gebe
  1. SheKheRbiShe

    SheKheRbiShe Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Hamilemiyim ki?

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında SheKheRbiShe tarafından paylaşıldı.

    bugün adet günüm adet günümü unuttum günüm geçti hamilemiyim rüyada gebelik testinin pozitif çıkması merhaba arkadaşlar, 1 yıllık evliyim ve eşimle 3 aydır korunmuyoruz.
    bu ay adet günüm 7 gün geçti ve sanki her an adet olacakmış gibi sancılarım var ha bugün ha yarın olacağım derken baktım yok birşey, gittim eczaneden test aldım ama ben hamilemiyim diye değilde hani eğer değilsem doktora gidiyim adet gecikmemin nedenini öğreniyim diye...testi yaptım ve pozitif çıktı üstelik çizgiler çok belirgin, hala şoktayım hiç beklemiyordum.çünkü diğer ay kaç test yaptığımı bile hatırlamıyorum ve bu ay umursamak istemedim psikolojim bozuluyor diye.çift çizgiyi görüncede çok şaşırdım.

    sormak istediğimse şu :
    idrar testinin pozitif çıkması kesin gebelik midir? yoksa kan testi de yaptırmam gerekir mi?

     
  2. mrs m.

    mrs m. Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.954
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ankara
    Tebrik ederimmmm :)
    idrar testinde çıktıysa kan testinde de çıkar... içini rahatlatmak için bence kan testi de yaptır. ben öyle yapmıştım. kan testinde değeri görünce ancak inanmıştım :)
     
  3. unforgiven

    unforgiven Üye Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    cyprus
    gözünaydın canım tebrikler kan testi de yaptır için rahatlasın ama hamilesin aynı durumu bende yaşadım çünkü test elimde donakaldığımı sonra bi daha ve bi daha test yaptığımı sonra yine inanmayıp dr.a gittiğimi biliyorum:D idrar testinde yüzde 1 yanılma payı var demek ki kanındaki gebelik hormonu belli bi seviyeye ulaşmış ki idrar testinde de görebiliyosun sonucu o testler çok hassas çünkü allah kucağına almayı da nasip etsin...
     
  4. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru


    eğer adet görmediysen pozitif cıkması kesin gebeliktir..tam kesinleştirmek içinde kan testi yaptırmalısın..belirtilerin varmıydı??...
    tebrikler..
     
  5. SheKheRbiShe

    SheKheRbiShe Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler kızlar :) bugün kan testi yaptırdım ancak sağlık ocağında yaptırdığım için sonuçlar yarın çıkıcak..Doktorum kesin hamile olduğumu kan testine gerek bile kalmadığını ancak HCG seviyesini öğrenmek için yapmak gerektiğini söyledi.Gebelik kaydım yapıldı, tansiyonum ölçüldü kilom kaydedildi, yarın tam kan vereceğim ve vücudumdaki mineral vitamin eksikliğine göre doktorum bir beslenme çizelgesi hazırlayacak..Kendimi öyle bir döngünün içinde buldum ki beklemediğim bir anda hamileliğimi öğrenmemin şokuna doktorun hamileymişim gibi davranması eklenince çok garip oldum :) Allahım isteyen herekese nasip etsin inşallah...

    bu arada uyku isteği, çok hafif bulantı, ince belimde ağrı, göğüslerimde şişlik ve hassaslık belirtilerim var...
     
  6. nurci_faruk

    nurci_faruk Hamiş Melek

    Kayıt:
    5 Kasım 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun bi doktora git bebişini gör bence:))
     
  7. musab

    musab Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun canım inş kucagına sag saglim alırsın yavrunu darısı ben ve bütün evlat isteyen herkese okuyunca agladım çok sevindimm
     
    a.özlem bunu beğendi.
  8. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    hamilemiyim

    merhaba arkadaslar sıze bırsey soracam cvbını alrsam sevınecem benim 3 gun adetıme geçıktı ama ara ara sançım var ve gögüslerıme dokunamıyrm cok agrıyo bırde beyaz akıntım var acaba hamişmiyim sızce neden oluyo agrılarım
     
  9. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.376
    Beğenilen Mesajlar:
    965
    Ödül Puanları:
    113
    Merhabalar,

    Adetiniz gecikti ise tabiki hamile olabilirsiniz. Lütfen BETAHCG kan testi yaptırınız.
     
  10. Seyma_723

    Seyma_723 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merabalar ben 6 aylık evliyim ve evlenmeden önce adetim cok düzensizdi.evlendikten sonra 35 günde bir olmaya başladım ve hiç korunmadım en son 16 eylülde adet oldum hamilemiyim diye test yaptırdım ama idrar testi negatif çıktı ayın 23 ünde kan testi yaptırdım yanı benim döngüme göre 2 gün geçince hcg de 0.05 çıktı.merak ettiğim nezaman kesin sonuç çıkar hamile olup olmadığımla ilgili ayrıca adetliymisim gibi Karnım ve belim ağrıyor ve kasiklarimda ağrı oluyo birisi yardimci olabilirmi lütfen
     
Hamilemiyim ki? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hamilemiyim ki acabaaa?

    hamilemiyim ki acabaaa?

    merhaba arkadaşlar kafama takılan bir şey var ve sizlerin bana yardımıcı olacağınızı umarak sizinle paylaşmak istedim. 1 senelik evli 23 yaşında bir bayanım normalde doğum kontrol hapı kullanıyorum ama atladığım günler olmuştu o sıralardada ilişki durumumuz oldu. normalde benim ayın 8 inde adet olmam gerekiyordu ben kullandığım doğum kontrol ilacı ile adet oluyorum. ilacımı kullanmama...
  2. Kız arkadaşımla 3 kez ilişki yaşadık hamilemidir

    Kız arkadaşımla 3 kez ilişki yaşadık hamilemidir

    Mrba kız arkadaşım (16) la 3 kez ilişkiye girdik 3 kez 12 haziranda ilişkide 2.sinde içine boşaldım bi saat sonra ella 30 mg ertesi gün hapı verdim şimdi test çubuğu yaptık pozitif çıktı Tarlusal verdim düşükyaparmı...
  3. Adetim 3 gün gecti halim yok hamilelik olabilir mi bu kızlar ?

    Adetim 3 gün gecti halim yok hamilelik olabilir mi bu kızlar ?

    benim adetim normalde çok düzenlidir.. 3 gündür adetim gecikti ve ben cok halsizim sürekli uyku halindeyim.. Ve bundan 5 gün önce bel ahrısından yolda düşüp bayıldım hastanede kan testi yaptılar ama gebelik gözükmedi.. Sizce erken oldugu için gözükmeme ihtimali oluyo mu ? Çok cocuk istiyorum
  4. Adetimden 3 gün sonra tersten ilişki yaşadım hamileliğim olabilir mi

    Adetimden 3 gün sonra tersten ilişki yaşadım hamileliğim olabilir mi

    Benm adetim 3 gun önce bitmisti sevgilimle tersten iliskiye girdik iç çamasirimin arka tarafi islanda sildik falan bu gunde az bsy kan geldi tam kan gibide deildi intaap gibi bsy hamilemiyim acaba ?
  5. betahcg değerim 7,85 çıktı kızlar bu hamilelik midir ?

    betahcg değerim 7,85 çıktı kızlar bu hamilelik midir ?

    Merhaba Adetin 5 gün gecikti .bulantı kusma şikayetiyle doktora gittim kan testi sonucu de beta hcg 7.85 çıktı .hamilemiyimdir? Tesekkurler

Sayfayı Paylaş