gebe
  1. Yarenozmen

    Yarenozmen Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1

    Hamilemiyimmm bi yardım lütfen ???

    Konu, 'Gebelik' kısmında Yarenozmen tarafından paylaşıldı.

    Arkadaşlar merhaba normalde adetlerim duzenlidir pek gun sasmaz genelde 28 gunde bir olurum bu ay adetim 8 martta başladı ve 12 martta bitti bittiği gün ilişkiye girdim korunmasiz bi sekilde yumurtlama gunumde ayin 20 si yada 21 iydi yani daha baya vardi yumurtlama günüme kizlar adetime 15 gun varken goguslerim sismeye basladi suan adetime 8 gun var baya sisler ve dokununca aciyorlar hamile olma ihtimalim varmidir iceri bosalma olmadi ama ya olmussa diye supheleniyorum boyle bi ihtimal varmidir ?
     
  2. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.614
    Beğenilen Mesajlar:
    1.517
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba ;Korunmasız her birliktelik istenmeyen gebelik açısından risk oluşturur.Belirtilere dayanarak gebelik var yada yok diyemeyiz.Kaldıki bu kadar erken de gebelik belirtisi olmaz..Beklenen mensinizde en az 3 günlük gecikmeniz olursa test yapın..
     
Hamilemiyimmm bi yardım lütfen ??? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. çok mutsuzumm banada bi yardım lütfen :(:(

    çok mutsuzumm banada bi yardım lütfen :(:(

    mutsuzumm çok mutsuzumm sevdiğin erkek seni sevmiyorsa melekler bana bi çare bulunn :(:( 4 yıllık sevgilimdn 5 ay önce ayrıldım ve unutamıyorum bi türlü :( başka biride olmuyo sanki hepsinde onu arıyorum ama bulamıyorum... aynı şehirde okuyoruz ailemizdn uzakta ve onun 3 benimse ilk senem orda. başlarda sürekli karşılaşıyoduk konuşmaya başladık ve şuan arkadaşız(ona göre tabi bu böyle) :( onun...
  2. Lütfen bi bakın acil yardım melekler hamile olabilirmiyim

    Lütfen bi bakın acil yardım melekler hamile olabilirmiyim

    Kızlar şimdi yazıyorum lütfen sizdende yorum bekliyorum ben en son 15 mayısta adet oldum 24 günde bir adet oluyorum normalde hesaplayıcılara göre(internetteki) haziran 8 de olmam lazım ama olamdım su gibi akıntım var kasıklarımda batmlar oluyo belim ağrıyo miğdem bulanıyo baya acaba hamile olabilirmiyim çatlıcam meraktan biriniz bişi söleyin neolur:(
  3. Nerede askerlik yapacağım ? bi yardım lütfen

    Nerede askerlik yapacağım ? bi yardım lütfen

    Askerlik çağım geldi ve ben nerede askerlik yapacağımı sorgulayarak bulmak istiyorum. Bunun için bir linkiniz var mı teşekkürler.
  4. belirtilerime göre hamilemiyimm yardım edin

    belirtilerime göre hamilemiyimm yardım edin

    30 günde 1 adet oluyorm ve ayın 8 de olmam gerekiyordu ama bugün ayın 10 ve regl olmadım belitilerim ise tuhaf akıntım çok beyaz şefaf renkli ara sıra kasıklarıma ağrı giriyor ve belim ağrıyor sürekli uykum var ve olur olmadık şeylere ağlıyorm bir hafta geçmeden test yapmıcam kendi kendime söz verdim sizce durumum nedir yardımcı olun lütfenn
  5. ne yapmalıyım? bana bi yardım lütfen

    ne yapmalıyım? bana bi yardım lütfen

    öncelikle herkese merhaba ben bu güzel sitenin yeni üyesiyim..:) sizden fikir almak istedim.üniversite öğrencisiyim ben ve bu dönem bir çok dersimizin ortak olduğu bir çocukla tanıştım çocuk bana o kadar yakın davranıyoki anlatamam sanki her ortamda benimle flört eder gibi,face de falanda baya konuşmuşluğumuz var ve ben bu çocuktan gerçekten çok hoşlanıyorum.ama şimdi bu çocuğun çıktığı bir...

Sayfayı Paylaş