gebe
  1. tna

    tna Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    28

    kızlar lütfen fikir verin çok ihtiyacım var

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında tna tarafından paylaşıldı.

    Bir süredir nişanlımla ve ailesiyle bazı sorunlar yaşıyorum olanlara sabretmeye çalışıyorum ama bu sinirlerimi çok yıprattı ve zor sabrediyorum. dayanamadığım noktalarda sadece yalnız kalmak geliyor aklıma. normalde nişanlımla çok iyi anlaşan, birbirine güvenen ve inanan bi çiftiz. ailesi ilk zamanlarda bana karşı çok iyiydi ama nişanlım askere gidince her şey değişti. artık eskisi gibi değiller. ben tekken arada laf söylüyorlardı vs. ama ben umursamıyordum, bilmeden söylemişlerdir diyordum ama öyle değilmiş. sanırım onları durduran nişanlımmış ya da onlar nişanlımın yanında böyle davranmak istemediler. normalde nişanlımla her şeyi paylaşıyoruz hiç bişey saklamıyoruz birbirimize güvenimiz tam. nişanlım bi gün neden ailesine eskisi kadar gitmediğimi sordu ben de bir süredir ailesiyle sorun yaşadığımızı söyledim ona... söylediğimde tepkisi 'sen yaşıyorsun sonuçta ben uzaktayım o zaman fazla konuşma, gitme ben gelince düzelticem her şeyi, sana güveniyorum sen de bana güven' oldu ben de konuyu bir daha açmadım ama şimdi durduk yere konuyu kendisi açıp 'her şeyi sorun yapıyosun kimsenin bişey yaptığı yok' dedi bu kelimeleri duyunca inanamadım şok geçirdim hiç duymadığım kelimelerdi bunlar. bi kaç defa daha söyledi. birbirimize olan inancımız buraya kadar mıydı ona hiç yalan söyleyip kimseye iftira atmadım ben:18: en korktuğum şey iftiradır o yüzden hep olanı anlatırım. bu kelimeleri duyunca gözlerim doldu (hiç bir zaman gözyaşlarımı kullanmadım) ne diyosun demeye başladım çok gücüme gitti ve ağlamamak için konuşmayı devam ettirmedim kapatmak istediğimi söyleyip kapattım. daha sonra da söylemeye başladığında birbirimizi yıpratmaya başladık. ona her zaman açık oldum kendi yaptığım hata sayılabilcek şeyleri bile söyledim. bu kelimeleri haketmediğimi düşünüyorum. ailesine gidip neden sorun yaşıyosunuz demiş -hiç yapmamasına rağmen- gidip annesine söylemiş. söylemesi hiç hoş olmadı ve beni arayıp böyle böyle söylemişsin niye söyledin dediler. o günden beri ailesiyle birbirimizi pek aramıyoruz(aramız daha da açıldı). nişanlım hakkında kafamda soru işaretleri oluştu çünkü artık ona eskisi gibi güvenemiyorum. bana her şeyi sorun yapıyosun kelimesini kullanması çok gücüme gitti. size belki basit gelebilir ama biz böyle kelimeleri birbirimize hiç kullanmazdık. bu şekilde her şeyi daha da bozdu aramız sürekli bozuk ne o sabrediyor ne de ben. artık birbirimizi anlamaya fırsat bile bırakmıyoruz. askerliğini de zor şartlar altında yapmıyor. çevremde fikir alabileceğim (annem ya da kız kardeşim) kimsem yok. şimdi siz söyleyin ben daha nişanlıyım ailesi şu durumdayken böyleyken ben napmalıyım onun yanında başka ben yanlızken başka davranıyorlar bu ayrı -ki bütün olanlara rağmen asla saygısızlık etmedim-, nişanlım eskisi gibi değil bu apayrı tavrım ne olmalı kızlar siz fikir verin. kusura bakmayın çok uzun yazdım belki karmakarışık anlatmışımdır ama çok doluyum:uhu:
     
