gebe
  1. BAŞAK_ASLI.

    BAŞAK_ASLI. Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Kizlar Sİze Soru Bİ ErkeĞe ilk Baktiğinizda Neye Dİkkat Edersİnİz

    Konu, 'Ah Erkekler' kısmında BAŞAK_ASLI. tarafından paylaşıldı.

    kızlar ilk neye dikkat ederler erkek Kızlar size soru bi erkeğe ilk baktığınızda neye dikkat edersiniz Ben göslerine ve gülüşüne bakarım sizzzzzzz

     
  2. fuhrer_albay

    fuhrer_albay Forum Okuru

    Ce: Kizlar Sİze Soru Bİ ErkeĞe Lk BaktiĞinizda Neye Dİkkat Edersİnİz
    bana sorarsan ben bır erkegım bir erkege bakarken ılkdıkkat edecegım sey bana dık dık bakıyormu ona dıkkat ederım eger bakıyorsa bıseymı var kardes derım bu kadar ....
     
  3. efsanesra

    efsanesra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Ce: Kizlar Sİze Soru Bİ ErkeĞe Lk BaktiĞinizda Neye Dİkkat Edersİnİz

    ben ilk bakışlarına bakarım sevgı dolu olup olmadına:)
     
  4. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    bakışlarrınaaaaaa
     
  5. Amaril

    Amaril Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Trabzon
    ben ilk gözlerine , sonra bacaklarına
     
  6. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Gözler ve gülüş aynen :)
     
  7. Amaril

    Amaril Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Trabzon
    ben niye bacaklarına bakıyom niye normal insanlar gibi gülüşüne bakmıyom bilmem hahaha
     
  8. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    ben kollarina, kollari kapaliysa ellerine bakardim.... ve güzel kollu birini bulup evlendim :)
     
  9. @Kendi@

    @Kendi@ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    604
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    melekler şehri..
    ben.önce giyim tarzına ve konuşmasına..sonra gülüşüne..gamzeli erkekleri begenirim
     
  10. jülyet

    jülyet Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok zor bir soru ben ilk görüşte herşeyine dikkat ederim el diş kıyafet ayakkabı koku ses konuşma diksiyon centilmenlik sınıfı geçenlede tam 1 yıldır Evliyim : )
     
  11. Zanessavri

    Zanessavri Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tipine bakarım neyine bakıcam:D
     
  12. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    yüz hatlarına ve duruşuna
     
  13. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    ben önce beni kendisine tutsak edecek o gözlre bakarım.. sonra benii kendine cekecek sesinin güzeliğini duyarımm ahhh sevmek cok güzelll...
     
  14. fotoğrafçı_esra

    fotoğrafçı_esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    223
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Manisa
    ilk önce gözlerine bakarım.. sonuçta gözler kalbin aynasıdır demişler:) daha sonrada konuşmalarını tartarım..
     
  15. ainka

    ainka Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    giyimine dikkat ederim
     
Kizlar Sİze Soru Bİ ErkeĞe ilk Baktiğinizda Neye Dİkkat Edersİnİz konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. kadınlar erkeklerde ilk Neye Dikkat Ederler?

    kadınlar erkeklerde ilk Neye Dikkat Ederler?

    kadınlar erkeklerde nelere dikkat eder kadın kızlar ilk neye dikkat ederler kadınlar erkeklerde ilk Neye Dikkat Ederler?
  2. Evet Melekler Bir Erkekte İlk Neye Dikkat Edersiniz?

    Evet Melekler Bir Erkekte İlk Neye Dikkat Edersiniz?

    şahmaran dövmesi Evet Melekler Bir Erkekte İlk Neye Dikkat Edersiniz? yürüyüsüne bakislarina gülüsüne yüzüne saclarina karizmasina gözlerine konusmasina tavirlarina arabasina
  3. sizce bir erkek kızlarda en çok neye dikkat eder?

    sizce bir erkek kızlarda en çok neye dikkat eder?

    sizce bir erkek kızlarda en çok neye dikkat eder?
  4. Şimdi size bi soru muskat nedir kızlar ?

    Şimdi size bi soru muskat nedir kızlar ?

    Kızlar muskat ne demek allaşkına bi kaç yerde karşıma çıktı bana detaylı bilgi ve muskatın ne olduğunun anlatılmasını rica ediyorum. Eeee emredecek halim yok dimi :D:D:D:D:D:D
  5. Kizlar erkek bebekde ilk belirtiler ne oldu

    Kizlar erkek bebekde ilk belirtiler ne oldu

    Benim sag yumurtalikda olustu bebisim yumurtlama gununu hesap ettim erkek olsun diye tabi hersey Allah dan dualar ettim ama sebebinide islemek istedim sizin erkek bebek bekleyen anneler bulantilar nezaman basladi yada belirtileriniz nelerdi lutfen yardimci olurmusunuz

Sayfayı Paylaş