gebe
  1. kardelen ayse

    kardelen ayse Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Mart 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    lütfen yardım!!!!

    Konu, 'Mesleklerimiz ve Biz' kısmında kardelen ayse tarafından paylaşıldı.

    mrb bayanlar yardımcı olursanız çok mutlu olurum..benim sevgilim asker..ilçede garnizon komutanı olarak görev yapıo.jandarma üstteğmen sınıfı.yakında sözlenicez onunla allah nasip ederse.ama beni çok korkutuyo:( hayal ettiğin gibi bi hayat veremem sana dio.çok zor günler beklio bizi dedi.hep olumsuz hep olumsuzzzzzzzzzzz şeyler söyledi neden acaba? gerçekten öle mi neler beni beklio olcak? onu çok seviomm ama sanki bana mantıken yaklışıoo off askerler sırf mantık evliliği yapar mı acaba? anlamıorum herkes çok güzel olduğumu söyler yakında kpss ile atncam yani işimde olcak bilmiomm ama sanki aşık değil bana ilgisiz bana karşı yapım böle dio:( mutsuzum aslında...
     
  2. berenis

    berenis Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2010
    Mesajlar:
    13
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    bence sız daha bişeye başlamadan sevdıyın sana böyle olumsuz iç karartıcı konuşuyosa buişi sözlenmeden bıtır.eger seni sevse herşeye beraber gögüs gereriz sen düşünme derdi nasılsa işinde olcakmış boşver bıtır bu ilişkiyi sonradan ayrılmaktansa şimdi ayrıl canım.herşey gönlünce olsun
     
lütfen yardım!!!! konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. lütfen yardım !!

    lütfen yardım !!

    mrb arkadaslar... Ben çok karmaşık fikirlerdeyim 21 yasındayım muhasebe bölümü okudum üniversite bitirdim başarılı bir ögrencilik hayatım oldu ardından okulum bittigi zaman birine aşık oldum onunla 2.5 senelik bi arkadaslımız var ve artık ciddi bişeyler düşünmek istiyo ama ben çok kararsızım.Nedeni seviyomuyum bilmiyorum ama onun bana bazı şeylerde şart koşması sevmemi engelliyo galiba.Örnegin...
  2. Yardım lütfen !!!

    Yardım lütfen !!!

    bişey sormak istiyorum.benim adetim bir hafta gecikti.hamile olup olmadığımdan şüpheleniyorum.bazen tek bazen iki kasığıma birden sancı giriyo.elim ayağım buz kesiyo.göğüslerim çok hassas.biraz ayakta durunca belim ağrımaya başlıyo ve sık sık tuvalete çıkıyorum.daha tahlil yapmadım önce size danışayım dedim.sizce hamilemiyim yoksa boşunamı hevesleniyorum
  3. Yardım  lütfen

    Yardım lütfen

    http://www.happycenter.com.tr/happylogo/images/uploads/2/196.jpg http://www.happycenter.com.tr/happylogo/images/uploads/2/14.jpg bu logolar hangi markaya ait arkadaşlar ?
  4. lütfen yardım :(

    lütfen yardım :(

    kızlar sizinle bi sorunumu paylaşmak istiorum ve bana yardım edeceğinizi biliyorum. benim 3 yıllık bi ilişkim var iyi kötü 3 yıl oldu. ama size anlatacağım konu bana saçma gelioken siz nasıl düşünürsünüz bunu bilmek istiorum. bi sevgilim var 4 gündür hiç tartışmadan geçirdik seni seviyorum meleğim yarimm falan deyip duruodu. bunun arkadaşı var proje için yardım istemiş bende sırf onu...
  5. Yardım lütfen

    Yardım lütfen

    sat 7 Eylül 2 ekimde kan testi yaptırdım sonuç 5.7 3 elim tekrar kan testi yaptırdım 8.19 acaba hamile miyim?

Sayfayı Paylaş