İpek açar ve Kayahan ninni şarkı sözü

Konu, 'Yerli Şarkı Sözleri' kısmında KızılÖtesi tarafından paylaşıldı.

1. KızılÖtesi

KızılÖtesi Active Member

kayahan ninni sözleri kayahan ninni şarkı sözü ipek acar annesi onu çok severmiş öpermiş
    uykudan uyanmış
    gülermiş bakarmış
    annesi onu çok öpermiş severmiş
    okula gidermiş yazarmış çizermiş
    babası onu çok öpermiş severmiş

annesi onu çok
    babası onu çok
    herkesler onu çok severmiş severmiş

annesinin yavrusu
    kuzusu pamuğu
    annesi ninni soyler
    can kuşu dinlermiş......

İpek açar ve Kayahan ninni şarkı sözü konusuna benzer içeriklerimiz
  1. Buck Dich almanca şarkı sözü ve türkçesi

almanca şarkı çevirileri buch dich sözleri bück dich sözleri buck buck çeviri [B]Buck Dich [/B] [LEFT] Buck dich befehl ich dir wende dein Antlitz ab von mir dein Gesicht ist mir egal buck dich Ein Zweibeiner auf allen Vieren ich fuhre ihn spazieren im Passgang den Flur entlang ich bin enttauscht Jetzt kommt...
  2. Das Modell almanca şarkı sözü ve türkçesi

almanca şarkı sözleri ve türkçeleri almanca şarkılar ve türkçeleri en iyi şarkılar muhabbet şarkısı en güzel [B]Das Modell [/B] [LEFT] Sie ist ein Modell und sie sieht gut aus ich nehm sie heut gerne mit zu mir nach Haus sie wirkt so kuhl an sie kommt niemand ran doch vor der Kamera da zeigt sie was sie kann Sie...
  3. Du Hast şarkı sözü ve türkçesi

du hast şarkı sözleri du hast sözleri mich şarkı mich sözler [B]Du Hast [/B] [LEFT] Du Du Du hast Du hast mich x2 Du hast mich gefragt x3 Und ich hab nichts gesagt Willst du bis der tod euch scheide Treu ihr sein für alle tage Nein Willst du bis zum tod der scheide Sie lieben auch in schlechten...
  4. Eifersucht almanca şarkı ve türkçe sözü

almanca şarkılar eifersucht almanca çocuk şarkıları okul şarkıları çocuk şarkı sözleri [B]Eifersucht [/B] [LEFT] Bin ich schöner zerschneid mir das Gesicht bin ich stärker brich feige mein Genick bin ich klüger töte mich und iss mein Hirn Hab ich dein Weib töte mich und iss mich ganz auf dann iss mich...
  5. Ein Lied almanca şarkı sözü ve türkçesi

almanca şarkılar almanca şarkı sözleri şarkı sözleri ve türkçeleri çevirileri [B]Ein Lied [/B] [LEFT] Wer Gutes tut dem wird vergeben So seid recht gut auf allen Wegen Dann bekommt ihr bald Besuch wir kommen mit dem Liederbuch Wir sind für die Musik geboren Wir sind die Diener eurer Ohren Immer wenn ihr...

Sayfayı Paylaş