gebe
  1. '' мάﮒάŁ ''

    '' мάﮒάŁ '' Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    498
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hüzünler şehri

    Kaçılın batman geliyorrr (baba uçuyorummmm)

    Konu, 'Hayatın içinden anılarımız' kısmında '' мάﮒάŁ '' tarafından paylaşıldı.

    .................................
     
    Son düzenleme: 31 Ocak 2011
  2. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    hahaha ay alemsin kız masal güldürdün beni he mi .:)
     
  3. sudembeyaz

    sudembeyaz Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.596
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    63
    canımm ya kıyamam sana batman zühre :hahaha:
     
  4. tuqqce

    tuqqce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.382
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Wuppertal-Germany
    Ayy çok komik ya deli kız :D :haha:
     
  5. '' мάﮒάŁ ''

    '' мάﮒάŁ '' Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    498
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hüzünler şehri
    Çenemde koca bi yarık vardı :huhe: birgün resmini çeker eklerim :haha:
    gülmeyin ama utandım :D :utan:

     
  6. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    hahaaaay ilahi masal koptum gülmekten:D
     
  7. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Kahkahalarımın sesi geliyor mu!!! :haha: Ben de bunu bahçe duvarlarının üzerinde çok denedim, hatta bunun uğruna ayağımı burkmuştum :D:D Benim senin ki gibi kanatlaım yoktu, ben çarşafı boynuma bağlardım :haha: Ama senin ki büyük cesaret damda denemişsin akıllı batman seni :haha:
     
  8. '' мάﮒάŁ ''

    '' мάﮒάŁ '' Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    498
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hüzünler şehri
    daha bu ne ki ben tarzan bile oldum onuda anlatırım bir gün :haha:
     
  9. laetitia

    laetitia Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    Kanatsız melek değel kanatlı melekmi oluverdin sen bakem :D iyi daha kötüsü olmamış canım benim ya .
     
  10. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.367
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    İnsan, kendi kaleminden yazınca konunun tadı bir başka oluyor ya. Baştan aşağı okudum inanılmaz güzel olmuş. Ellerine sağlık +5000 rep veriyorum :)
     
  11. '' мάﮒάŁ ''

    '' мάﮒάŁ '' Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    498
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hüzünler şehri
    Sadminim sen çok yaşa :huhe:

    Teşekkürler arkadaşlar
     
  12. aYYa-MoDa

    aYYa-MoDa Forum Okuru

    hahaha allah netmesin seni yaw delü kız allah korumuşta bi tarafına bişe olmamış...
     
  13. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    Konmayı öğrenmiş balımda uçmayı maaleseff:)

    Ayy masal alemsin walla:)
     
  14. '' мάﮒάŁ ''

    '' мάﮒάŁ '' Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    498
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hüzünler şehri
    Napim işte çocukluk ateşiylen yanıp tutuşuyordum o zamanlar acemiliğime denks geldi :huhe:


    Evet canım ya iyi bir tarafıma bişi olmadı sadece eksikliklerim çoğaldı :huhe: bir tahtam eksildi :haha:

     
Kaçılın batman geliyorrr (baba uçuyorummmm) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Batman

    Batman

    BATMAN GENEL BİLGİLER Yüzölçümü : 4.654 km² Nüfus :406.000 (1997) İl Trafik No : 72 Dicle'nin aktığı topraklarda zengin tarihi geçmişi koruyan Batman ve antik kenti Hasankeyf, bini aşkın mağaralarıyla, tarihsel anıtlarıyla bir doğa harikasıdır. İLÇELER Batman ilinin ilçeleri; Beşiri, Gercüş, Hasankeyf, Kozluk ve Sason'dur. NASIL GİDİLİR Karayolu : Türkiye'nin her yerinden otobüs...
  2. Batma..

    Batma..

    Batma gözlere yabancı cisim kaçmış gibi hissedilmesidir. Uykusuzluk ve yorgunluk sırasında ortaya çıkan batmalar çok uzun sürmedikçe normal kabul edilebilir. Batma Hangi Hastalıkların Belirtisi Olabilir? ► Gözde yabancı cisim varlığı, ►Konjunktiva, kornea ve skleranın tüm enfeksiyonları, ►Alerjik hastalıklar, ►Kontakt lensle ilgili sorunlar ►Göz kuruluğu, ►Üveitler, ►Göz kapağı bozuklukları...
  3. baba

    baba

    Babasını gören hasta ise iyileşir, sıkıntısı varsa rahatlığa kavuşur, ihtiyacı varsa birisi cömertçe giderir, yitiği varsa bulur, bir muradı varsa yerine gelir. Babanın iyi hali kişinin kendi durumuna, babasını bir işte takip etmek onun meslek ve meşrebiini devam ettirmeye, Babaya hürmet ve tazim Allah'a itaat etmeye, ona isyan Allah'ın emirlerine uymamaya, Babanın gülümsemesi ilahi hoşnutluğa...
  4. Yaz geliyorrr

    Yaz geliyorrr

    Merhaba kızlar. Yaz geldi çattı, okullar da yakında kapanıyor. Tatil sezonu yuppiii! Birikmiş 2 adet bedava biletim var Jetgenç'ten ama nereye gideceğime henüz karar vermedim :( Önerileriniz bekliyorumm. Bu arada Jetgenç ile bedava bilet ilgisini çeken olursa facebook hesabına göz atabilirsiniz facebook.com/jetgenc

Sayfayı Paylaş