gebe
  1. tuğba88

    tuğba88 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0

    melekler; cildimde sorun var bi öneri lütfen...

    Konu, 'Güzellik ve Bakım Önerileri' kısmında tuğba88 tarafından paylaşıldı.

    ben çok açık tenliyim ve cildim de sivilce oluşumuna biraz müsait ama tatile çıkana kadar cildimde hergangi bi sorun yoktu tatilde sıcak güneş ve nemin etkisyle yüzümde sivilceler oluşmaya başladı ve hala şuanda da sorun mevcut cilt temizliği için rosensenin temizleme köpüğünü tonik olarak saf gül suyu ve nemlendirici olarak da günde bi kere tamamen doğal olan bi nemlendirici kullanıyorum sizce ürünleri mi değiştireyim ya da sivilce oluşumunu engelleyecek tavsiye edebileceğiniz bi ürün var mı?yardımlarınızı bekliyorum.. sorunumu biraz uzun yazdım galiba ama sıkılmayın okuyun tamam mı:)
     
  2. ranadidem

    ranadidem Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sivilce İçin maskeler
    Benimde çok sivilcem vardı ama artık neredeyse hiç yok yinede geri çıkmaya başladı çünkü kükürtlü sabunumu kaybettim ben sivilcelerimden kükürtlü sabun sayesinde kurtuldum eczaneden alın pahalıda değil 2,5 milyon ben aldım ve her gece bolca yüzüme sürüp uyudum sabahta yıkadım. İlk günden fark ediyor.
     
  3. tekrosa

    tekrosa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sivilce İçin maskeler

    Arkadaşlar benim cildim normalde düzgün ve yağlı. Fakat öyle bir duruma geliyorum ki yüzüm harita gibi oluyor sivilceden gözükmüyor neredeyse ve abartmıyorum. Kükürt sabunu olsun maskeler olsun her şeyi denedim. İstediğim sonuca ulaşamıyordum. Son bir haftadır yüzümü sabah akşam sodayla yıkıyorum. Ben cildime çok sıklıkla bakan bir insan değilim. Buna rağmen cildim düzeldi. Size sodayı tavsiye ediyorum. Bildiğiniz maden sodası ve göreceksiniz ki sizde olumlu yanıtlar alacaksınız.
    NOT: Yüzünüzü sodayla yıkayınca suyla durulamayın. Sodanın ağzını açık bırakmayın onun asidi önemli olan. İnşallah size de faydası olur bana olduğu gibi.
     
  4. ranadidem

    ranadidem Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sivilce İçin maskeler

    Benimde çok sivilcem vardı ama artık neredeyse hiç yok yinede geri çıkmaya başladı çünkü kükürtlü sabunumu kaybettim ben sivilcelerimden kükürtlü sabun sayesinde kurtuldum eczaneden alın pahalıda değil 2,5 milyon ben aldım ve her gece bolca yüzüme sürüp uyudum sabahta yıkadım. İlk günden fark ediyor.
     
  5. izmirlifunda

    izmirlifunda Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sivilce İçin maskeler
    Benimde sivilcelerim vardı. Güzel bir maske buldum ve 1 haftada düzeldi. Akşam yatmadan önce bebek pudrası ve limonu karıştırın yeteri miktarda, yüzünüze sürün ve 15 dakika bekleyin. Sonra bol suyla yıkayın ve sabah kalktığınızda nemlendirici sürün. 1 hafta tekrarlayın bu işlemi kesin çözüm.
     
  6. maxumus

    maxumus Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sivilce İçin maskeler

    Arkadaşlar sivilceden kurtulmanın tek yolu bence her iki günde bir yüzünüze iki yumurta sarısı ve bir çorba kaşığı badem yağı karıştırıp yüzünüze sürün 15 dakika bekledikten sonra ılık suyla yıkayın. İnanın faydasını göreceksiniz.
     
