gebe
  1. kazandibii

    kazandibii Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    kocaeli

    hiç aldatıldınızmı arkadaşlar itiraf edelim

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında kazandibii tarafından paylaşıldı.

    ya ben kendi adıma sölim ben şuana kadr aldatıldığmı hissetmedim ama aldatılmışmdır
     
  2. dolce vita

    dolce vita Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2010
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben de açıkçası hissetmedim ama bilemiyorum tabi, bi de aldatılmak fiziksel anlamda mı? çünkü bence esas aldatılmak onun kafasında başka birinin olması başkasını düşünmesidir fiziksel olarak ona dokunmasa bile...
     
  3. handanca

    handanca Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.685
    Beğenilen Mesajlar:
    106
    Ödül Puanları:
    63
    Mayalarında var erkeklerin. Bedensel olması şart değil.. Bende evet diyorum!!!

    Niye yaparlar neden yaparlar? O anlık bi hisleri sanırım..
    Bana bakarken beyninden başkası geçiyorsa YAZIKLAR OLSUN..
     
  4. ebraryksl

    ebraryksl Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2010
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA
    ben aldatılmadım.biri bana geldi o kişiyi başkasıyla gördüğünü söledi ama beni ilgilendirmeyen biri olduğu için aldatılmak denmez.banane dedim geçti.ama değişik bi durumdur .Allah uzak etsin.
    yapanlarada akıl fikir versin.hakkaten yazıklar olsun.püüüüüüüüf
     
  5. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Aldatilmadim diyebilirim cok emin bir sekilde,yine de kimse bilemez bunu,kimseyede yasatmasin rabbim.
     
  6. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Ben aldatilmam , ALDATIRIMMMMMM :dil: :dil: :nanik: :nanik:






    :D:D:D




    Saka bir yana ama, allah yasatmasin.
    Bence burda hic aldatildinizmi diye yetinilmemeli soru olarak, bence buna ,,Hic Aldattinizmi,, sorusuda sorulmasi lazim.
    Cünkü neyazikki kadinlarinda eksik kalir bir yani yok bu konuda..


    Allahim dogru yoldan ayirmasin :)
     
  7. Huri

    Huri Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben de aldatılmışımdır mutlaka ama itiraf edeyim ben de aldatmıştım, yani fiziksel olarak değil ama biriyle çıkıyordum daha ergenlik dönemimde sonra başkasıyla çıkmaya başladım :) ama sonra itiraf etmiştim kendisine, çok üzülmüştü sanırım üzerimde ahı var
     
  8. damla19

    damla19 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    bende aldatldgımı hissetmedim erkek milleti hiç belli olmaz vallaa.ama büyük ihtimalle aldtlmadım.kimseyide aldatmadım herallldee
     
  9. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    yorum yapamicam.
     
  10. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.444
    Beğenilen Mesajlar:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    Aldatılmadım...İnşallah aldatılmam da...
     
  11. ross

    ross Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben aldatıldım berbat bi duygu inanılmayacak kadar kötü bişey beyninizin bir anda uyuştuğunu,kulaklarınızın duymadığını,kalbiniizn atmadığını ve nefes alamadığınız hissediyorsunuz ve ne diyeceğinizide tabiki... ve bunu bana kendisi itiraf etti ayrılırken üstüne üstlük deli gibi sevmiştik birbirimizi defalarca aldattım dedi melekler hala o an aklıma gelince titriyorum.Allah kimseye yaşatmasın..
     
  12. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    aldatan dingillerin Allah belasını versin...

    abi istemiyosan gidersin yaa bu kadar basit ama özelliklede evliyken yapan erkeklerin suratına tükürmeli surat varsa tabi...

    Allah düşmanımın dahi başına vermesin...

    onuru ve gururu son derece kıran bi durum...

    kimsenin yaşatmaması ve yaşamaması dileğiyle
     
  13. sadakat

    sadakat Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    91
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aldatmak aldatılmak aslında ben bildiğim kadarıyla aldatılmadım ama onların yerine koyuyorum da kendimi aldatan kişi nasıl bir ruha sahiptir acaba, bir çıkmazdamıdır da aldatır...
     
  14. aptalaşık

    aptalaşık Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben aldatıldım galşba ama hiç yakalmadım sadece bir hissss
     
  15. esma-yurtkul

    esma-yurtkul Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    194
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    belki aldatılmışımdır bildiğim kadarıyla hayır
     
hiç aldatıldınızmı arkadaşlar itiraf edelim konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. İtiraflar :)

    İtiraflar :)

    abimle yattım *-yolcu-; Cinsiyet: Kadın; Yaş: 28; Ülke: ABD Amerika’daki bir havaalanında çığlık çığlığa bir karşılama sahnesi görünce: “Bir de Türklere gürültücü derler” diye düşünmüştüm ki bağrışan kızlardan birinin Türkçe “Aaayy canııııım, neerrrde kaaldııııııaan” sözleriyle kendime geldim. *Turbulence; Cinsiyet: Erkek; Yaş: 33; İl: Karabük GSM operatörünün ekonomik tarifesine geçmek...
  2. itiraf

    itiraf

    Ayıbını, yanlışını ve günahını itiraf etmek yücelik ve şerefe, günahlarından tövbe ederek istikamet üzere olmaya, Birini öldürdüğünü itarf ettiğini görmek yöneticiliğe, velayete ve güvenli duruma delalet eder.Rüyada gizli bir şeyi itiraf etmek iyice incelemeden bir anlaşma yapmak demektir. Bazı kararlar verirken dikkatli olmalısınız anlamındadır. Rüyasında suçunu, günahını, yaptığı tatsız şeyi...
  3. Hamişler ve diger üye arkadaşlarımız lütfen dua edelim bebek için

    Hamişler ve diger üye arkadaşlarımız lütfen dua edelim bebek için

    Slm arkadaşlar lütfen dualarınızı ben ve benim gibi arkadaşlarımızdan eksik etmeyin bizlere dua edinki rabbim dualarınızı dualarımızı tez zamanda kabul ve makbul eylesin lütfen arkadaşlar hem sevap kazanır ve hemde bizleri sevindirirsiniz şimdiden allah razı olsun unutmayın bir el acıp yürekten dua etmek yeter :baby::baby::baby:
  4. Aşk için yaptığınız en büyük çılgınlık nedir haydi kıslar itiraf edelim ;)

    Aşk için yaptığınız en büyük çılgınlık nedir haydi kıslar itiraf edelim ;)

    Biz eşimle nişanlıyken akrabalarımız araya girip konya uzak gurbete gitmesin diye arayı karıştırdılar ailemde düşünmeye başladı mi? acaba diye bende aşkım için eşime kaçtım işe gider gibi;) zaten nişanlıydık sadece 5ay önce evlenmiş olduk.

Sayfayı Paylaş