gebe
?

Ne Yaparsınız

  1. Yalnız Kalıp Düşünürüm

    oy sayısı 1
    12,5%
  2. Dua Ederim

    oy sayısı 1
    12,5%
  3. Ağlarım

    oy sayısı 1
    12,5%
  4. Yakın Bir Dostumla Dertleşirim

    oy sayısı 2
    25,0%
  5. Şarkı Dinlerim-Söylerim

    oy sayısı 1
    12,5%
  6. Alkol Alırım-Sigara

    oy sayısı 0
    0,0%
  7. Çıkıp Dışarda Gezerim

    oy sayısı 0
    0,0%
  8. Kendimi Odaya kapatırım

    oy sayısı 2
    25,0%
  9. Başka Şeylerle Meşgul Olurum

    oy sayısı 0
    0,0%
  10. Hiç Bir Şey Yapmam

    oy sayısı 0
    0,0%
  1. UzakMavi

    UzakMavi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.421
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0

    Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    Konu, 'Anket : 100 kişiye sorduk' kısmında UzakMavi tarafından paylaşıldı.

    Ne Yaparsınız Çıkıp Dışarda Gezerim
     
  2. ρємвє_мєℓєк

    ρємвє_мєℓєк Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.987
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?
    hemen hemen hepsi ama en başta herşeyin yoluna girmesi için dua ederim
     
  3. Monera

    Monera Forum Okuru

    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    Kendimi Odaya kapatırım ağlarım......
     
  4. UzakMavi

    UzakMavi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.421
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    işte darkka yakışr bi seçenek:D
    depresyondayımmm modu :D :D
     
  5. sule

    sule Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    614
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hollanda
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?
    kendimi kotu hissediyorum ama hic :cry_smile:bisey yapamiyorum,,,en kotusude bu............
     
  6. aSqimSin

    aSqimSin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.472
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanßuL
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    Ağlarım...
     
  7. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?
    Ben aglamayi dertlesmeyi falan dedim ama fark ettim ki, sarki dinlemek beni inanilmaz rahatlatiyor....
     
  8. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    21.236
    Beğenilen Mesajlar:
    598
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    ben yatıp uyurum
     
  9. göknur

    göknur Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    aglarim yada baska seylerle ilgilenirim
     
  10. esena

    esena Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.074
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    TRABZON
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    kukuman kuşu gibi oturup düşünürüm işte
     
  11. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız?

    kardeşim dediğim dostumla dertleşiriimm..o benii acaip şekilde rahatlatıyor...
     
Kendinizi Kötü Hissettiğinizde Ne Yaparsınız? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. kendini çok kötümü hissediyorsun

    kendini çok kötümü hissediyorsun

    http://bygezgin.free.fr/eylence/yag.htm yazıya tıkla büyük harfle yaz
  2. Kadınlar kendilerini mutsuz hissettiklerinde neden kuaföre giderler?

    Kadınlar kendilerini mutsuz hissettiklerinde neden kuaföre giderler?

    Mutsuzluk, insanların çoğunlukla konuştukları olumlu davranışlardan ziyade olumsuz davranışları konuşarak beslenmektedir. Olumlu düşünmeyi beceremediğimiz için psikologlara ve güzellik merkezlerine giderek, provalarla kendi kişiliğimizi bir kıyafet gibi üzerimize oturtmaya çalışırız. Ama o kıyafeti iyi taşıyıp, taşımamak kişinin özgüveni ve cesareti ile doğru orantılıdır. Öncelikle...
  3. Kendinizi En Huzurlu Hissettiğiniz Yer neresidir ?

    Kendinizi En Huzurlu Hissettiğiniz Yer neresidir ?

    Kendinizi En Huzurlu Hissettiğiniz Yer neresidir ?
  4. Kendinizi En Huzurlu Hissettiğiniz Yer neresidir ?

    Kendinizi En Huzurlu Hissettiğiniz Yer neresidir ?

    Kendinizi En Huzurlu Hissettiğiniz Yer neresidir ? 1-ev de tv pijama keyfi 2-deniz güneş kumsal 3-bilgisayar başında 4-sevdiğim erkeğin yanı 5-iş yerim 6-Kendağaçlık kuşaların böceklerin olduğu bi yer
  5. Ne yaparım

    Ne yaparım

    Ben aldatıldım.Eşim olacak o adam işte çok önemli dosyalar falan var diyodu eve gelemiyecekmiş.Arkadaşıma giderken kızla gördüm böyle genö alımlı sarışın bi kız .Böyle minicik şort bide ip askılı bir badı giymiş o eşim olcak adama saarılşmışlar bide aradım o sırada nerdesin diy hala işteyim diyo.Eve gel dedim kavgs ettik üstüne dayak yedim.Boşanma davası acıcam dedim bıçk tuttu yaa.Burayada...

Sayfayı Paylaş