gebe
  1. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS

    Kurtlar vadisinin gecmisine indik

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında CaRiZmA tarafından paylaşıldı.

    nazımım benim ödevlerimide yap, ben incimle evcilik oynıycam iskender ağlar
    hoca : ne oldu iskender...
    İskender : Polatım kalemimi kırdı
    hoca : neden kırdın evladım...
    Polat : sonunu düşünen kahraman olamaz hocam

    İskender:Nazımım bizim matematikçi bana taktı.Suikast için hazırlıklara başla.
    Nazım:Efendim geçen seferde ben patlattım hocanın dibinde balonu disipline gittim.Bu sefer benim işim zor.
    İskender:Bu Muro ne güne duruyomuş Nazımım?
    Muro:Emperyalist amaçlar için eğitilmiş tipik bir burjuva öğrencisi daha nalet olsun!Her haylazlığı benim üzerime atacaklar,okuldan atılmak bana,kırık notlar çetoya,uzaklaştırmasıda Yıldırım arkadaşa kalacak!

    ögretmen: hadi iskender kalk bakalım tahtayaa
    iskender: nazımım ne diyor bu kadın.yoksa beni ayagına mı cagırıyor
    nazım: bilmiyorum efendim
    iskender: bildiklerin bilmediklerinden az olursa sıraya kalemi dik üzerine otur nazımım
    nazım: peki efendim
    beslenme vakti
    polat:memati bugün beslenmede ne var
    memati:valla usta nazife anne bugün 1 buçuk iskender koymus beslenmeye

    iskender:nazımım inşallah öğretmen bugün tırnak kontrolü yapmaz ,benimkiler çok uzun
    nazım:yapsa da farketmez efendim,ben sizin yerinize de tırnaklarımı kestim
    öğretmen de yıldırımın ninesidir
    nine: bu tırnakların hali ne?demiştim ben size siz yıkanmıyorsunuz pissiniz diye
    muro. ya nalet olsun içimdeki öğretmen sevgisine !yoksa seni bi saniye yaşatmazdım valla
    hüsnü:muro kardesim,lütfen öğretmenimize saygı göster!
    muro:ya bırak kardeşim ayaklarını deli misin nesin
    hüsnü:bak murooooooo herşye tahammül edebilirim ama insanların hastalıklarıyla dalga geçilmesine asla dayanamam der muroya dalar ve ortalık birbirine girer


    kurtLar vadisi sınıfında uzun eşşek oynanır ...

    poLatın takımıyLa iskenderin takımı okuLun en uç koridorunda karşıLaşırLar ....

    yastık oLarakda Muroyu seçerLer...

    iskenderin takımı : iskender,nazım,yıLdız,hakan,

    poLatın takımı : poLat,Abdülhey,haLo,erhan,memati

    yazı tura atıLır ve iLk atLayacak beLLi oLur.poLatın takımı iLk atLayan...

    iskender : nazımım bu haLo heraLde poLatın bombardıman gemisi oLuyor baksana su işkembeye...kimin üzerine düşerse kesin gitti...

    iskender : hadi arkadaşLar eşşeği oLuşturaLIm...yıLdızımm sen çok güçsüz görünüyorsun sen en öne geç..nazımım sende en arkada dur eşşeğin koLonusun sen unutmaa...


    iLk atLayacak oLan haLo arkadaşLarıyLa vedaLaştıkdan sonra tabana kuvvet deyip başLar koşmaya...

    o sıra dünyayı tersden gören iskender haLonun depar atıp üzerLerine doğru geLdiğini görünce...

    iskender : Allahını seven beni tutmasın ....kaç nazımımm kaçç...

    ...deyip bu oyunuda başLamadan bitirmiş oLur

    +İskender hadi şu fişi de sen oku.

    -Gel bakalım Ali'm.
    -Şu topu tut bakalim Kaya'm.

    hoocaaamm silgim kaaaaaybolmuuuşş

    baaanaaa silgi vermeyeeenin silgisiinii yookettt nazımımmm

    iskender: polatım bana kopya verecekmisin?
    polat:hayır vermicem..
    iskender: çek şunun sacını nazımım..
    (nazım polatın tam saçını çekecekken, memati elini havada yakalar..)
    polat:sıkıysa bidaha dene nazımım..

