gebe
  1. melis_

    melis_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    France

    kizlar bana acil akil fikir zeka dusunce artik ne vere biliyorsaniz lazim benim kafa

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında melis_ tarafından paylaşıldı.

    meleklerim benim acil olarak akil fikir dusunce artik her ney nediyorsa adina herseye ihtiyacimm var ben durmus vaziyeteyimm:yahoo:evleniyorum :dp178:ama durmus bi vaziyetteyim gelinlik begenemiyorum duak secemedim oyle byuk dugun istemiyoruz nerde nasil olucak onu hic bilemiyorum :zonked::zonked:ne zormus bu isler lutfen bana biraz yardim eddin lutfennnnn
     
  2. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    walla ablacım sana yardımcı olamayacagım ama seni tebrik edrm allah hepimize nasip etsinn.. herşeyin en iyisi seninle olsunn...tebriklerr canımm ama benden sana tavsiye biraz daha sakinn oll ya bnde ha nasıl bir mutluluk bilemiyorum nese ya sen sevinn haykırr hatta canım mutluluklarr...herşey seninle olsunn...
     
  3. melis_

    melis_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    France
    tesekkurler bitanemm ben hem cok seviniyorum hem bir burukluk var hem korku karstirdim karma karisik bisey oldum ama dunyanin en mutlu insaniyim Allah tum sevenlerin basina versin aminnnnnnnnnnn
     
  4. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Canım ya ne mutlu sana sevdiğinle evleniyosun sen bize zevklerini yaz biz sana ona göre fikir verelim olmaz mı :)
     
  5. ebraryksl

    ebraryksl Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2010
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA
    oooooooooooooh süper bi haber allahım mutlu etsin.bak canım genelde herkesin ole olur.yani netten bakarsın moda evlerine takılırsın habire model ararsın olmas olmas olmas çıldırcak noktaya gelirsin.ama almaya gidersin ve ilk giydiğin gelinlik tamam bu benim dersin ve alırsın zaten gelinliğe görede duvak kendiliğinden gelir.sen sıkma canını kocanı bulmuşun kızım gelinlik aman aman olmayıversin nolcak.hepimis aldık noldu seve seve giydik gece olunca çıkar as dolaba senelerce kalsın.takma bu kadar kafana.mutluluklar
     
  6. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.973
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    tatlım ben sana yardımcı olcam yehuuuu ben olcam ben olcaö:D:d

    hayatım bir ömür boyu bu heyecanını kaybetmezsin inş. mutluluklar dilerim şimdiden sana ..

    Bak canım sececegın gelınlıgını ılk once kılona boyuna ve olculerıne gore sececeksın..
    1. şişmansan eger bide boyun kısaysa ; çok kabarık model secme hayatım hele kı kat kat fırfırlı modelelrden uzak dur! belden hafıf oturup asagı dogru cok fazla kabarık olmayan hatta mumkun oldugunca katı az olan altındakı tarlatanı ıse 2 yada 3 cıtalı olan bır gelınlık sec bıtanem..
    2.cok zayıfsan eger uzun boy yada kısa boy fark etmez ; kat kat olabılır belden oturup asagı kabaran modellerden tercıh edebılırısn.
    3. şişman ve uzun boyluysan ; cok kabarık olmayan ve dekoltesı az olan modellere bak hayatım.

    gelelım hayatın duvak konusuna ;
    bence uzun duvak tercıh ett ne olursa olsun cok sık ve zengın duruyor...


    inş. yardımcı olabılmısımdır azda olsa...

    ayyhh Allah'm banada nasip ederde inş. sende o heyecanda bana yardımcı olursun tatlım...
     
  7. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Ben, ilk girdigim gelinlikcide ilk giydigim gelinligi almistim.Ne desemki sana canim,cok ayrintiya takilma rahat ol.
     
  8. melis_

    melis_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    France
    kizlar anllatiyim hepinize tsk ederim oncelikle ilgilendiginiz icin bakin hayalimdeki gelinligi soylim boyle sade olucak ama bir o kadarda zaif ve sik durucak bakinca boyle cok alimli olucak boyle arkada kuyrugu olucak ama cok cok uzun degil 1 metre yeter ama alt tarafi kabarik lmucak sevmiyorum bana oyuncak beek andiriyor ok kabarik cok tullu gelinlikler boyle askili filan olsun istiyorum sirf askisizda rahat degildir diye dusunuyorum emre cok gogus dekoltesi istemiyor onun icni cok acik sacik olmicak duamm uzunolsun ve cok zarif olsun kizlar bu tip bana yakisirmiki benim boy 1.71 kiloda 55 bana akil verin olurmu bu tip bana sabah emreye anlatiyom bana diyor yandik biz daha bir gelinlik bulamadik ne yapicaz biz senle diyor :D:D:D
     
kizlar bana acil akil fikir zeka dusunce artik ne vere biliyorsaniz lazim benim kafa konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bana bi akil verin lütfen

    bana bi akil verin lütfen

    daha öncede anlatmistim esimin bi baskasindan oglu var diye yani benden önceki hayatinda cocuk 4yasini gecti kadinla konustum göstericekti ama vaz gecmi simdi esimle konusayim diyorum yani mahkemeye verelim görebilmek icin sizce bunu yapayim mi yoksa ben hic karismayim zamanami birakayim zamana birakmakta aslinda dogrumu olur bilmem cocuk büyüdügü zaman bu zaman kadar nerdeydin diye babasina...
  2. babam karsi cikiyor bana akil verin lütfen :(

    babam karsi cikiyor bana akil verin lütfen :(

    erkekler kızları nasıl siker ya birini cok seviyom oda beni seviyor ama babam istemiyor onu ne yapabilirm onu unutaym mi?
  3. kızlar bana akil verin korunayımmı korunmayayammı?

    kızlar bana akil verin korunayımmı korunmayayammı?

    bayanlar 18şubatta bebegim dùştü.ilk adetimi oldu eşim tutturdu yeniden deneyelım diye doktor 2 3 ay yapma dedi.internettede baktım ilk adetten sonra olabilir diyo.siz nediyosunuz neyapaym ortada kaldım.hemen hamile kalabilecegimide bilmiyom.akıl verin tıkandım.
  4. Sıla Kafa şarkısı sözleri lazım ya bana

    Sıla Kafa şarkısı sözleri lazım ya bana

    Sılanın seslendirdiği hani kafa nereye biz oraya isimli bir şarkısı var onun sözleri var mı melekler.

Sayfayı Paylaş