  2. büşra.shid

    büşra.shid Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    953
    Beğenilen Mesajlar:
    175
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    on the clouds :)
    size daha tecrübeli meleklerimiz eminim daha iyi akıl vercklerdir ama çok benzer sebeplerden geçenlerde erkek arkadaşımın ablası 1yıllık nşanlısından ayrıldı(1senede sevgililk vardı) ve 1 aya düğünleri vardı.sonradan olan değişimler çok yıpratır gerçekten helede aile işin içine giriyosa.bana kalırsa nişanlınızla aklınıza takılan herşeyi adam akıllı konuşun ve aklınıza uymuyacak hiçbişeyide kabul etmeyin,ilişkinizde içinize sinmeyecek herşey zamanla karşınıza çıkacaktır.hakkınızda hayırlısı olsun,Allah yardımcınız olsun..
     
  3. Luna Lovegood

    Luna Lovegood Forum Okuru

    Sana aynen katılıyorum, bence bir oturun konuşun, ona olan biten her şeyi anlat. Sonra da bu şekilde olacaksa devam etmek istemediğini ayrılmak istediğini söyle. Zaten bu gibi durumlarda sen haklıyken bile seni dinlemeyip ailesinin tarafını tutuyorsa ileride daha çok zorlanırsın, o yüzden evlilik hakkında ciddi ciddi bir düşün derim. Ayrıca ayrılırsanız da sakın üzülme, bir de evlendikten sonra böyle bir olay olsaydı ne kadar zor olurdu onu düşün. Son olarak zaman her şeyin ilacı, mutlaka unutursun,karşına çok daha iyi anlaşabileceğin insanlar çıkar :) Tabi ayrılırsanız öyle peşim hüküm vermeyeyim :D
     
    SweetCurse bunu beğendi.
  4. FiRaRi_MeLeK

    FiRaRi_MeLeK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.507
    Beğenilen Mesajlar:
    201
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    insanların CENNET benim CEHENNEM dediğim yerde...
    Canım benim seninle daha önce de konuşmuştuk, olayları fazla kendi içinde büyütüp kendini üzüp yıpratma.Aileler her zaman olayları çarpıtmayı pireyi deve yapmayı sever , senin için şuan yapacağın şey sabırlı olmak ve nişanlını beklemek,şuan o da askerlik piskolojisiyle doğru karar veremeye bilir.Bu konuyuda fazla konuşup kendinizi sevginizi yıpratmayın.Askerlik bitene kadar nişanlında sen de sabırlı olun.Nişanlının ailesinden biraz uzak dur en azından kendi sağlığın için.Canım Rab yardımcın olsun.Hakkında her şeyin en hayırlısını versin.
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  5. mavi_kelebek

    mavi_kelebek Forum Okuru

    tna canım benım sakın terk etme kaynana degılmı abıkı aranız agırecek cunku adı ustunde kaynana be sana dıyecegım su sakın nısanlını terk etme sus evt su ama sımdılık tmm de belkı yanlıs anlasıldım falna gıbı askerden gelınce merak etme yıne nısanlın mı artık esın olursa yıne laf sokarlar ıste o zamabn ben sana dedım bana ınanmadın dersın ben san anlatmaya calıstım sen bagırdın tabıkı kaynana ogluu doldurucak yanı bu doganın bı kanunu tum erkekler de ınanır ne deselr ama sen sımdılık sus sonra acıl esın suclama aslkerde oda sanıyo kım bılır neler demıstır kaynanan neyse bosver nısanlın arayınca baska baska konular ac konuları kapat ona her zman ıyı nıyetını goster ama kendınıde kaynana ezdırme kaynana uyanık bı kadınmıs oglu olmadıgında senı dırtıklıyo demı sende aynısını yap onun sana saygısı yoksa senınde olmasın kendını bos yere uzme sen nısnalına guven o senı sevıyo sen gerısını bosver kım olsa aılesını atıcak degılya allah yardımcın olsun kaynana cok fena
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  6. tna

