gebe
  1. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D

    Kızlaaaaaaaaaaar galiba hamileyimmmmmmm!!!

    Konu, 'Gebelik' kısmında sheker_shey tarafından paylaşıldı.

    Ya nasıl anlatcam bilmiyorum elim ayağım titriyo şuan.Adetime 1 gün kaldı bende kalktım dayanamadım bi test yapayım dedim.Aslında çoook umutsuzdum ikinci çizgiyi görememekten ve bi şansımı deneyeyim dedim RABBİM'E sığınayım dedim.Kendi kendime böyle konuşurken bi baktım ki ikinci çizgi beliriverdi:):)dilim damağım kurudu,elim ayağım titredi.İkinci çizgi pembe ama çoook belirgindi.Hemen çıktı valla ikinci çizgi yani hiç beklemedim.Yine dayanamayan ben,kalkıp en yakın hastaneye gidip kan testi verdim valla o çizgiyi görüp beklemek olmazdı.Test yaptırdğım hastanenin kadın doğum doktoruna sordum,ne kadar doğru evde yapılan testler diye,%95 doğru olur dedi.Şuan bekliyorum bakalım sonucu.Hastaneden yeni geldim hemen meleklerime yazayım dedim.Eşim dr ve sürpriz yapmak için başka hastanede yaptırdım testi. [​IMG]

    Kimsenin haberi yok sadece siz biliyosunuz valla.Şuan annemle telefonda konuşuyorum haykırmak istiyorum ANNEEEE TORUNUN GELİYOOOOO diye ama kan testinin çıkmasını bekliyorum.Annem misafirlikte ve ordan bana hadi bebek bekliyoruz diyolar offff bi söleyebilsemmm .Canlarım dua edin nolur yemek bile yemedim daha acaip bi duygu yaaaa RABBİM hayırlısıyla versin isteyenlere bana da inşallah...:dancing::dancing::dancing::dancing::raila::raila::raila:

     
    19bjk03, TUNAA, MaWiM ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  2. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    Saatler mi geçmiyor,beklemek mi uzun geliyor.Hamiş olduğum çıksın belirtilerimi yazacam inşallah meleklerimmmmm.İşin enteresan yanı ne biliyo musunuz??Daha test falan yapmadan yani dün,bebeğimn göbüşüme düştüğünü hissetmiş gibi o'na mektup yazdım.Aslında bu mektubu geçen hafta yazıcaktım ama annemler falan burdaydı fırsatım olmamıştı ama ben bişeler hisietmiştim bebeğime dair.Bu mektubu gebeliğim ortaya çıkarsa onu aileme okutucam,ben hissettim dicem diye yazdım.Bebeğim'e " Sağlıklı sıhatli gel,bir yerini incitme emi annecim İYİ YOLCULUKLAR baban da ben de seni 4 gözle bekliyoruz inşallah" dedim.Acaba o mektubu gerçekten okuyabilecek miyim aileme??ne dersiniz??
     
    sılam_nisa, TUNAA, esinerkan ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  3. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    aaaaaaaaaaaaaa canım yaaaaaaaa çok sevindim senin adınaaaa allahım tamamına erdirsin rabbim hayırlısı ile kucağına almak nasip eder inşallah. canım benim yaaaaa :kiss:
     
  4. mavişimbebikistiyor

    mavişimbebikistiyor Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenilen Mesajlar:
    1.066
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    istanbul
    Canım çok sevindimmmm:) hadi allah tamamına erdirsin bence kesindir sen sevinmeye devamet :) peki bişey sorcam neden şüpelendinki adet görmeden test yaptın belirtiler neydi bende şüpelleniyorum ama daha adetime 5 gün var bana yazarmısın müsaitsen....:)
     
  5. GÜLYÜZLÜM

    GÜLYÜZLÜM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.550
    Beğenilen Mesajlar:
    65
    Ödül Puanları:
    0
    canim arkadasim adina cok sevindim allahim kucagina aldigin günüde göstersin insallahh :)
     
  6. haziran13

    haziran13 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2011
    Mesajlar:
    521
    Beğenilen Mesajlar:
    687
    Ödül Puanları:
    0
    canım çooook sevindim. Rabbim hayırlısı ile kucagına almayı da nasip etsin inşallah :) tahminimce sonsuz bir mutluluk olmalı, seni ve eşini çok tebrik ediyorum...
     
