gebe
  1. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.365
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113

    İslam Hakkında, Sorun Cevaplayalım.

    Konu, 'Dini sorularınız ve cevapları' kısmında SadmiN tarafından paylaşıldı.

    Merhaba Sevgili Meleklerim, Değerli ziyaretçilerimiz...
    İslam ve dini konular hakkında merak ettiklerinizi bizlere soruyorsunuz, bizlerde naçizane araştırarak sizler için anlaşılır cümlelerle sizlere konu hakkında bilgi veriyoruz.


    Umarız Yararlı olur.

    Bölüm Cevaplayıcı Sorumlusu : Makber

    NOT: Sorusu olan ve merak ettiğini öğrenmek isteyen değerli üyelerimiz, yeni konu açarak sormak istediği şeyin başlığını atıp soru sorabilir, cevap bulabilir.

     
  2. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.221
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Canim Kösen hayirli ugurlu olsun :) Cok güzel bir fikir bu köse :)
    Senden fikir geldigi icin, Sadmindende uygulamana izin verdigi icin allah razi olsun :)

    Umarim hayirli sohbetler geciririz hepberaber :)


    [​IMG]
     
  3. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik
    teşekkür ediyorum hercaicim seninde katkın var unutma..ALLAH SENDENDE RAZI OLSUN canım....inş verimli oluruz...
     
  4. Hayalet

    Hayalet Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    705
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    KAHRAMANMARAŞ
    hayırlı uğurlu olsun canımcım inş.. verimli olursun tebrik edrim bitanem:)
     
  5. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik
    çok teşekkür ediyorum hepinize inş verimli olur...
     
  6. komandosunun meleği

    komandosunun meleği Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    makber iyi geceler diliyorum.imam nikahıyla ilgili bi sorum var.resmi nikahla evlendik imam nikahımızda var sanıyoduk düğünden önce dua falan edilmişti biz onu imam nikahı sanıyoduk ama değilmiş.biz imam nikahımızın olmadığını anladığımızdada eşim askere gitti.şimdi resmi nikahımız var ama imam nikahımız yok.içime dert oluyo aylardır ben şimdi resmi nikahlı kocamla zina mı yapmış oldum yani?bilgilendirirsen çok sevinicem .
     
  7. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik
    canım imam nikahı demek 2 erkek şahitle sizlerin nikahı kabul ettiğinizi bildirmeniz birde mihiri belirlemeniz demektir..dolayısıyle resmi nikahta şahitsiz kıyılmadığı için nikahınız geçerli...huzursun olmana gerek yok ama sen yinede mutmain olmak istiyorsan eşin gelince bi nikah kıyıverin zaten şuanda resmi nikah olmadan imam nikahı kıyılmıyo...

    inş yeterli cevap vermişimdir.
    bi dahaki sorunu yeni konu açarak sorarsan daha iyi olur canım...hayırlı geceler...
     
  8. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik
    heee bide nikahtaki asıl maksat insanlara duyumaktır idğer insanları zanda bırakmamak için :)
     
  9. komandosunun meleği

    komandosunun meleği Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim canım ...şimdi yani askere gidene kadar zina yapmış olmadık öyle mi ?burda öyle diyolar resmi nikahın olsa bile allah huzurunda evli değilsiniz zina yapıyorsunuz diyolar.bu soruyada burdan cevap veriver bidahakine yeni konu açayım şimdi bölük bölük olmasın.tekrardan teşekkür ederim
     
  10. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik

    canım bizim dinimiz zorluk dini değil kolaylık dinidir..
    hz. ali (r.a.) din kolaydır cahiller onu zorlaştırır..
    dedğim gibi şahidin var e mihirde şimdi nafakaya denk insanlarda sizin zina değil evli olduğunuzu biliyo...
    hiç bi sorun yok canım için rahat olsun...
    sen öyle diyenlerden ayet veya hadis iste bakalım getirebilecekler mi...
     
  11. CeYLiL

    CeYLiL Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    92
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    başkent
    Hayırlı uğurlu olsun bidenem çok sevindim dün gece konuşmuştuk bugün böyle bir görevi verdiği için sadminimize teşekkürler sanada kolay gelsin başarılar dilerim canım :ar4fd::kiss:
     
  12. makber

    makber Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    881
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bilecik
    ablacım çok teşekkür ederim inş verimli olabiliriz...
    sen ve hercai olmasaydı cesaret edemezdim..
    allah sizlerden razı olsun...
    rabbim yanlışı söyleyip vebal almaktan muhafaza etsin inş..
     