    tna Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    gerçekten de tam kaynana oldu ama daha biz nişanlıyken böyle. askerde olduğu için elimden geldiğince askerlik psikolojisi diyip geçmeye çalışıyorum. bana 'sen her şeyi sorun yapıyosun' demesini haketmediğimi düşünüyorum. ailesiyle sorunlarımızı o çözer diye düşünürken artık bu düşüncede değilim. bi erkeğin kıza göre daha güçlü olması gerektiğini düşünüyorum. şu an sıkıntılı bi ortamda evet ama yarın öbür gün biz evlenince sıkıntıya girdiğimizde de böyle mi olucak yani? her sıkınıtıya geldiğinde ben alttan almazsam hiç bir şey düzelmeyecek mi? inanın kafam çok karışık ne yapsam ne etsem doğru bilemiyorum, çözemiyorum... susmaktan çok bunaldım. tabiki askerden gelene kadar bekleyeceğim yanlış karar vermek istemiyorum ama yarın öbür gün de üzülmek istemiyorum.
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  7. mavi_kelebek

    mavi_kelebek Forum Okuru

    tna cok haklsıın kı acı grecek her zaman bu bole olucak cunku bu bır erkektekı huy benım esımde ole malesf ole katlanıyorum kaynanamla sorum olunca herzaman ben sucluyum yanı sen kararını gozden gecır demıyorum onu bole sevıyo cunku o bu lafı soleyınce bılıyokı sen ole degılsın ama ıcını rahatlatmak ıstıyo yanı ne yapsam aılemle sorunum olmasın o benı anlar dıyerekten senın onunu kesmeye calısıyo ama sana bısey solıyımmı evlenırsende kaynanala kavgan olsa bıle esını karıstırma ınan bana bole sende uzulmezsın
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  8. cücük

    cücük Forum Okuru

    eyer nisanlini seviyor ve onunla bir ömür gecirmek istiyorsan ufak defek sIkIntIlar hep olacak, suan ailesiye, yarin akrabasiyla yada geciminizde, öbür gün onunla.... ama bunlarin hepsi gecici.. Allah c.c. kullarini sinayarak sIkIntIlar vererek sinarmis. Bu hayatin imtahan oldugunu unutma.
    Ama en önemlisi nisanlina ve ileride kocana hep acik ol. Icinden gecenleri, o an ne hissediyorsan söyle.. Yalandan uzak dur, yalan yuvayi icten cürütür. Tabi hisslerini söylerken ses tonun ve cümlelerin önemli. Sakin bir sekilde dile getir.
    Rabbim hakkinda hayirlisi neyse o olsun canim.
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  9. gelebek

    gelebek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Haziran 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    mersin
    canım bence ayrılığı düşünme çözüm yolu ara sadece sonuçta ikiniz de çok emek vermişsinizdir kolay değil öyle bir anda silip atmak.bn derim ki sana onun ailesi sana fesatlık yapıyor sen de onlara yap tabi yine onların tekniğiyle.onlar sana gıcıklık mı yapıyorlar hiç umursama kötü birşeyle r söylerlerse bi kahkaha at geç eminim daha sinir olacaklardır.gerektiğinde de lafını esirgeme öyle tepene çıkartma onları.baktılar seninle uğraşılmıyor onlar da vazgeçerler belki seninle uğraşmaktan.onlara böyle davranırken eşine en iyi şekilde davran onu ne kadar çok sevdiğini söyle işveni cilveni eksik etme ki seninle evlenmek için sabır-rsızlansın ailesini de sustursun :)))
     
    yakışıklım ve tna bunu beğendi.
  10. gelebek

    gelebek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Haziran 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    mersin
    pardon canım nişanlın diyecektim :)
     
  11. tna

    tna Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    haklısın aslında öyle yapmalıyım. gerçekten çok emek verdik, çok şey atlattık. ailesiyle de bişey yokmuş gibi konuşuyorum telefonda konuştuğumuzda ama ziyarete gitmiyorum, ben aramadıkça da onlar pek aramıyorlar. nişanlım konuyu açtığında çok üzülüyorum ben suçluymuşum gibi oluyor. o benim kocam olacak ama bana güvenmeden nasıl diyorum:S çok şey atlattık daha da çok şeyin çıkacağını biliyorum ama karşılıklı güvenle atlatılır bunlar, her sinirlendiğinde sen suçlusun diyip bana tepki koyduğunda benim söylediklerime inanmadığında bunlar ufak tefek gözüküyor da olabilir ama şu anda o uzakta ve ben her şeyi tek başıma halletmeye çalışsam da olmuyor. en başta o bana inanacak inandıracakki ben de sorunları görmeyeyim duymayayım
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  12. HaLLoWeeN*

