gebe
  1. tuğba88

    tuğba88 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    364
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0

    melişler nolur akıl verin sevgiliye hediye ne alınır?

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında tuğba88 tarafından paylaşıldı.

    ilişkmiz bi kaç aylık özel bi gün fln da yok ama ben şöyle farklı özel bi hediye almak istiyorum yanına da güzel bi not veya mektup ama hediye ne alsam karar veremiyorum giysi saat tarzı bişeyler değil orjinal kendimin yapabileceği bi şey de olabilir ama kafm durdu üretemiyorum.bana fikir verirsenişz sevinirim deneyimlerinizden de olabilir
     
  2. tavsan-cık

    tavsan-cık Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bak şimdi bugünden itibaren günlük yaz. şuan aranızda ne geçiyo,neler yaşıyosunuz birbiriinizle ilgili herseyi yaz. ve o ebatta bi kutuya koy. o şekilde ver ;)
     
  3. sea34

    sea34 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2010
    Mesajlar:
    277
    Beğenilen Mesajlar:
    244
    Ödül Puanları:
    0
    tawşancıkın fikri fena değil gayet hoş.piyasada dijital çerçeweler war bilmem rastladınmı hiç? ona beraber çekildğiniz bir kaç resmi yüklersen de güzel bir hediye olabilir :)
     
  4. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Buna benzer bişey yapmıştım günlük değilde bizimle ilgili yazılar yazmıştım aklıma geldikçe ve vermiştim ona çok hoşuna gitmişti. Böyle bişey yapabilirsin.

    Bi de ben bi kavonaza kırmızı fon kağıtlarından kalp şeklinde kesip üzerlerine aşk sözleri yazmıştım yabancı dillerde seni seviyorum falan yazıp böyle bi kavanoz hazırlamıştım bunuda çok beğenmişti. Böyle bişey de olabilir.

    Sonraaaa bi de bi kutuya çeşitli şekerler doldurup içinede not düştüm 'Sen bunlardan daha tatlısın' diye bu da hoşuna gitmişti :)

    Başka neler yaptım aklıma gelmedi bunlardan birisini yapabilirsin :) Bence öncelikle şekerleri hazırla yapımı kolay sonuçta hemen hazırlayıp yarın verebilirsin. Defter konusuna da başlarsın en kısa zamanda bitirince de onu verirsin :)

    Çok beğenicene eminim :)
     
    Son düzenleme: 2 Haziran 2011
  5. ElmaliSekerim

    ElmaliSekerim Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hollanda
    Benim arkadasim album yapmisti. Icinede ikisinin resimlerini yapistirmisti resimlerden birinide kendi cizmisti, gercekten cok hos olmustu. Yada kunye yaptirabilirsin ustune ikinizin ismini veya sadece kendi ismini yazdira bilirsin. Alyans gibi birseyde yaptirabilirsin belki..
     
  6. ^hilal^

    ^hilal^ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KaYSeRİ
    ikinizin fotograflarını digital çerceve alarak içine yükleyebilirsin ama dijital çerçevelerin maliyeti biraz fazla ben bi sormuştumda 90 tl demişlerdi burda....
     
  7. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Ben genelde saat,kiyafet,parfum vb seyler aldim.
     
  8. ece.clk34

    ece.clk34 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Ocak 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar benim sürekli alışveriş yaptğım bir internet sitesi var ürünleri çok ilginç ve çok güzel .Sipariş veriyorsun hemen gönderiyolar.Sevgilime çok güzel şeyler almıştım buradan incelemenizi tavsiye ederim http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/sevgiliye_hediye/ :)
     
melişler nolur akıl verin sevgiliye hediye ne alınır? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. akıl verin bana nolur

    akıl verin bana nolur

    arkadaşlar öncelikle şimdi eşim güvenlik işine geri döndü ilk evlndiğimizdede güvenlikti ama yanımda kayınvalidem vardı geceleri korkmuyodum ama şimdi kimse yok burda tek basımayım eşimde gece güvenliğinde hastanede çalısıyo ne yapıcam geceleri oğlumla ikimiz kalıyoruz sabahı sabah ediyorum bana bi akıl verin lütfennn :(
  2. Ne olur akıl verin

    Ne olur akıl verin

    Arkadaşlar ben yeni üyeyim benim adetim geçen ay temmuz 14 de olmuştu bu ay hala olmadı 15 gün geçti adetim 10 gün geçtiğinde evde test yaptım negatif çıktı.idrar testi olan gebelği göstermediği oluyormu acaba hamilemiyim ne olur akıl verin
  3. askerdeki sevgiliye ne hediye alınır

    askerdeki sevgiliye ne hediye alınır

    selam melek ablalarım sevgilim şu an askerde ve yakında onun doğumgünü var onu çok mutlu edecek bir hediye alıp yollamak istiyorum ama kararsızım askerdeki sevgiliye ne hediye alınır önerilerinizi bekliyorum
  4. yeni evlilere ne hediye alınır

    yeni evlilere ne hediye alınır

    eşimin arkadaşı geçtiğimiz günlerde evlendi hafta sonu evlerine gezmeye gidecez boş gitmek istemiyorum yeni evlilere alınabilecek hediye önerileriniz varmı nasıl bişey alsam acaba
  5. sünnet çocuğuna ne hediye alınır

    sünnet çocuğuna ne hediye alınır

    komşumun oğlu sünnet olacak altın takacak kadar bütçem müsait değil sünnet çocuğu için alabileceğim hediye önerileri neler olabilir ne alabilirim yardımcı olurmusunuz

Sayfayı Paylaş