gebe
  1. NAZruzgar

    NAZruzgar Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2012
    Mesajlar:
    107
    Beğenilen Mesajlar:
    98
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    bursa

    lütfen bana bi cevap verin hamile miyim değil miyim endişeleniyorum

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında NAZruzgar tarafından paylaşıldı.

    Merhaba ben yeni üyeyim paylaşımlarınızla bana yardımcı olursanız çok sevinirim adetime henüz 5 gün var ama beyaz yoğurt gibi kokusuz bi akıntım var,bir haftadır kasıklarım ve beliim ağrıyo sanki adet olucakmış gibi ağrıyo,ayrıca iki sabahtır geçmeyen baş ağrılarım olmaya başladı.dün doktora gittim ve ultrasonda yumurtalıkların gayet saglıklı dedi bi gecikme olmadanda kan testi yapmadı.sizce hamile kaldoysam bu akıntımın bi zararı olurmu
    cevaplarınızı bekliyorum belki bunları geçirmiş olanınız vardır

     
lütfen bana bi cevap verin hamile miyim değil miyim endişeleniyorum konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bana bi akil verin lütfen

    bana bi akil verin lütfen

    daha öncede anlatmistim esimin bi baskasindan oglu var diye yani benden önceki hayatinda cocuk 4yasini gecti kadinla konustum göstericekti ama vaz gecmi simdi esimle konusayim diyorum yani mahkemeye verelim görebilmek icin sizce bunu yapayim mi yoksa ben hic karismayim zamanami birakayim zamana birakmakta aslinda dogrumu olur bilmem cocuk büyüdügü zaman bu zaman kadar nerdeydin diye babasina...
  2. hamile olabilir miyim ?? lütfen cevap yazın:(

    hamile olabilir miyim ?? lütfen cevap yazın:(

    Merhaba arkadaşlar buraya ilk defa yazıyorum adetime 3 gün var goguslerim 1 haftadir icinde taş varmış gibi sert vede sizliyor yururken bile.Kasiklarimda da batma oluyo belim ve bacaklarım agriyir lakin akintim yok bundan bi 5 6 gun once yumurtlamadan 6 gün sonra pembemsi bi akıntı peceteye geldi lakin devam etmedi bitti şimdi de kasklarda arar ara batmalar oluyor acaba hamile olabilir miyim...
  3. Hamile miyim değilmiyim sorumu cevaplar mısınız lütfen !!!

    Hamile miyim değilmiyim sorumu cevaplar mısınız lütfen !!!

    Merhaba. Adetim 4 gün geçti. Halsizlik uyku isteği karın ağrısı kasıkta batmalar hissediyorum acaba gebelik var mıdır. 9 aylık evliyim 9 aydır çocuk istiyoruz
  4. Hamile miyim değil miyim lütfen beyza yardım

    Hamile miyim değil miyim lütfen beyza yardım

    Arkadaşlar merhaba. Bundan tam 1 hafta önce sevgilim iç çamaşırıma boşaldı. Fakat üst kısımlarına doğru. İç çamaşırım tamamen ıslaktı ama benim ve çok fazla terlemiş olmamızın etkisi de var, hep böyle oluyor zaten. Bir kez de boşalmadan girişime doğru bastırır gibi yaptı çamaşırımın üzerinden saniyelik olarak. Spermlerin Az bir kısmını kasığımdan sildim hemen. Daha sonra ellerimi 2 kez yıkayıp...

Sayfayı Paylaş