gebe
  1. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği

    komşuma acaipppp derecede itirazımm varr

    Konu, 'İtirazım Var Asabiyim Ben' kısmında ASİMELEK tarafından paylaşıldı.

    ooooffff komşuma çok sinir oluyorumm yaaaa. acayip derecede itirazımm varr. çok kötü bir rezillikkk yaa. bizim binalarımız yan yana salonumuz dışında diğer camlarımız birbirimize bakıyor ve arada geniş bir alan var ama aynı hizada olduğumuz için evimizin içi görünebiliyor. mutfakta da ocak cama çok yakın olduğundan yemek yaparken perdeyi hafif aralamamız gerekiyor ama komşumun perdesi hep açık.
    benim komşum normalde kapalı ve 3 aylık evli.
    ama ne mutfak perdesi kapalı ne salon perdesi kapalı nede yatak odası.
    bazen öle bir manzara ile karşılaşıyorum ki ben kendimden utanıyorum. geçenlerde havalanması için açtığım penceremi kapamaya gittiğimde sadece iç çamaşırı ile yatak odasına gelmiş perde de açık gardolabını düzeltiyorrr ayyy onu öle gördümm ama başımdan kaynar sular döküldü sanki. bu ne terbiyesizliktir yaaaa herkesin bi ailesi adabı var perdeni kapa ne yaparsan yaap yaaa. bazen akşamları üzerinde bir gecelik mutfağa geliyor bulaşık yıkıyor su içiyor beni görüyor ama hiç aldırmadan ışığı kapatıp içeri gidiyorr. artıkkk bu kadını uyarmam gerek sonuçta bende evliyim ama ben hiç böle terbiyesizlik yapmıyorumm bu ne büyük ahlaksızlık yaaaa. allahım bana sabır versinnn...
    :sinir::sinir::sinir::sinir:

     
  2. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Allah ıslah etsin böylesini hasta bu insanlar canım.
     
  3. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    amiiiinnnnnnnn canımmm yaaa sabrımın son sınırındayım.
     
  4. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Çok garip :D:D Kendini görünmez mi sanıyor nedir :D:D Ben şahsen perde konusunda tikliyim :D Görüp - görmemelerinden de değil, bizim evde kalın perdelerde gece gündüz çekilidir. Dışarının beni görmeside değil, önemli olan benim dışarıyı görmememdir :D Benimde böyle garip bir takıntım var :D:D

    Bence de komşunu uygun bir dille uyar, öyle şeymi olur yaa:D:D Çok şaşırdımmm :D
     
  5. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    Belki seni kıskandıryodur asim baaaak senin böyle donun sidyenin varmı diye baaaak sende böle gecelik varmı hahaha bencede uyarmalısın çok büyük bi edepsizlik
     
  6. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.143
    Beğenilen Mesajlar:
    697
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    Allah sana sabır onu da ıslah etsin benim şahsen öyle bi komşum olsa bende deli olurdum yaa ayıp kocası bilmem nesi yokmu bunun yaa
     
  7. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    olmazmı datlumm var var da kadında edep adap diye bi duygu yok.
     
  8. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    kızzz tuğçeee allah seni ne yapsınn emi hahaha kızz nie kıskansınn yaaa hahaha
     
  9. GÜLKSKN

    GÜLKSKN Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    240
    Beğenilen Mesajlar:
    34
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    of bu perde konusunda bende tikliim insanın ister istemez gözü kayıyo zaten ya akşam olunca cek kalın perdeni öle ac ışıgını evn senn mahremin bizim cevredeki apartmanlardada var böle insanlar hatta biri gece gündüz tül bile örtmüo bigün çekirdek alcam koycam çayımı izlicem belki o zamn azcık utanır hahaha
     
  10. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    kıss bu da öle varyaa . kıssss iyi fikir heeee bende yapiimm dur hahaha
     
  11. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.164
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113
    Hem kapalı hemde 3 aylık evli...Çok şaşırdım gerçekten...Hadi bu bayan kendini bilmiyor eşidemi hiçbirşeyi farketmiyor arkadaşım henüz yeni evlisin sonuçta cicim ayları herşey olabilir evde istediğin şekilde gezinebilirsinde ama sürekli açık olan perdeleri kadın diyelim özellikle yapıyor ama eşidemi farketmedi açık olan perdeleri eşini hiçmi kıskanmıyor hey Allahım ya ne günlere kaldık ben olsam bende sinir olurum ve bu tepkilerimide bariz bir şekilde karşı tarafa belli ederdim.
     