  13. komandosunun meleği

    komandosunun meleği Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    allah razı olsun canım yüreğime su serptin haram diye günah işledik diye içim içimi yiyordu .allah razı olsun
     
  14. salih

    salih Forum Okuru

    Gusul abdesti

    S.a.Gusul abdesti ALırken yüzde 40 ihtimal idrar çıkmış olabilir isteksiz bi şekilde o bozarmı gusul abdestini? lütfen Sölermisiniz
     
  15. aylinmarkus

    aylinmarkus Forum Okuru

    Kusura bakmayin rahatsiz ediyorum ama gercekten benim icin cok önemli olan bir sorum var...
    Ben almanyada yasiyorum ve alman erkek arkadasim kendisi alman ve hristiyan ama ben ona bizim kuranimiz da veya bizde müslüman kizi bir hristiyanla evlenemez günah oldugunu anlatim ve sart kostum bizim dinimize gecsin diye günah isledim mi ? Yada sevap kazandim mi ?
     
İslam Hakkında, Sorun Cevaplayalım. konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. islam ile ilgili soru ve cevaplar

    islam ile ilgili soru ve cevaplar

    şeytanla ilgili sorular şeytan ile ilgili sorular işlem ile işlem ve cevaplar Soru : Şeytan neden insanlara düşmandır ? Cevap: Nefis, şeytanın vesveselerine hassas bir alıcıdır. Hadiste, insan kalbinde hem melek ilhamı, hem de şeytan vesvesesi için, birer merkez olduğu bildirilmiştir. (1) Kur-an'ın ifadesiyle, "Şeytan, sizin için bir düşmandır. Siz de onu düşman edininiz. Şüphesiz o,...
  2. kuduz hakkında soru-cevap

    kuduz hakkında soru-cevap

    kuduz hastalığı hakkındaki tüm cevaplar kuduz ile ilgili sorular aşısı ateş yaparmı hastalığı hakkındaki tüm cevaplar tedavisi melekler hakkında sorular Dikkatlice okuyun kuduz hakkında önemli bilgiler,bilinmesi gerekenler... Kuduz nedir ve nasıl bulaşır ? Kuduz sinir sistemini etkileyen ve çoğunlukla kedi ve köpeklerde olan akut bulaşıcı bir hastalıktır. Virüs hasta olan hayvanın...
  3. Defne hakkında kafalardaki soru

    Defne hakkında kafalardaki soru

    defne hakkında yazılanlar Toprağın bol, ruhun şad olsun kara kız defne! Defnenin ölümü hakkında ki kafalardaki sorulara bakalım Melekler şimdide; Defne Joy Foster’ın cesedinde darp ve cebir gibi izlere raslanmazken kesin ölüm nedeninin 1.5 ay sonra belirleneceği ifade edildi. Herkesi üzen ölümle ilgili cevap bekleyen sorular var Defne Joy Foster’ın ölümüyle ilgili Adli Tıp Kurumu’ndan...
  4. İslami Tatil Oteller Hakkında Bilgi

    İslami Tatil Oteller Hakkında Bilgi

    İslami Tatil Oteller Hakkında Bilgi İslami Tatil Otelleri İsimleri Merhaba Sevgili Melek'ler, bu yazımızda yine yoğun istek üzerine sizlerle ve ilgili arkadaşlarımız ile islami tatil otellerinin isimlerini sunuyor ve o oteller hakkında kısa bilgiler paylaşıyoruz. Egenin incisi Çeşme'de aileniz ve sevdiklerinizle birlikte tatil yapabileceğiniz mükemmel bir mekan ... Club Familia...
  5. Ruh Hakkında İslam Alemindeki İnanışlar

    Ruh Hakkında İslam Alemindeki İnanışlar

    Allah Teala, Hz.Adem’le başlayıp Hz.Muhammed (s.a.s) ile son bulan vahiy süreci içersinde insan oğluna bir çok gaybi meselede bilgilendirmiştir. Madde dışı aleme dair bilgilerden sağlıklı ve güvenilir olanı sadece Allah’ın peygamberleri aracılığıyla insanlara ulaştırmış olduğu bilgilerdir. Kur’an-ı Kerim’de ruh kelimesi değişik bir kaç anlamda kullanılmıştır. 1)Allah Teala, Hz.adem (a.s.)’ın...

Sayfayı Paylaş