gebe
  1. Bilge Gökçen

    Bilge Gökçen Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    13.023
    Beğenilen Mesajlar:
    108
    Ödül Puanları:
    0

    Hiç Kopya Çektiniz mi?

    Konu, 'Anket : 100 kişiye sorduk' kısmında Bilge Gökçen tarafından paylaşıldı.

    Eğitim hayatınızda hiç kopya çektiniz mi? (Buna kopya alıp verme hazırlama gibi bütün eylemler, etkinlikler ve ekipmanlar dahildir) :D
     
  2. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?
    ister inanın ister inanmayın ben ömrü hayatımda kopya çekmedim nasıl çekilir bilmemde :becky:
    bu günüme alın terimle geldim tırnaklarımla kazıyarak geldim hedefim daima ileri dahada ileriydi başarıya imza atmakdı o yüzden oylarınızı bana verin pişman olmazsınız :hhh:
    siyasetçi gibi konuştumda ondan böyle şey ettimde oy neyim dedim :hhh:

    kısaca cevap veriyorum ki kısasımı kaldı diye söylenmeyin :D:D cısk hiç çekmedim aklımın ucundan bile geçmiş değildir kopya :789:

     
  3. kördügüm

    kördügüm Tatlı ve Çalışkan Melek Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.247
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    Ben cektim ama yakalandim durun bir anlatayim size, simdi ani bir sinavla karsi karsiya kaldik neyse sinavi yazdik ve ögretmene verdik, ögretmen oturdugu masanin kenarina tüm yazililari koydu sonra baska bir ögretmen geldi ve disariya cagirdi ögretmenimizi, ögretmenimiz cikar cikmaz biz dogru kostuk öne bende tabiii, bazi sorulari düzelltik. Neyse ögretmen yine geldi derse devam etti tabi hicbirseydeb´n haberi yoktu. Ikinci ders geldi catti, tabi baska ögretmendeydik, sonra birden kapi acildi ve sinavi yazdigimiz ögretmenimiz geldi bagirarak kim sinav kagitlarini düzellti diye sordu, tabii kimseden cit cikmadi, ögretmenimizin tek dedigi nasil olsa ögrenecem... neyse bir kac saat daha gecti tabii benim icimi korku sardi. ögretmenimiz teker teker bizleri yanina cagiriyordu ve benide cagirdi tabii, ve ben yalan söyleyemiyorum sölemedimde ben yaptim dedim, ögretmen baya kizdi okuldan uzaklastiracagiz falan ailene haber verecegiz falan... sonra eve gittim hemen anneme söyledim baskasindan duyacagina benden duymasini istedim oda kizdi tabiii dogal olarak... neyse öbür güne ögretmene mektup yazdim ve cok özür diledim, ögretmenim bunu okumus veeeee beni allahima cok sükür affetti, neyse cok yazdim yaaa dimi:)
     
  4. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.164
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    evet çokk çektimm ...ama benim hala anlamadığım bir olay varki sosyoloji felsefe ders öğretmenimiz vardı..onun dersinde yazılı esnasında o bize yaşadığı köyü anlatırken ben kitabı ve defteri olduğu gibi yazardım ama yinede beklediğimin çok altında bir not gelirdi hala bunu anlamış değilim:)
     
  5. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.164
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?
    evet kopya çektim ama sonra çok pişman oldum.çünkü insanın emeğinin karşılığını hak etmesi kadar güzel bir şey olamaz
     
  6. ms_enemy

    ms_enemy Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.237
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    elbettee çektim hatta lisede arkadaşlarla bi gün boyunca düşünürdük nası çeksek filan diye :D :D
     
  7. meleğim_rüzgarım

    meleğim_rüzgarım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    560
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?
    evet cokk en komıgını anlatayım cografyadan yazılı var herkes ıı not almış bı tek benımkı kotu ne yapayım ne edyım derken secıl ben salıha sıra arkadaslarımla yan sınıftan soruları aldık geldık soruları yazdık sıraya cvplarıyla beraber tabı bızımn sıra 3 yıldır bızmle bız nereye o oraya kopyayıda gorsenız sole baslıyo

    ben sende tutuklu kaldım
    daglık alana kurulmuştur
    kendı hayatımdan caldım
    bıtkı ortusu makıdır
    yedı cıhan dolaştım
    yazlar kuraktır kıslar soguktur
    banamısın demıyo


    neyse ılk ders calısın dedı hoca arka sıradakı onur hocaya bızı soledı hocam kızların sırasına bakın dedı ben kırmızı renge burundum hoca aynen geleıp gulfer hanım sıranızda ask sarkılarınızı sılermısınız dedı ben tabı sılmeye kaltım secıl bana kısım kopya ceksen de 0 alıcan cekmesen de ıı dusun dedı ve sılmedım tabı yazılıdan 4 aldım ama onuruda dovdum bıgusel salıha akıllısıda aynı sekılde gecırınce kapoyayı sarkılı bı yazılı cevabı cıktı orata ya ıste bole o gunle rguseldı neyse ben okul anılarımı yukarı yazayım olursunuz gulmekten :second::second::second:
     
  8. sule

    sule Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    614
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hollanda
    Ce: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    yaaa hic cekmedim de kopya verdim ama kopya vermeninde cekmek kadar suc oldugunu bilmiyodum ikimisde sifiri alinca sinir oldum....bayagi bi salaklik
     
