Kaynanasıyla birlikte oturanlar buraya | Melekler Mekanı FORUM - 26 Ağustos 2016

Kaynanasıyla birlikte oturanlar buraya

Konu, 'Fan Club' kısmında MEÇHUL tarafından paylaşıldı.

  1. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.876
    Beğenilen Mesajlar:
    62
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    kaynanayla oturmak kaynanayla aynı evde oturmak beraber kaynana ile beraber geçinmenin yolları
    Kaynana denilen melek gibi kadınla berabermi oturuyorsunuz:D??O zaman gelin buraya anlatın stres atın.Aslında kaynana fanclup var ama kaynanasıyla birlikte oturanların sayısı daha çok diye biliyorum:DVe burda beraber durduğunuz kaynananıza istediğinizi söyleyin.

    Ben tam 9 ay birlikte durdum kaynanam olacak melekle:DBir durmanın ne kadar ızdırap verici olduğunu çok iyi bilirim:DHele bide oğluna düşkünse vay halimizeeee:sinir:

    Eeee melekler anlatın bakalım sizin aranız nasıll???Birbirinizle anlaşabiliyormusunuz??Birlikte oturmak nasıl bir duygu vs...anlatın canlarım anlatınn:)


    :deli::deli:


     
  2. nur3553

    nur3553 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kötü bişey düşman oluyo zamanla insan:n028:
     
  3. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.970
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Allahıma şükürler olsun ki ne aynı evdeyiz nede aynı semttee hattaa ayrı şehirlerdeyiz ve çok iyiyiyizzz.. Allah nazarlardan saklasın amin...
     
  4. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.876
    Beğenilen Mesajlar:
    62
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    bende öyleyim asuicim ama işte illaki karşılaşıyoruz.İnşallah birgün yine brilikte oturmam onunla..
    Nurcum seninde deiğin gibi çok kötüü birşey:(Düşman kii ne düşmannnn:sinir:
     
  5. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.970
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
  6. Vijdan

    Vijdan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.140
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Aman ne güzel bir konu açmışsın fıstığım..Bende kayınvalidemle çok yakınım ne olmuş yani..Gün boyu beraberiz sadece yatmaya evine gidiyor,karşı komşum.. Halin nasıl diye sorarsanız iki evliden daha iyiceyim derim....:laugh:
     
  7. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.876
    Beğenilen Mesajlar:
    62
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL

    Sağoll vijdan annem:):)dedim bu dertten muzdarip olan çok kişi var:Dolanlar paylaşsın diye açtım:Dama kimse yok demek kki kaynana korkusundan kimse bişe yazmıyor:piha:

    Aaaa çok şanslısın annemm karşı komşun bide kıyamam sana:uhu: halini sormak istemiyorum bizi çok iyi aydınlatmışsın:D :D Rabbim sabır versin annem:D:D
     
  8. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Eskiden yan yana oturuyorduk,simdi tasindik,insanin kimse kendi annesi gibi,kimsenin de kizi kendi kizi olmuyor,dunyanin kanunu bu.Bu noktada da kiyamet kopuyor.
     
  9. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.876
    Beğenilen Mesajlar:
    62
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Aynen öyle tatlım.Başka birine anne demek çok zor ya...Yeni evlenenler en iyi onlar anlar.Bizden geçti artık sonradan alışıyorsun.Ama işte annenin yerini tutmuyor tutamazda.Bizlerdee onalrın kızları gibi olamayız.Ağzımızla kuşta tutsakkk nafile.....
     
  10. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Cok zor,iki tarafta cok anlayisli olmali,kusurlar olur bunlar incitmeden soylenmeli vs.Yine de su da bir gercek ki,kendi annemizle kavga da etsek iki uc saat icinde eskisi gibi olabiliyoruz,ona kirilmiyoruz,kizmiyoruz,kusmuyoruz,oysa kaynanamiz ile ayni sey olsa bu bir kine donuyor,bana bunu yapti bunu soyledi diye,insan psikolojisi,ne biz koyabiliriz kendi annemiz yerine ne de onlar koyabilir bizi kendi kizlari yerine,dunyanin kanunu bu.
     