  7. nelvada

    nelvada Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    tokat
    Sivilce İçin maskeler
    Selam arkadaşlar benimde cildim çok yağlı ama televizyonda öğrendiğim şeyi uyguladım ve inanın işe yarıyor. 2 tane çileği çatalla ezip püre haline getirin, içine bir çay kaşığı zeytinyağı ve bir çay kaşığa da bal koyup karıştırın. Sonra pamukla yüzünüze sürün 45 dakika bekledikten sora ılık suyla yıkayın ve farkı görün. Ben yaptım çok işe yarıyor tavsiye ederim. Teşekkürler.
     
  8. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.380
    Beğenilen Mesajlar:
    970
    Ödül Puanları:
    113
    Bir tanede ben yazayım arkadaşım umarım kurtulursunuz.
    İlk önce bir tabağın içinde 2 tatlı kaşığı gül suyu koyun sonrada bir tatlı kaşığı pudra koyun karıştırıp yüzünüze sürün 20 dakika bekleyin yüzünüzü yumuşatıp gözenekleri açıyor vede 1 hafta boyunca günde 1 kere yaparsanız 2 haftada sivilceleri tamamen geçiriyor.
    Yani en azından gençliğimde geçirmişti :D:D
     
  9. tuğba88

    tuğba88 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar tavsiyeleriniz için çok tşk ederim inş. bir an önce cildim eski sağlığına kavusur cilt güzelliği herşeyin başı
     
  10. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    bende limon ve pudra ise yariyo diye duydum beni hic sivilce sorunum olmadi ama arkadasim cok cekti.. pudra ve limon suyunu karistir krem haline getir yüzüne sür 10 dk bekle yika bunu 2 günde bi tekrarla
     
  11. tuğba88

    tuğba88 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar peki bu söyledikleriniz lekeleri de geçirir dimiii...ayy panik oldum valla 1 2 çıkıyor sivilceler inş.yaptıklarım işe yarar
     
melekler; cildimde sorun var bi öneri lütfen... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bi sorum var bakarmısınız

    bi sorum var bakarmısınız

    melekler bnm bi sorunum var doğum kilolarımı üstümden atamadığım gibi daha da fazla aldım ve çok şikayetçiyim artık :18: her yolu denediysem veremedim üstüne kilo bile aldım bugünlerde ise önceden de duyduğum herbalife die bi ürün duydum tamamen bitkisel ve çok faydalı diolar nerdeyse yeme içime bunlan beslen kadar yani bnde hmn netten bi arştırma yaptım olumlu sonuçalr alanlar olduğu kadar...
  2. Toz almaktan bıkan meleklere önerim var

    Toz almaktan bıkan meleklere önerim var

    Sevgili melekler,şimdi en yakın çiçekçiye gidip,küçük boy çiçek parlatıcısı alıyorsunuz. Evinize gelip nemli bir beze sıkıyorsunuz..Direk mobilyaya sıkmak yok.Sonra başlıyorsunuz toz almaya..mobilyalarınızın parladığını, hemen tozlanmadığını görüp şaşırıyorsunuz... Prontolara 7 lira vereceğinize,aynı işi gören çiçek parlatıcısını kullanıyorsunuz....mobilyalarınızın tozunu her gün almak...
  3. Melekler Bir Sorum Var

    Melekler Bir Sorum Var

    palette saç boyası kullananlar Selam kızlar saçlarıma okullar kapandı diye sarı röfle yaptırmıştım. Asıl rengi koyu kestane şimdi okullar açılıyor malum saçlarımı tekrar boyamam lazım :D Palette 6.0 koyu kumral saç boyası aldım saçlarım kirlendiğinde boyamaya başlayacağım. Bu markayı ilk defa kullanacağım boyanın dayanma süresi hakkında bilgi verebilir misiniz bana acaba ne kadar süre saçımda...
  4. bi sorum var cvblarmısınız

    bi sorum var cvblarmısınız

    arkadaşlar benim sorum zayıflamakla ilgili bazı kişiler var çevremde az yiyolar her bi öğünde 2 lokma alıp kalkıyolar dal gibiler bunu uygulayanlar varsa işin sırrını anlatabilirmi
  5. melekler size bi soru

    melekler size bi soru

    Doğmayıp ölen doğupta ölmeyen peygamberler kimlerdir bakalım kim bilecek cevabını

Sayfayı Paylaş