim değilmiyim anlamadım

    selam .adetime 8 gün kala test yaptım çift çizgi çıktı sonra gidip kanda baktırdım 001 çıktı hamilemiyim ?
  5. Hamilemiyim hamile değilmiyim bilmiyorum ?

    Hamilemiyim hamile değilmiyim bilmiyorum ?

    merhaba hamilelikle ilgili bir kaç sorum olucak sizlere bugün adet günümün ilk günü fakat olmadım henüz kendimde acayip şeyler sezinliyorum mesela ara ara migdem bulanıyo başım dönüyo gögüslerimde şişkinlik ve uçlarında renk değişimi oldu birde ucunda küçük küçük kabarcıklar bir kere dış gebelik yaşamıştım ve aynısı olmuştu şimdi acaba hamilemiyim diye tekrar düşünüyorum sizce olabilirmi...

Sayfayı Paylaş