Her şeyi bilen falcılar | Melekler Mekanı FORUM - 30 Ağustos 2016

Her şeyi bilen falcılar

Konu, 'Fal Çeşitleri Yıldızname ve Diğerleri' kısmında PeLiNiM tarafından paylaşıldı.

  1. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.445
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    herşeyi bilen erkek her şeyi bilen erkek en iyi falcılar ünlü falcılar sitesi Bana mı öyle geliyor bilmiyorum, son yıllarda, fala, büyüye, metafizik olaylara karşı ilgi sanki gitgide artıyor.



    Hepimiz ya bir şekilde fal baktırmış ya da bilmem hangi falcının nasıl her şeyi bildiği türünden ürpertici hikayeleri dinlemişizdir.

    Bu, her şeyi bilen falcıya nedense kimse kendisi rastlamaz da, birisi anlatır. Ruh çağırma seansları da böyledir. Bilmemkim hanım`ın ünlü ruh çağırma seanslarına mutlaka ruh gelir, masa havalanır ama bunu gören değil de duyanlar anlatır nedense. Bir türlü gidip gözünüzle görmeniz mümkün olmaz.


    Şu her şeyi bilen falcıya beni de bir götürün diye çok ısrar ederseniz, bu sefer de `Canım inanmayana bakmıyor kadın` derler.


    Falcıların söylediklerinin yüzde 90`ı çıkmasa bile, zaten inanmaya niyetli gidenler geri kalan yüzde 10`la yetinir. Falcıya gelen kadın herhalde hayatından memnun değil. Belli ki ya kocasıyla ya sevgilisiyle bir derdi var. Adam ya esmerdir ya kumral, sarışın Türk erkeği nadir bulunur. Tipine göre hanımın yurt dışı seyahatten döndüğü veya yakında gideceği bellidir. Bir yerden ya para gelecektir veya gidecektir. Kocayı ayartan veya kafasını karıştıran artık genç mi yoksa yaşlı mı, aileden mi dışarıdan mı mutlaka bir mendebur kadın vardır. İçiniz sıkılmıştır ama yakın bir gelecekte durum parlak görünmektedir.


    Bunları saydınız mı zaten yarı yarıya tutturdunuz demektir.


    Bir arkadaşımın eşi bir gün sosyetenin ünlü falcısından gelmiş. Hayret içinde, `İnanmazsınız, herşeyi tek tek bildi,` diye anlatıyor. Eşi, `Ne bildi?` diye sordu. `Senin gazeteci olduğunu bildi, bir oğlumuz bir kızı-mız olduğunu bildi, hatta isimlerinin baş harflerini bile söyledi...`


    Arkadaşım cevabı yapıştırdı: `Yahu kadın, sen benim gazeteci olduğumu, bir kızın bir oğlun olduğunu, bunların isimlerini zaten bilmiyor musun? Bunu öğrenmek için niye falcıya para veriyorsun, bana 5 milyon ver, her gün söyleyeyim sana...`


    Tabii falcıların böyle her şeyi bildikleri halde neden az bir para karşılığında elaleme fal bakarak geçinmeye çalıştıklarını anlamak da mümkün değildir. Herhalde vatana millete hizmet amacıyla. Veya ne bileyim falcı belki kendi söküğünü dikemiyordur.


    Büyü konusu daha derin bir konudur. Herkes şöyle veya böyle bu büyü olayından ürker. En inanmayan bile, `Sana kara büyü yapılmış, al bak şu koltuğun altından ölü toprağı çıktı, hem de keseye koymuşlar, en fecisi, hemen bunu al götür denize at,` deseniz ister istemez kalkar denize doğru yola çıkar.


    Büyü, fal kitapları deli gibi satıyor. Bir de görmek lazım, tuğla gibi kitaplar, insan açıp okumasa bu kadar sayfa herhalde ciddi bir şey yazılmış sanır. Genellikle bunların içinde kimsenin birşey anlamadığı arapça, farsça dualar, büyü bozma masalları yer alıyor.


    Hiçbir şeyin suçunu kendisinde bulmayan bir millet olarak başımıza gelenlerin hep başkasından geldiğine inanmışız bir kere. Kimseyi bulamasak faldan, büyüden deriz. Nazar, kem göz hiç peşimizi bırakmaz.


    İyi ama büyüyü yapan büyücü gizli, saklı biri değil. Kim gidip ona büyü yaptırdıysa, siz de gidip karşı büyü yaptırabilirsiniz. Böylece herkes birbirine büyü yaptırabiliyorsa büyünün nasıl bir anlamı olabilir?


    Bunları herkes bilir ama bir şey değişmez. Fala inanma,


    falsız da kalma kabilinden yine falcılara, büyücülere taşınan-


    lar, muska yazdırıp büyü bozduranlar çok.


    Alıntı....

     
Her şeyi bilen falcılar konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Her şeyi bilenlerin önlenemez düşüşü

    Her şeyi bilenlerin “önlenemez düşüşlerini” yaşadığımız günlerdeyiz. Her şeyi bilenler “çok bilen çok yanılır” sözündeki gerçek açığa çıktığı için değil, “bildiklerinin başkalarının unuttuklarına” yetişememesi gerçeğinden ötürü de düşüyorlar. Bir de tabi "doğrular" üzerine sıkıcı "tekrarlar”… Her şeyi bilmek, her duruma bir açıklama getirmek, oradan bildiğini buradakine...
  2. Ey gizli saklı her şeyi en iyi bilen...

    Ey semaları misilsiz maddesiz yoktan en güzel sûrette var eden Ey zulmet ve karanlıkları meydana getiren Ey gizli saklı her şeyi en iyi bilen Ey gönlü kırık gözü yaşlılara merhamet eden Ey avretleri ayıpları örtüp gizleyen Ey belâ ve musibetleri gideren Ey ölüleri dirilten cansızlara hayat veren Ey hasenat ve sevapları katlandıran artıran Ey bol bol bereket indiren Ey âsilere hak ettikleri...
  3. Tutkaç(Her şeyi tutarım:D)

    tutkaç modelleri Bu tutkaç cidden her şeyi tutuyor.Ne kadar sevimli yahu :)
  4. Kadınlar Her şeyi Bilir... :)

    Meleklerim çok güzel bi oyun buldum tavsiye ederim bi bakın... Önce alttaki linke tıklayın ve açılan sayfada devam butonuna da tıkladınız mı oyun başlıyo.. Hadi iyi eğlenceler :) Her şeyi Bilen Kadın

Sayfayı Paylaş