  9. zeynepx

    zeynepx Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    lisedeyken kopya girişimim vardı.cografyadan oldum olası pek haz etmem :) neyse yazılımız var tabi evde küçük kagıtlara kopyaları yazıyorum ama halimi bir görseniz perişanım sınav günü geldi hocamız derse girdi sorular dagıtıldı.başladım ben soruları bir bir cevaplamaya ve 5 aldım hiçte kopyaya ihtiyacım olmadı.anladımki en iyi çalışma yöntemi yazarak çalışma akılda kalıyo :dp193::dp193::dp193:
     
  10. Güler

    Güler Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    isvicre
    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    cektimmmmmmm kopya...hemde A4 sayfayla :)
    ama sonunda yakalandim tabiiii, ögretmenim arkamda duruyormus.
    birden sesi geldi arkamdan ve eyvaaaaaaahhhh yandim dedim :hmm: ögretmen ama hayran kaldi A4 kopya sayfama :dp47:
     
  11. aSqimSin

    aSqimSin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.472
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanßuL
    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    Çektim yaaa çekmem mi hala da çekerim=) ama bizimki küçük kopyalar:)
     
  12. azra02

    azra02 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    gaziantep
    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    bende çektim affedin hocalarım
     
  13. no man no cry

    no man no cry Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    bence kopya çekmek bir sanattır.eleştiren eleştirsin anacığım.gücenmem de.hatta sırf kopya uğruna hazırladığım mekanik projelerim bile vardır.bunlar öyle böyle projeler de değil.ancak bir kısmını hayata geçirebildim.yakalanmışlığımda yoktur.yani belli bi kariyerim var.yani birilerinin bana kızmasından korkmasam ntv de sunulan Türk Mucit yarışmasına katılır, finallere kadar da gideceğimi bilirim.yani o kadar!!
     
  14. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    hmmmmm simdi syöle olyuro yani aslinda......
    Üfff tamam bende bi cok kez cektim ama hep cekmem arada sirada :D
     
  15. Monera

    Monera Forum Okuru

    Cevap: Hiç Kopya Çektiniz mi?

    çekmedim ama verdim:D
     
Hiç Kopya Çektiniz mi? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Beyninizin kopyasını ister misiniz?

    Beyninizin kopyasını ister misiniz?

    Bilimcilere göde, zihin beynin nasıl çalıştığını çözecek ve beyin kopyalanarak kullanılabilecek.. Beyin ağ tarayıcısı hazır! Artık, zihninizin kopyasını bir çipe aktararak beyninizi ölümsüz kılabiliyorsunuz. Ama ne yazık ki, tarayıcı beyin dokusuna zarar veriyor. Dolayısıyla eski ve yeni beyniniz arasında seçim yapmak zorundasınız. Yeni beyniniz tamamen sizin gibi davranıp, sizin gibi...
  2. kopya

    kopya

    orta okuldaydım ve yazılımız vardı trafikten. önemli bi ders olmadığı için çalışmamıştım kopya çekerim diye düşünüyodum.trafikçininaslında matematşikçi ve iyi bi hoca olduğunu unutmuştum tabiki. neyse zil çaldı bende kopya olarak defteri kullanıcam ne akıl ama başka şey kalmamış gibi:)) hoca girdi yazılı başladı tam kopya çekerken yakalandım.hocabeni ayağa kaldırdı bi tokat çaktı. hocada...
  3. Kopya

    Kopya

    Daha 6. sınıftayken din kültürü dersinden kopya çekeceğiz karar verdik sınava girdik kitapları dizlerimizin üzerine koyduk hoca masanında oturuyo hiç kalkmıyo die bi güzel yazıyoz noktası virgülüne hoca birden ayagı kalktı o korkudan kitabı yere düşürdüm sonra görmesin die üzerine bastım hoca etrafımda bir iki dolandı sonra yanıma geldi ben titiriyorum korkudan sonra bana kitabın üzerine basma...
  4. Fiziksel çekim mi, aşk mı?

    Fiziksel çekim mi, aşk mı?

    Fiziksel çekim çok önemli olsa da bir zaman sonra eğer gerçek bir aşk yaşamıyorsanız ilişki yürümüyor. Testimizi çözüp aşkta ne denli güçlü olduğunuzu keşfedin. Eğer seviyeniz yeterli değilse söz konusu gücü nasıl artırabileceğinizin anahtarı da yine testimizin sonunda. Fiziksel çekim kimi zaman yaşadığımız ilişkinin devam edebilmesi için ne yazık ki yeterli olmuyor. Ama uzun soluklu...
  5. Melekler, Hiç Kopya Çektiniz mi? Çekerken Yakalandınız mı?

    Melekler, Hiç Kopya Çektiniz mi? Çekerken Yakalandınız mı?

    anket soruları, kopya çektiniz mi, anket sorusu Sevgili melekler, hazır haftasonu, biraz eğlenelim diyoruz ve sizlere soruyoruz. Okul yıllarınızda hiç kopya çektiniz mi? Kopyanızı nasıl çekerdiniz? Peki çekerken hiç yakalandınız mı? Hadi bakalım, itirafları bekliyoruz... :D:D

Sayfayı Paylaş