  7. mavişimbebikistiyor

    mavişimbebikistiyor Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenilen Mesajlar:
    1.066
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    istanbul
    canım yaaaaaaa neyse okadar bekledin biraz daha bekle hayırlısı inşallah ayyyyyyyy bende çok heyecanlandım :) :) :)
     
  8. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.142
    Beğenilen Mesajlar:
    697
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    ayyyyy bende çok sevindim yaaa inşallah hamişsindir şekercim yaaa Allah hayırlısını versin canımm
     
  9. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    ASİMMMMMMMM şuan nasıl olduğumu anlatamam sana .O kadar acaip bi duygu ki ,yani inan daha kahvaltı bile yapmadım.Bişeler dürttü beni kalk test yap diye.Gözümü açtım biraz durdum evde son bi test kalmıştı kalkıp yapayım dedim.Bu ikinci çizgiyi görünce havanın soğukluğuna bakmayıp kan testi verdim bebeğmmmmm.Ya nasıl anlatılır ki bu bilmiyormmm..Canımmmmmmmm RABBİM sana da nasip etsin kuzummmm ALLAH her isteyene versn,bana da gerçekten olduğnu grmeyi nasip etsin...Asimmm yanmda olduğun içn saol bacımmmmm
     
  10. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    Canım bnm yumurtlamadan snra kasık ağrılarım vardı tatlı tatlı.Böle çok ağrımıyodu ama vardı yine.Bel ağrım,hatta bacağıma vurucak şekilde.Sonra hep rüyamda bana hamile olduğumu sölediler oğlun olucak dediler.Bu ay kaynım düğün var ve ben 3 ay önceden bu ay hamile kalmak için çook dua ettim hani ilk gelinim ya,hayırlı bi şekilde bi bebeğim olsun ama şubat ayında hamiş olduğumu öğreneyim diyodum.2 aydır korunmuyoruz zaten.Belirtileri yazıcam zaten bebemm RABBİM sana da versin inşallah mavişimmmmm.Ağlamak üzereyimmm yaa:(:(Acaba yanlş olabilir mi demekten kendimi alamıyorum.Yani adetime 1 gün kala 2 .çizgi ...
     
  11. mavişimbebikistiyor

    mavişimbebikistiyor Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenilen Mesajlar:
    1.066
    Ödül Puanları:
    93
    Şehir:
    istanbul
    canım sonucu nezaman alıcaksın?
     
  12. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    AYYY ALLAH razı olsun cnmmmm yaa Rabbim senn bebeğine de sağlık sıhat versin.Salih bi evlat olsun inşallah.Sende kolay bi şekilde kucağına al bebeğini.
     
  13. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    Tatlımm 2 ,3 gibi dediler.Ya ben hastaneye nasıl gittim konyayı bilmem etmem.Kimseyede haber vermeden çıktım valla:D:Dyazıcam bebemmm yazıcam inşallah beni yanıltmamıştır.Dur ben o çizgiyi size göstereyim fotosnu çekeyim
     
    mavişimbebikistiyor bunu beğendi.
  14. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    anammmm ben resim yükleyemiyorum kiii:(:(
     
  15. يeKe®îм

    يeKe®îм Forum Okuru

    bebisim:raila::raila::raila::raila::raila: çOKK sevindim canım..

    Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.

    bebisim:muz::muz::muz::muz:
     
Kızlaaaaaaaaaaar galiba hamileyimmmmmmm!!! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. galiba ben.....

    galiba ben.....

    evet ben başlıyorum galiba ben bugün gezmek istiyorum:D
  2. galip gelmek

    galip gelmek

    Meşru iş ve yarışlarda sağlanan başarı gayret ve himmetin boşa çıkmamasına, Sabrederek ve sebeplere sarılarak sürdürülen çalışmaların getireceği sevince, Galip gelmek bazen sevinmeye, bazen de her şeye rağmen -imtihan gereği- üzülmeye delalet eder.Rüyasında kendisini herhangi bir spor karşılaşmasında galip görmüş olan kimse ertesi gün bir iş teşebbüsünde mağlup olacak demektir. Rüyada her...
  3. Galiba

    Galiba

    Uzun zamandır görüşmüyorduk.aradım. Mutsuzluktan kalınlaşmış bir sesle açtı telefonu. Her zamanki hali, her zamanki sesidir diye düşündüm. Geç kalkmıştır, gece çok gülmüşlerdir falan ... " bir kayboluyosunuz ortalıktan, bir daha bulabilene aşk olsun!" dedim. Güldü yine şen şakrak. " hadi bu akşam gelin, susamlı simit yaparım, gevrek, mozaik pasta yaparım , sonr apatatesli börek...
  4. galiba hamileyim

    galiba hamileyim

    meraba ben 5 ay once dogum yaptim ama sezaryan dogumdu ve simdi adetim gecikti eger hamileysem tekrar dogum yapabilirmiyim yani dogumun bana yada cocuga bir zarari dokunur mu onu cok merak ediyorum lutfen bana cevap yazin
  5. galiba zehirlendim.....

    galiba zehirlendim.....

    biz birgün arkadaşlarla karar verdik kısır yapmaya.o gün herkes malzemeleri getirdik hazırladık.sıra kısırı yoğurmaya gelince kızlar birbirleriyle tartıştı hepsi kısırı ben yoğuracam dedi.neyse öğretmen araya girdi hepiniz yoğurun dedi yaptılar yedik içtik evlerimize gittik.eve gidince bir karın ağrısı başladı bende galiba zehirlendim.:lau:

Sayfayı Paylaş