gebe
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    idrar testinde negatif çıkıp hamile olanlar

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    Ya kızlar ben iki kere üç kere idrar testi yaptırdım adet olmayı beklerken bugün doktorum bana hamilesin dedi inanamadım. Bu idrar testleri bu kadar mı güvensiz ya hiç benim gibi olan oldu mu ? Ay sevinçliyim bayılacam yemin ediyorum ki :D
     
  2. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Evet, kesin sonuç için gebelikte kan testi yapılmalıdır. İdrar testleri bazı zamanlarda yanıltıcı sonuçlar verebilir. Sizinle aynı durumu yaşayan arkadaşlarımız, elbette ki sitemizde mevcuttur. O arkadaşlarımız için, size önerimiz Hamilelerin Paylaşım Alanı konumuza yazınız, oradaki hamile melek'lerimizle, gebelik hakkında konuşabilirsiniz.
     
  3. tecssos

    tecssos Forum Okuru

    merhaba benimde bir sorum olacak bnde adet olmadım hala yarın bir hafta olacak test yaptım negatif cıktı yarında kanda baktıricam inşallah bebiş çıkar
     
  4. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.623
    Beğenilen Mesajlar:
    1.521
    Ödül Puanları:
    113
    Merhaba çubuk testler hatalı sonuç verebiliyor.HCG testi ile net sonucu alırsınız.Ama unutulmamalıdır ki her mens gecikmesi gebelik değildir.
     
idrar testinde negatif çıkıp hamile olanlar konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. idrar testi negatif çıkıp hamile olanlar

    idrar testi negatif çıkıp hamile olanlar

    aşılamadan sonra idrar testi idrar testinde negatif çıkıp hamile olanlar gebelik testi negatif çıkıp hamile olanlar olup Melekler; Ne olur bana bir yardım edin?Bugün reglim geçeli 15 gün oldu.Önceki aylarda hep dakikti.Hiç gecikmezdi.2,5 aydır bebiş çalışmamız var.Bu gecikme olunca bugün 3. sü olmak üzere yaptığım tüm idrar testleri negatif çıktı.Başka forumlardan okuduğum kadarı ile hormon...
  2. Gebelik testi negatif çıkıp,sonradan hamile olduğunu öğrenenler.

    Gebelik testi negatif çıkıp,sonradan hamile olduğunu öğrenenler.

    adet olup hamile olduğunu öğrenenler hamilelik testi yaptım negatif çıktı hamilelik testi negatif çıktı test gebelik yaptım Bugün bi yerde okudum,gebelik testi bazen yanlış çıkabiliyomuş.Hatta yazılan yorumlarda kadının biri test yapıyo negatif çıkıyo.Aradan 1 hafta geçince kan testi yapıyo hamişşşş.Diğer yorumlardan biri de şu ki;kadın 5 gün falan adet görüyo diğer ay bi bakıyo ki 2 aylık...
  3. İDRAR TESTİNDE SİLİK ÇİZGİ OLUP HAMİLE KALANLAR(test negatif olup hamile kalanlar)

    İDRAR TESTİNDE SİLİK ÇİZGİ OLUP HAMİLE KALANLAR(test negatif olup hamile kalanlar)

    Yanlış idrar testinde silik çizgi silik çizgi gebelik :s:s:s:s:s:s
  4. Testte negatif çıkıp hamile kalanlar yardım eder misiniz bana

    Testte negatif çıkıp hamile kalanlar yardım eder misiniz bana

    Öncelikle merhaba yeni katıldım aranıza. önerilerinize ve bilginize ihtiyacım var Bu ayki yumurtlama günüm 16 mayıs bende bi kaç gündür bazı değişimler var adet günüm yumurtlama döngüsüne göre 31 mayis gibi olacak yani henüz geçmedi ama vücudumda bir takım değişiklikler var kasıklarım ve belim ağrıdan patlıyor sanki kasıklarıma iğneler batıyor bacaklarım ağrıyor bugün nerdeyse sabahtan 2...
  5. yumurtam çatladığı halde adet olmadım idrar testleri negatif

    yumurtam çatladığı halde adet olmadım idrar testleri negatif

    merhaba 3 yıllık evliyim 2 gebelik yaşadım 2 gebeliğim de de talihsizlik yaşadım nasip olmadı en son ki düşüğümün üstünden bir yıl geçti şimdi iki aydır tekrar tedavi görüyorum pko var bende ama çok ciddi değil lutresan verdi doktorum yumurtam oluyor kendiliğinden çatlıyor çatlatma gerekmiyor bu ayda yumurtam gayet iyiydi Protestan testim 12.4 çıktı bugün kesinlikle adet olmam gerekiyordu ama...

Sayfayı Paylaş