gebe
  1. esena

    esena Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.074
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    TRABZON

    Kontör İsteme Dialogları

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında esena tarafından paylaşıldı.

    _ii senden _ii ne olsun _yaa bana bi 20 kontur atarmısn
    _k.bakma yaa bende arkadaştan borç aldım


    _slm aşkım nasılsın?
    _kötü sen nasılsın?
    _iim de ne oldu neyin var?
    _aşkım bu son konuşmamız olabilir uzun bi zman konşamayız belki
    _neden aşkın ne oldu biyeremi gidiyon?
    _hayır aşkım bu son konturumdu


    _mrb bana 1000 kontur veriimisin usta
    _tmm
    _750 olsun
    _tmm
    _sen en iisi onu 500 yap
    _tmm tmm
    _ya usta boşvers en 500 ü 250 olsun
    _off be kardeşim
    _yaa usta kızcan ama100 olsun
    _offf tmm
    _yaa usta yine kızcan ama parça kontur varmı
    _var
    _sen en iisi bana ordan 20 kontur at
    _defol git alaymı ediyon be kardeşim......


    _kanka şu telfonu verde bi oyun oynayalım
    _telefon yokki
    _ne oldu sattınmı
    _hayır
    _ne oldu peki
    _konturum yok taşımıyom
    _yaaa


    _baba bana para versene
    _daha dün verdim ya kızım
    _ama o bitti
    _ne yapıyon bu kadar parayı
    _baba senin kontur fiyatlarından haberin yok sanırım
    _ hayır yok
    _ ii o zman ver şu parayı
    _al.......


    _aşkım akşam seni istemeye gelcez
    _tmm aşkım gelin ama kontur almayı unutmayın
    _tmm canm aklımızda oo paket yaptırcaz
    _tmm aşkım biliyosun babam kontursuz adama kız vermiyo
    _yaaa...


     
Kontör İsteme Dialogları konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Tuvalet Dialogları

    Tuvalet Dialogları

    Kimi insanlar vardır tuvalaetin dolu olduğunu gördükleri halde sorarlar.'dolu mu'?..işte kimi zaman hakketdikleri cevaplar.. Ev Hali - Kim var tuvalette ?" - Kimi isterdin, Ajda Pekkan mı Cem Yılmaz mı ?" Ne salaksın ya bu evde iki kişiyiz.Sen dişarda olduğuna göre burada kim olabilir? - Aman aman iyi ki bir soru sorduk sanada.Ukala şey - Tuvalette misin? - Evet.Nasıl...
  2. kontör isteme diyalogları

    kontör isteme diyalogları

    slm moruk nbr _ii senden _ii ne olsun _yaa bana bi 20 kontur atarmısn _k.bakma yaa bende arkadaştan borç aldım _slm aşkım nasılsın? _kötü sen nasılsın? _iim de ne oldu neyin var? _aşkım bu son konuşmamız olabilir uzun bi zman konşamayız belki _neden aşkın ne oldu biyeremi gidiyon? _hayır aşkım bu son konturumdu _mrb bana 1000 kontur veriimisin usta _tmm _750 olsun _tmm _sen en iisi onu 500...
  3. KonTöR İsTeMe DiyaLoGLaRı...

    KonTöR İsTeMe DiyaLoGLaRı...

    slm moruk nbr _ii senden _ii ne olsun _yaa bana bi 20 kontör atarmısn _kbakma yaa bende arkadaştan borç aldım _slm aşkım nasılsın? _kötü sen nasılsın? _iim de ne oldu neyin var? _aşkım bu son konuşmamız olabilir uzun bi zman konşamayız belki _neden aşkın ne oldu biyeremi gidiyon? _hayır aşkım bu son kontörümdü _mrb bana 1000 kontör veriimisin usta _tmm _750 olsun _tmm _sen...
  4. Kontör Dolandırıcılğı

    Kontör Dolandırıcılğı

    Aman dikkat arkadaşlar bu numaralara sakın kanmayın . DEGERLI. ABONEMIZ SEDA SAYANIN ' NIN PEPSI YASATIR SENI RAMAZANA ÖZEL KAMPANYASINDAN 100 BIN VE 10 BIN TL ÖDÜL IKRAMIYESINDE HATTINIZ 1500 HAT ARASINDA HATTINIZ 9. NCI ÇIKTI 10 BIN TL ÖDÜL IKRAMIYESI KAZANMISTIR PEPSI BILGI VE ISLEM IÇIN MERKEZ 0534.220.79.97 PEPSI DANISMA HATTINI ARAYIN.

Sayfayı Paylaş