    İskender:Gel Hocam gel.
    Hocam:Terbiyeli konuş İskender!
    İskender:Nazımım,duydun hocamın dediklerini.Sende gerekirse bütün okulu ayağa kaldır.Zaten okul ayağa kalkarsa MEB yerinde duramaz!


    iskender:gel müdürüm gel.
    müdür:atın şunu okuldan.
    iskender:benimle kimse böyle konuşamaz nasızmım sık kafasına.
    polat tam o sırada nazımın kafaya kalemini dayar ve
    polat:şimdi sık bakalım nazımı

    Nazım: Efendim okula iğneciler geldi. Alalım mı?
    İskender: Demek geldiler. Al onları Nazımım. Bir dinleyelim bakalım dertleri neymiş. Bu arada beslenmeni yaptın mı Nazımım.


    alinti

     
  2. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.367
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Cevap: Kurtlar vadisinin gecmisine indik
    :D:D nazımım :D:D mefta oldu o :d045: nihaan sııın dii de deeeen
     
  3. esra

    esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TOKAT
    Cevap: Kurtlar vadisinin gecmisine indik

    :haha::haha:
     
  4. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    8.875
    Beğenilen Mesajlar:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: Kurtlar vadisinin gecmisine indik

    Muro:Emperyalist amaçlar için eğitilmiş tipik bir burjuva öğrencisi daha nalet olsun!Her haylazlığı benim üzerime atacaklar,okuldan atılmak bana,kırık notlar çetoya,uzaklaştırmasıda Yıldırım arkadaşa kalacak!:haha::haha::haha:


    lanett olsun içimizdeki insann sevgisiiiii:hhh:
     
  5. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Kurtlar vadisinin gecmisine indik
    :zuha::zuha::zuha:
     
Kurtlar vadisinin gecmisine indik konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Kurtlar Vadisinde Büyük Değişiklikler

    Kurtlar Vadisinde Büyük Değişiklikler

    kurtlar vadisi, yeni sezon, başka bir kanalda, ömer baba, ayrıldı, ile ilgili bilgiler burada melekler Sevgili melekler, Kurtlar vadisi yeni sezona büyük değişikliklerle girecek.Öncelikli olarak dizinin Ömer babası Emin Olcay artık dizide rol almayacak.Olcay NTV'ye yaptığı açıklamada, 8 yıldır Kurtlar Vadisi dizisinde canlandırdığı karakterin üzerine yapışmasından duyduğu rahatsızlığı...
  2. Kurtlar Vadisine hırsız şoku

    Kurtlar Vadisine hırsız şoku

    kurtlar vadisi dizi çekimleri kamera arkası çekimleri hırsız şoku haberleri resimleri burada arkadaşlar. Ekranların fenomeni olan Kurtlar Vadisi dizisi çekim esnasında hırsız şoku ile sarsıldı Melek'lerim. Kurtlar Vadisi çekimleri sırasında, dizi seti arabasına hırsız girdi ve bir adet sırt çantasını aldığıu gibi kaçtı. Çantanın içersinde Kurtlar Vadisi kamera arkası nda da kendileri hayretle...
  3. Zaza Kurtlar Vadisinden ayrılıyormu

    Zaza Kurtlar Vadisinden ayrılıyormu

    Zaza Kurtlar Vadisinden ayrılıyormu ? Arkadaşlar duyduğum kadarıyla Zaza Kurtlar Vadisinden ayrılıyormuş öyle mi?
  4. kurtlar vadisinin melodika notaları varmı

    kurtlar vadisinin melodika notaları varmı

    Kurtlar vadisine arkadaşlarla bayılıyoruz.Hepimiz müzik kolundayız. Melodika notalarını istiyoruz dizinin mümkünse :D
  5. Kurtlar Vadisinin Memati'si "Samuray" Oldu!

    Kurtlar Vadisinin Memati'si "Samuray" Oldu!

    mematinin yeni imajı gürkan uygun haberleri 2013 mematinin imajı Kurtlar vadisi dizisinin de "Memati" karakteri ile gönüllere taht kuran Gürkan Uygun, son imajı ile hayranlarını şaşkınlığa uğrattı. Kurtlar vadisin de kısa saçları ile tanıyıp sevdiğimiz Memati, saçlarını uzatıp tepeden bağlayarak adeta bir samuray görüntüsü sergiledi. Haber ile ilgili detay bilgiler ise şöyle;...

Sayfayı Paylaş