gebe
  1. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)

    Kalecininn gol yedikten sonra içinden geçirdiği sözler:

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında NuRoVSkİ tarafından paylaşıldı.

    [FONT=&quot][/FONT] [FONT=&quot]-Aslında yemezdim deee....[/FONT]
    [FONT=&quot]-Yedim,pişman değilim,yine olsa yine yerim.[/FONT]
    [FONT=&quot]-Golü yedim ama önce bir sor niye yedim..[/FONT]
    [FONT=&quot]-6 tane yedim bir düzine daha yiyebilirim.[/FONT]
    [FONT=&quot]-Keşke atlamasaydım,zaten gol oldu..[/FONT]


    [FONT=&quot]Penaltı Esnasında kalecinin iç sesleri:[/FONT]

    [FONT=&quot]-Ulan Mustafa atarsan yemin ederim senle konuşmam birdaha[/FONT]

    [FONT=&quot]-Ulan ne çileli başım var bee..Defans adamı düşürür penaltı olur,golü biz yeriz kötü oluruzz..yok yok bırakıyorum ben bu mesleği lokanta açıcam.. [/FONT]

    [FONT=&quot]-At evladım at..Hay maşallah tay gibi çocuk..Bende gençken böyleydim..[/FONT]

    [FONT=&quot]-Ulan bende de kafa yok ki..Politika kim ben kim?..Şimdi sağa yatsam sağcı,sola yatsam solcu diyecekler..İyisimi şaşırmış gibi yapıp hareketsiz kalayım..Ozaman Liberal desinler..[/FONT]

    [FONT=&quot]-Yediğim bu golü şuan Hakkari de askerlik yapmakta olan kankam Deniz'e armağan ediyorum(zuhahahaa)[/FONT]

    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]

     
Kalecininn gol yedikten sonra içinden geçirdiği sözler: konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kalecilerin Gol Yedikten Sonra İçinden Geçirdikleri

    Kalecilerin Gol Yedikten Sonra İçinden Geçirdikleri

    - Acaba yanlış yerde mi oynuyorum - Aslında yemezdim de… - Bir top gördüm sanki - Yedim, pisman degilim, yine olsa yine yerim. - Golü yedim ama önce bi sor niye yedim - 6 tane yedim ama bi düzine de yiyebilirdim - acaba bıraksam auta gider miydi - Keşke atlamasaydım, zaten gol oldu..
  2. Dayak yedikten sonra, söylenen sözler.

    Dayak yedikten sonra, söylenen sözler.

    Dayak Yedikten Sora Sölenen Bahaneler -------------------------------------------------------------------------------- sen bir de karşı tarafı gör. %45.45 kapıya çarptım %15.15 abi adamlar 10 yokyok tam 15 kişiydi) %12.12 acımadı kii %9.09 attan düştüm %6.06 tranvaya çarptım %6.06 alkol almıştım düştüm %3.03 medivenden düştüm %3.03 zemin ıslaktı kaydım..
  3. Kaleci Gol Yedikten Sonra Ne Düşünür ?

    Kaleci Gol Yedikten Sonra Ne Düşünür ?

    Acaba yanlış yerde mi oynuyorum - Aslında yemezdim de... - Bir top gördüm sanki - Yedim, pisman degilim, yine olsa yine yerim. - Golü yedim ama önce bi sor niye yedim - 6 tane yedim ama bi düzine de yiyebilirdim - acaba bıraksam auta gider miydi - Keşke atlamasaydım, zaten gol oldu.. Penaltı hadisesi esnasında kaleci iç sesleri... -Ulan Mustafa atarsan yemin ederim konuşmam bi daha -Ulan...
  4. Yemek yedikten sonra uyku gelmesi

    Yemek yedikten sonra uyku gelmesi

    yemek yedikten sonra uyku gelmesi yemekten sonra uyku gelmesi çok yemeklerden Acayip acıktınız, akşam eve geldiğinizde mükellef bir sofra olmasada fena olmayan bir sofra hazırlanmış sizin için. Oturdunuz bir güzel karnınızı doyurdunuz, bi baktınız güzel bir film yada hiç bişi yok tv de tv ye bakarken hemen yemek sonrası uykunuz gelmeye başladı :) Peki neden uykumuz gelir hiç merak ettiniz mi ?...
  5. Sıla-gol şarkı sözü

    Sıla-gol şarkı sözü

    sıla gol sözleri sıla şut sözleri şut şarkı sözü oturduğumuz yerden konuşmuyomuşuz Sılanın yeni albümünün tüm şarkıları melekler mekanında.... Sıla-golYetti bu vicdan muhasebesi Oldu olmadı muhakemesi Geçtik iyisinden vasatından Aa düpedüz mahalle baskısı Bitmedi gitti it dalaşı Sıyırttık aklımızın çeperinden Büyüdü çocuk döndü devran İlla diyosan hodri meydan Ben hazırım...

Sayfayı Paylaş