gebe
  1. suskun_gız

    suskun_gız Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.704
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmir

    Kopma garantili komik koskomik resimler burada melişler

    Konu, 'Çöplük' kısmında suskun_gız tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]
    [​IMG]
    klasik türk erkeği diye buna derler işte...


    [​IMG]

    işte buna gülünür...


    [​IMG]

    buna bi yorum getiremiyorum arkadaslar....

    [​IMG]

    Delikanlı gencimiz
    [​IMG]

    GüzeLlik yarışmamız sizce kim birinci!!!
    [​IMG]

    GüSel Yurdumun GüsEL Esnafı
    [​IMG]

    Burası Kesin Bisim Kasatmonudadır Ayı çok ya o bakımdan[​IMG]
    [​IMG]

    Turistik yerlerden bazı manzaralar!!!!
    [​IMG]
     
  2. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Ce: komık resımler

    koptummm vallaa...
     
  3. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.409
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113
    Konu güncellenmiştir.
     
Kopma garantili komik koskomik resimler burada melişler konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. (gülme garantili) komik konuşmalar

    (gülme garantili) komik konuşmalar

    komik konuşmalar komik konusmalar sesli konuşmalar sesli en Adam gazeteciye gidiyor. -Usta bir Sabah ver, bir Akşam ver diyor. Gazeteci de -sana günde bir Posta yeter diyor . Bu örneği bildikten sonra ben nasıl gönül rahatlığı ile gazete alabilirim ki? Sonra minibüs şöförü sesleniyor: -Arkadan vermeyen kaldı mı? Bende , -arkadan uzattım sen önden alamadın mı" diyorum. Böyle bir...
  2. kopma garantili komik karikatür

    kopma garantili komik karikatür

    komik karikatür sağlıkla ilgili karikatürler
  3. koskomik en komik he heeee

    koskomik en komik he heeee

    dokunmayın ohhhhhh keyfime diyecek yok bi kızlayy eksik neydesiniz kızz bende yaparım yani ne varrrr al iştee :Dancing_O_o: :Dancing_O_o: :Dancing_O_o: çadırdayız diye antenimiz yok mu sandın hemde 2 denee karısı zıkkım iç diyince kızarlar bi de :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: bu bebişe bu yapılır mı yaww :ang: :ang: :ang: :ang: ne bişey mi dedinn - yok abi ne sirin...
  4. gülme garantili  resimler

    gülme garantili resimler

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  5. hadi melişler buraya ;)

    hadi melişler buraya ;)

    ocakta ne pişiyor???

Sayfayı Paylaş