  11. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.445
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    Kaynanamla hiç oturmadım.Oturanlara Allah sabır versin demek için uğradım:D
     
  12. orkide

    orkide Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    bende anlayamadım neresi
    amannnnn meçhul sende heh pandoranın kur-tusunu açtığı kimin beni açıp açıp duruyon gı hahahahaha ben kaynanamlan tamı tamına 6 sene oturdum oturma zolaydım kalleş karı hain hahahahahah anam allah sabır versin ne diyeyim güya şimdi kaynanamlan oturmuyoz o bizim üst katımızda oturuyo hahahahahah
     
  13. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.970
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    hahaha orkidem canım yafrim lililllilliililiili taşınsanaaa kaynanan altında ne işin var gıııı.... :piha:

    Gerçektende kayınvalideyle oturanlara yanyana altlı ustlu veya aynı semtte oturanlara allah sabır versin... belki iyi biride olabilir ama olsun yuva ustune yuva olmaz derrlerrr.... baska insanlarla anlaşmak zor..
     
  14. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.876
    Beğenilen Mesajlar:
    62
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL

    Pandoranın kutusu hee:haha::haha:Deli yaa güldürdün yine bizi:haha:Oturmaz olaydın da niyee anlat azııck kız:DEvlenecek kızlar kaynana görsün azıcıkhahaha bide üst komşun öyle mi:DPofff:S:Saman hiç çekilmez kız:S
     
  15. _BaLıM_

    _BaLıM_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.980
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    bende kayınvalidesiyle oturan biri olarak bi uğrayım dedim:)
    valla nerden başlasam bilmiyorum bu kayınvalideyi yazmaya:laugh::laugh:yaz yaz bitmez buuuuuuuuuu:dil:yeni evlenecek olan kızlar siz siz olun sakın kayınvalidenizle OTURMAYINNNNNN:mad2::mad2::mad2:
     
Kaynanasıyla birlikte oturanlar buraya konusuna benzer içeriklerimiz
  1. kocaeli'de oturanlar

    merhaba arkadaşlar kocaeli değirmendere de oturuyorum ve çok sıkılıyorum eşimin işi için buradayız ama ben çok yanlızım hiç arkadaşım
  2. kaynanaya bak.....

    Birgün gelin ve kaynana gezmekten eve dönerken sokakta ağlayan yaşlı bir adam görmüşler.Adamın yanına gidip, ne oldu amca neden ağlıyosun diye sormuşlar.adamda daha ne olsun karım öldü ama arkasından bir dua okuyan bile yok.çok yanlızım hiç kimsem yok.demiş bunun üzerine kayınvalide gelinine sevaptır kızım gelde adamcağızın evine gşidip dua okuyalım demiş.gelinde olurmu anne hiç akşama valla...
  3. Birlikte....

    Ekledigim siir 3 - 4 yüzyildan kalma bir siir. 19 yüzyilda ingiliz arkeologlar tarafinda bir mezar tasinin üzerinde kazilmis halde bulunmustur.... Birlikte geçen günleri özlüyorum Hele sabah çıkıp gidişimizi Seninle dağlara çıkar dolaşırdık Birlikte söylerdik şarkılarımız Ben o dağların ruhundan öğrenmiştim Ta yürekten candan söylemeyi Hem dağlarda hem kırlarda hem sahralarda Ey...
  4. Yine Kaynanam yine kaynanam hep kaynanam

    Ya ben bu kadını öldürsem acaba kaç yıldan başlar. Yahu altlı üstü oturuyoruz bu kadınla eşimle tartıştığım zanman yapmayın diyeceği yerde hep eşimden taraf. Yahu be kadın önce bi dinle bakim sonra konuş... Bıdıbıdıbıdıbıdı ömrümü tüketti ömrümü öldürecem ben bu kadını ne yapacam ben ya ha ne yapacam ? :S
  5. Kaynanalarımız

    Slm melekler bi koç gelinin kaynanasıyla anlaşamama sorunu vardır sizce neden gelinlerle kaynanalar anlaşamaz??

Sayfayı Paylaş