gebe
  1. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS

    Korkulu Rüya Adminler

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında CaRiZmA tarafından paylaşıldı.

    Forum yoneticisi: Arkadasim bu konu daha once verilmisti. Forumu aramadan niye konu acıyorsun. üye: arama emrim yoktu arayamadım ehuehueheu Forum yoneticisi: Banned


    üye: Hocam actigim konuyu kilitlemissin ya
    Forum yoneticisi: ee
    üye: Bizim bir arkadas icerde kalmis , ustune kilitlemissin konuyu, bi aç da cıkıversin ehuehuehu
    Forum yoneticisi: Banned


    üye: Haci oyun isteklerimizi burada mı yapıyoruz.
    Forum yoneticisi: evet
    üye: O zaman siradaki oyunu sevip de kavusamayanlara gitsin ehuehuehu
    Forum yoneticisi: Banned


    Forum yoneticisi: Arkadasim konuyla alakasiz baslıklar acmayin demedik mi
    üye: Biz forumla alakasız yoneticilere karisiyok mu ehueheuehu
    Forum yoneticisi: Banned

    üye: Bir zamanlar hor gorup de banladigin , ama gururlu bir üye vardı ya
    Forum yoneticisi: ee ?
    üye: Yok yani abi banı artik kaldır da foruma girelim diyecektim .


    Üye: Abi sen bana demiştin ya, su foruma biraz hareket getir diye
    Forum Yöneticisi: Evet...
    Üye: Bak hareketli avatar koydum, nasıl olmuş kıpır kıpır di mi puhaha
    Forum Yöneticisi: Uğrama bi daha buralara

    takil.net

     
  2. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Korkulu Rüya Adminler
    üye: Hocam actigim konuyu kilitlemissin ya
    Forum yoneticisi: ee
    üye: Bizim bir arkadas icerde kalmis , ustune kilitlemissin konuyu, bi aç da cıkıversin ehuehuehu
    Forum yoneticisi: Banned


    muhahahaaaa..koptum yaa...emegıne saglık
     
  3. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Korkulu Rüya Adminler

    :zuha::zuha: koptum yaa :zuha:
     
Korkulu Rüya Adminler konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Erkeklerin Korkulu Rüyaları!..

    Erkeklerin Korkulu Rüyaları!..

    Biz kadınlar gerçekten kolay kolay yapılan bişeyi unutmayız ve her fırsatta bunu belli ederiz yapacak bişey yok:yahoo: Erkeklerin Korkulu Rüyaları!.. Kadınların keskin hafızaları erkekleri her zaman korkutmuştur. Çünkü... 1- Kadınların keskin hafızaları erkekleri her zaman korkutmuştur çünkü erkeklerin hafızası asla böyle çalışmaz. Bir kadın, yıllar önce yaşadığı bir tartışmadaki...
  2. Yeni Evlilerin Korkulu Rüyası

    Yeni Evlilerin Korkulu Rüyası

    Cinsel Efsaneler Yeni Evlilerin Hayatını Karartıyor Yanlış inanışlar yeni evli çiftlerin hayatını kabusa çevirebiliyor. Kadınlar en çok acı çekme korkusu yaşarken erkeklerde en çok karşılaşılan yanlış inanış ise her an cinselliğe hazır ve cinsellikte başarılı olma gerekliliği. Yeni evlenenlerin bilgisizlik ya da yanlış bilgilenme nedeniyle cinsel ve ruhsal problem yaşadıklarını vurgulayan...

Sayfayı Paylaş