gebe
?

Erkekte küpe yakısık alıyo mu sizce?

  1. hayır.asla

    22,2%
  2. evet.bazılarına cok yakısıyo

    55,6%
  3. küpe sadece kadınlar için.

    22,2%
  1. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!

    küpeler bayanlar için mi?

    Konu, 'Anket : 100 kişiye sorduk' kısmında üni-melek tarafından paylaşıldı.

    değerli melekler küpe takmak erkeğe yakısıyor mu? benc e (erkeklere) yakısmıyı..:raila:
     
  2. sudembeyaz

    sudembeyaz Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.596
    Beğenilen Mesajlar:
    118
    Ödül Puanları:
    63
    bencede ceydammm ne o öle küpe kadınlara özeldir bence takan erkeklere çook gülüyom ben :deli:
     
  3. tavuk_kavurma

    tavuk_kavurma Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    964
    Beğenilen Mesajlar:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Takabilirler elbet Yavuz Sultan Selim'de zamanında takıyordu. Ama ben yakıştırmıyorum..
     
  4. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    bence yakısıyor özellikle sevgilime :D
     
  5. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    yakışana yakışıyor canım ... ama ben şahsennn istemezdim...
     
  6. twins

    twins Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2010
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bazılarına çok yakışıyo valla
     
  7. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    bence küpe bazı erkeklere yakışıyor..
     
  8. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    evet sudemmm küpe takan erkeklere uyus oluyorumm:)
     
  9. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    bende yakıstırmıyorum..
     
  10. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    evet anlıyorum..ama bak istemiyosun:)
     
  11. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    hmm..bu senin görüşün saygı duyuyorum:)
     
  12. üni-melek

    üni-melek Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    700
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ş€HR~!~ÜN!
    anladım sikercim..ama ben asla yakıstırmıyorum..sana da saygı duyuyorum:)
     
  13. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.779
    Beğenilen Mesajlar:
    223
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    bazı erkeklere yakışıyo yaaaaaa ben sevmem ama yakışanıda var hakkını yemeyelim
     
  14. berennaz

    berennaz Forum Okuru

    sudem ceydam şu küpe takan erkeklere uyuzum erkek olsunlar biraz hiç yakışmıyor
     
  15. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.262
    Beğenilen Mesajlar:
    229
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Bazı erkeklere yakışıyor bence :)
     
küpeler bayanlar için mi? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. küpeler

    küpeler

    Merhabalar degerli misafirimiz, sitemizde toplu bir temizlik yapmak zorunda kaldik. Su anda gormek istediginiz konuyu maalesef sizlere sunamiyoruz. ilgili sayfamizin google siralamalarindan dusmesi icin gerekli algoritmik degerleri sitemize verdik. Verdigimiz rahatsizlik icin sizlerden ozur dileriz. Dilerseniz yukaridan sitemizin logosuna tiklayarak anasayfamiza gidebilir, Ya da ust sag...
  2. beyler mi bayanlar mı

    beyler mi bayanlar mı

    beyler mi bayanlar mı daha romantik:kiss:
  3. 2011 Bayanlarına Özel İnci Küpeler

    2011 Bayanlarına Özel İnci Küpeler

    Hepsini midyenin içinden çıkardımda getirdim güzel mekanın melekleri için:DSizleri bu masum güzelliğin zarafetiyle buluşturmak için.Eminim ki hepinizinde çok hoşuna gidecek ve çok yakışacaktır:tik:

Sayfayı Paylaş