    HaLLoWeeN* Forum Okuru

    canım şuan boşuna üzüyosun kendini.zor şartlarda askerlik yapmıyo olabilir ama emir altında olmak ve özgürlüğünün kısıtlanması yetiyo orda.askerde ve ailesini özledği için şuan bişey diyemiyodur ailesine.bnmde erkek arkdsm askerde oda rahat askerlik ypıyo ama oranın psikolojisini anlayamazsın.bana anlatıyo hep olanları.izine geldiğinde adapte olamıyo izinden sonra oraya gittiğinde oraya adapte olamıyo.bu zor bi durum anlayamazsın onu.o yüzden şuan hiç kendini üzme.askerden gelsin biraz zaman geçsin eğer düzelmiyosa ayırırsın yollarını.ailesinden sanane ailesylemi yasıcaksın sanki evlenınce.ne düşünürse ne derse desinler.sen sakın ailesiyle ilgili yasadıgın bişeyi ona anlatma ve yansıtma.sen suclu olursun sanki nişanlını ailesine karsı doldurmus gibi gözükürsün.sende kalsın yasadıkların bosver anlatma gerek yok.zten askerde bunları dırek kafasına takar.sen nısanlınla mutlu olmaya calıs.gerisini bosver cozulmıcek bısey yok ortada halledersiniz sadece sabret.
     
    yakışıklım ve EnCey bunu beğendi.
  13. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Merhaba...

    Her ne kadar zor şartlar altında askerlik yapmıyor olsada askerlik psikolojisini göz önünde bulundurmalısın ve kararın olumsuz yönde bile olsa onun askerliğinin bitmesini beklemelisin. Ailesinin yaptığı evet hoş değil, ama onun ailesine "sorun mu var" demesi normal, bunu hiç yapmazdı diye düşünme şuan eli kolu bağlı ve merak içersinde, olayların çok dışında mecburen soracaktır. Bence sorunların çözüm bulması için onun askerliğinin bitmesini beklemelisin. Askerliği bitince göreceksin ki, nişanlın eskisi gibi olmuş. Şu an onunla konuşunca bile bu konuları asla açmamanı öneririm, ailende biri askere gittiyse, beni daha iyi anlarsın. Çünkü askere giden, kesinlikle sağlıklı düşünemez ve kesinlikle geride kalan herkes ona yardımcı olmalı ve sorunları asla anlatmamalı. (Kardeşim askerlik yapınca biz de buna benzer çok olay yaşadık, ordan biliyorum)
    Unutma ki sen evinde ne kadar üzgün olursan ol, onun askerde aklında bin tane soru işaretleriyle, merak içersinde olduğu kadar üzgün olamazsın. O hem ailesi adına üzgün, hem de senin adına üzgün ve korkuları vardır, bir de askerlik psikolojisi de cabası...

    Allah yardımcınız olsun diyor ve tüm askerlerimizi Rab korusun hepsine hayırlı teskereler almayı nasip eylesin diyorum.
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  14. tna

    tna Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    30
    Ödül Puanları:
    28
    belki takıcak bir şey yok gibi gözüküyo ama öyle değil. askere gitmeden önce imrenilen bi çifttik şimdi bu durumda olmamız nerdeyse ayrılma noktasındayız 3 senenin hatrı var onca güzel anımız var. 10 günü geçti arayıp sormuyo iyi misin bile demiyo. aradığı zaman da ne dediğini bilmiyo ben sabredemiyorum ailesi değil düşündüğüm ama evlenceğim adamın beni merak etmesini arayıp sormasını 2 güzel kelime kullanmasını bana güvenmesini istiyorum hiç birisini görmüyorum geldiğinde bi problem yaşadığımızda da mı böyle olacak diyorum bu olanlar kafamı allakk bullak etti inanın kötüyüm:18:
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  15. HaLLoWeeN*

