gebe
  1. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği

    hoşçakalın arkadaşlar :(

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında ASİMELEK tarafından paylaşıldı.

    arkadaşlar bir sebeten dolayı siteden ayrılıyorum. edinmiş olduğum dostluklarımı,yaşamış olduğum bütün güzelliklerimden gidiyorum. hepiniz kendinize iyi bakın. hepinizin bende hakkı var hakkınızı helal edin. sizi tanıdığım için inanın çok mutluyum. burası gerçek meleklerle doluymuş bunu anladım. hoşçakalın arkadaşlar.

     
    TUNAA ve ßeLeN bunu beğendi.
  2. sea34

    sea34 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2010
    Mesajlar:
    277
    Beğenilen Mesajlar:
    244
    Ödül Puanları:
    0
    noldu asiiimm? :(
     
  3. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    anaaaaaaaaa nereye yaaaaaaaa :S
     
  4. sea34

    sea34 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2010
    Mesajlar:
    277
    Beğenilen Mesajlar:
    244
    Ödül Puanları:
    0
    1 nisan şakası dimi bu!!!
     
  5. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    bencede :D
     
  6. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    1 Nisan hayatta inanmam :)
     
  7. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    1 nisan 2 nisan falan değil arkadaşlar adminimizin biiriyle tartıştıktık dün o da benim siteden ayrılmamın en doğrusu olacağını söledi beni sitede istemiyo o yüzden bende artık gelmeyeceğim siteye.
     
  8. iikraa

    iikraa Forum Okuru

    ya inanmiyorumm cok uzuldum daha yni tanimsdm seni ama cok issnmisdm gercekden ayriliyosan eger gercedn cok uzuldum.baana destegn icn gercekden bcok teskkur ederim Allh razi olsun
     
  9. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    Allah Allah
     
  10. Misafir

    Misafir Forum Okuru


    Yaptığımız tartışmayı, neden burdan yazıyorsun Asi. Bari ismimi de yazsaydın. Git burdan Asi git git hemen git arkana bakmadan git:A:A


    Nisan birrr :A:A Yemezler şekerim :D:D Burda uçan kuştan benim haberim olur :A:A Atmacalar da bu gün çok uçacak gibi anlaşılan hahaha Ziya Ziyaa (pasi) tüfeğimi getir, atmacalar çok bu gün birini vuralım totişinden hahaha
     
    Young bride, ßeLeN ve ASİMELEK bunu beğendi.
  11. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    yaaaa rüyammmm iki dakka yazmasan olmazmı yaaa :seker: ağız tadıyla bi nisan 1 yapamıyorum şurda yaaa anaaaaaa :D:D gidiyim başkalarına yapiim bari :haha:

    NİSANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN 1
     
    serrasudan bunu beğendi.
  12. Misafir

    Misafir Forum Okuru


    Ee napim bizim cadalozların hiç biri yememişti, hatta gargara bile yapmamışlardı bende sen uğraşma diye püf yaptım bozdum hahaha İş bozmayı çok seviyorum ya hahaha Buda benim sana nisan 1 hedayem olsun hahaha Öpüldün nisan 1 güzeli :kiss:
     
    ASİMELEK bunu beğendi.
  13. LALEZAR

    LALEZAR Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    6.194
    Beğenilen Mesajlar:
    2.943
    Ödül Puanları:
    113
    Çok hoşsunuz kızlar yaaaaaaa hahaha sabah güldürdünüz beni Allah da sizi güldürsün emiiiii hahaha
     
    ASİMELEK bunu beğendi.
  14. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    cadısınn anamın kızı cadı :seker: yaa inanmışlardı bi keremmm hem sende az bana ortaklık etsen ne olurdu sanki :seker:
    ne güzel nisan 1 şakam olcaktı yaaa :D:D tühhhh seni hesaba katmamıştımm :D:D
     
  15. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    :D:D aminnnnnn aminnnnnnnn :D:D sen hep güll lalemmmmmmm :kiss:
     
hoşçakalın arkadaşlar :( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hoşçakal

    hoşçakal

    Ben veda etmeyi hiç beceremem. Duygularımı da pek açığa vuramam zaten. Bu veda çok, çok zor geliyor bana.... Aslında hiç böyle son bir görüşmeye gerek yoktu. Ama insanın kanı durmuyor işte, ne varsa bu son anlarda?... Senden hatırlamanı bile istemiyorum, sadece temizliği ve saflığıyla yaşatalım bu aşkı. Kalbimizin kuytu bir köşesinde... Ne güzel başlamıştı... Geceler boyu uykusuz kaldık...
  2. HoŞÇakal......

    HoŞÇakal......

    Ben veda etmeyi pek beceremem. Duygularımı da pek açığa vuramam zaten, hele bu veda çok daha zor geliyor. Aslında hiç böyle bir son görüşmeye gerek yoktu. Ama insanın kanı durmuyor işte., ne varsa bu son anlarda.? Senden hatırlamanı bile istemiyorum., sadece temizliği ve saflığı yaşatalım bu aşkı kalbimizin bir kuytu köşesinde!...Ne güzel başlamıştı. İkimizde gençtik deli doluyduk,...
  3. Etkin_ Hoşçakal

    Etkin_ Hoşçakal

    Artık elimi bırak herşey tadında kalsın yıkılmasın.. hiçbirşey sorma bana gözlerinden yaş akmasın yaşlar akmasın.. Hoşçakal sevgilim, hoşçakal birtanem seni çok seviyorum hoşçakal hoşçakal.. Artık gidiyorum ağlamanın faydası yok inan yok yok.. Arkana bakma sakın unut beni gidiyorum bu defa dönüş yok.. Hoşçakal sevgilim, hoşçakal birtanem seni çok seviyorum hoşçakal hoşçakal.. Ne gecem ne...

Sayfayı Paylaş