  12. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.487
    Beğenilen Mesajlar:
    2.192
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    vallahi bende açık bir bayanım ama hiç bir perdem açık değildir. evin içinde rahat olabirsin amenna ama perdeni kapa ne yaparsan yap bizi ilgilendirmez. ama bu şekilde olunca insanın camlarını kırası geliyo yaaaaaa. abimlerinde böle bir komşusu vardı ama onlar daha ahlaksızdı bina olarak toplanıp polise şikayet ettiler. kadın ogün bugün perdesi kapalı oturdu. bakalım sabrım nekadar dayanacak :D
     
  13. hüzün meleği 26

    hüzün meleği 26 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenilen Mesajlar:
    77
    Ödül Puanları:
    48
    perdeyi kapatmadan içim rahat etmez benim
     
komşuma acaipppp derecede itirazımm varr konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Nefsİn Derecelerİ

    Nefsİn Derecelerİ

    nefsi mutmain nefsin dereceleri mutmain nefis nefs nefs dereceleri Nefsi Emmare : Bu basamaktan itibaren kişi nefs tezkiyesine başlamıştır. Bu basamak nefs tezkiyesinin ilk kademesidir. Kalbimizin içine îmân yazılmış durumdadır. Zikir yaptığımız zaman Allah’ın katından gelen rahmetle fazl ve rahmetle salavat kalbimize girer. Fazıllar, kalbimizde îmân kelimesinin etrafında yerleşmeye başlar....
  2. Soygun varr

    Soygun varr

    1-Amerika’da=Florida nın Tallahassee kentinte Jaron Grosby ile Wesley Jackson , bir evden 2 televizyon çaldı.Unuttukları kumandaları almaya dönünce yakalandılar. 2-Güney Carolina da Aiken kentinde süpermarketten 2 kasa bira çalan hırsız aracına binip kaçtı.Ancak 100 metre sonra benzini bitince arkasından koşan kasiyer onu yakalayıp dövdü. 3-OKLAHOMA eyaletinde bir tutuklu kaçırdığı...
  3. Sorunummm Varr..!!!!!

    Sorunummm Varr..!!!!!

    sLm kızlarr...!! Size bişey danışmak istiyorum.Ben 13 yaşındayım..Ailemle sorunlarım oluyor.Bu yüzden onlardan uzak olmaya çalışıyorum.Bunun için çalışmak istiyorum.Ama yaşım çok küçük..Mesela yaşıma uygun hangi işler var??? :tik: :raila: ipatla
  4. Komşum Tepemde Yün Döküyor!

    Komşum Tepemde Yün Döküyor!

    komşularımız şikayetlerimiz komşunuzdan şikayetçi misiniz apartmanda yaşamak komşuluk kuralları ile ilgili bilgiler burada melekler Komşuluk önemli bir müessese melekler :) Ne güzel atasözlerimiz bile var konuyla ilgili ,boşuna dememiş büyüklerimiz ''Ev alma komşu al '' diye.Ama ne yazık ki herkes komşu olmayı ,daha doğrusu komşuluk haklarını bilmiyor melekler.Aslında biraz empati yapılabilse...
  5. komşumun çocugu

    komşumun çocugu

    merhaba hanımlar oglum 3 yaşın da komsumun çocugu sürekli ısırıyor hırpalıyor. :mad: annesi hiç umursamıyor daha geçen gün bana oturmaya geldiler yine oglumun parmagında ısırmış oglum kendini savunamıyor çok üzülüyorum ya:( ne yapsam hemen iki arada çocugumu hırpalıyor. bugün komşumda yasin vardı kalabalıktı çocuklar oda da oynarken oglumun kolun da ısırmış canım benim öyle çok agladıki :(...

Sayfayı Paylaş