    HaLLoWeeN* Forum Okuru


    cnm sen ona destek olmalısın şuanda.aradıgında bıraz moral ver ona.sende üzülürsen nereye kadar gider bu ilişki.destek olmalısın ona.sen destek olki oda anlasın ne oluyo ne bitiyo.mantıklı düşünmesi imkansız çünkü mantığın bittği yerde o şuanda.şuan herşey sende bitiyo.sen çaba harcamalısın o gelene kdar.eğer seviyosan ve kaybetmek istemiyosan görme şuan bazı şeyleri.ve ona destek ol.üzülme ve üzmee.lütfen kendini toparla ve olgun biri gibi davran.kimse sizi yıldıramaz bunu unutma.kendine güven ilişkine güven ve dik dur.sen sevdiğin adamla olucaksın daima.bunun olmaması için bi sebep yok.bu kadar küçücük bişey yıldıramaz sizi.sen diyosun 3 senenin hatrı var diye.bumu yok edicek 3 senenin hatrını ha? daha mantıklı düşün ve toparla kendini cnm.
     
    yakışıklım ve tna bunu beğendi.
kızlar lütfen fikir verin çok ihtiyacım var konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. fikirlerinize ihtiyacım var

    fikirlerinize ihtiyacım var

    arkadaşlar benim 3,5 aylık bir kızım var eşimle ayrı yaşıyoruz babası bugüne kadar hiç görmedi görmekte istememişti bensee ilerde pişman olmasın diye görmesi için uğraşmıştım ama ne olduysa bugün görmek istediğini söyledi ne yapacağımı şaşırdım bi anlamdada korkuyorum göstermeyede akıl verin lütfen
  2. kızlar motive ve fikirlerinize ihtiyacım var(geyik yapanlar yorum yapmayın lütfen)

    kızlar motive ve fikirlerinize ihtiyacım var(geyik yapanlar yorum yapmayın lütfen)

    kızlar ben lise mevzunuyum kız meslek lisesi cocuk gelişimi bölümü ne ilkokulda nede lisede cok cok iyi bi ögrenci oldugum söylenemez:D ama bu yıl öss ye girmeye karar verdim vermesine de hic bişey bilmiyorum malum meslek lisesi cıkıslıyım bilsem bile liseyi bitireli yıllar oluyo yani hep olumsuzluklar meslek lisesi dershaneye gitmemiş oluşum bölümümn puanı yüksek ve şuandada özel ders alma...
  3. banada yardım edin lütfen çok ihtiyacım var.

    banada yardım edin lütfen çok ihtiyacım var.

    öncelikle eski çıktığımı hala unutamıyorum unutmak hiç kolay değil aynı mahallede oturuyoruz.:( onunla çok ayrıldık barıştık çok seiyorum en sonunda geçen sene ayrıldık çok kötü sözler söyledi bana istemıyorum senı falan filan..ondan sora briyle tanıştım onlada çok kavga ediyoruz onun hataları yüzünden hep affettim benı seviyo diye 1 seneyi geçti sevgili olalı en sonunda bi kavgamızda ayrılma...
  4. hamilemiyim fikir verin lütfen

    hamilemiyim fikir verin lütfen

    Mrb bugün adet günüm ama ben adet görmedim. Miyde bulantm kasik ağrım kasik batmaları tek taraflı ağrılarım çok fazla miydem şişkinlik uyku bozuklugu gece uyuyamiyorum belirtiler cok gece bile acikma olustu dün test yaptım negatif çıktı bugünde adet günüm olmadım.Sizce hamilemiyi
  5. Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var [Telefon kabı süsleme ]

    Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var [Telefon kabı süsleme ]

    Arkadaşıma doğum günü hediyesi yapacağım.Öğrenci olduğum için,masraflı şeylere girişmek istemedim.Öncelikle bir telefon kabı alıp,arkadaşım gsli olduğu için gs amblemiyle süsleyip sonra kabın kenar köşe artık bir yere küçük ve güzel bir yazı şekliyle ona hitap ettigimiz lakabı yazacağım.Dalga geçme amacli kullanilan lakaplardan degil ama bu,hosuna giden bir lakap.Herneyse.Ama benim telefon...

Sayfayı Paylaş