gebe
  1. melissbrfu

    melissbrfu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    merhaba arkadaşlar rüyamı lütfen yorumlayın :((

    Konu, 'Dini sorularınız ve cevapları' kısmında melissbrfu tarafından paylaşıldı.

    ben daha yeni üye oldum tam işlerin nasıl ilerlediğini bilmiyorum yardıma ihtiyacım var bundan 1 ay önce sevgilim beni terk etti ve ben çok acı çekiyorum sürekli rüyamda onunla ilgili bir şeyler görüyorum yaşadıgım olayları önemli yerlerini anlatıcam ..sevdigim çocuk amerikaya gitmisti ben onun daha tam ne zamn gelecegını bılmıyodum ve ruyamda onu gordum okuluma gelmıstı sıkı sıkı bırbirımıze sarılmıştık sasırıyodum bana suprız yapmıstı sankı sonra annesı gelıyodu bana ınşallah sız evlenırsınz ben cok ısterım sızın evlenmenizi diyordu derken biraz zaman sonra elınde yasın kıtabıyla ucumuzde bı odadayız bızım nıkahımızı kıyıyodu ılk bana kıydı ama erkek arkadsım pek ısteklı degıldı neyse kıyarken tam yaşlı bı adamın basını kesıyo annesı nıkahı yarıda bırakıp herkez saskın benım annem falan kızıyo neden böyle bişey yaptınız sız dıye sonra onun annesı dıyodukı bu adam kotu buyucu o yuzden sızı kurtardım ben dıyodu elınde kıtaplarla gösterıyordu bıze onun ne kadar kötü oldugunu. daha sonra nıkahımıza devam edılcektı. derken pat karsıma erkek arkadsım cıktı ertesi gün bana suprız yapmış haber vermeden gelmişti çok mutlu olmuştum neyse aradan zamn geçti ayrılmadan 2 gece önce rüyamda 7 tane rengareng ev gördüm o evlerden birinde biz oturuyomuşuz tam yanımdaki ev yıkılmıştı ama sonra bana o eve inşatı tekrardan yapılcak ve bu sefer çok sağlam bidaha yıkılmıycak deniyodu . sonrada ayrıldık 1 ay ıcınde sureklı onunla ılgılı gordugum ruyalar hep barışmakla ılgılı ruyalardı ve sımdı o gördugum ruyamı anlatmak ıstıyorum ruyamda otobusteyım 2 arkadsımla bırlıkle camdan dısarı bakıyorum ve sevdıgım cocuk elınde bavullarla bankta dusuncelı bı sekılde oturuyo ustunde mavıyle yesıl karısımı bı renk takım elbıse var neyse ben ınıyorum otobusten sonra gemıye bınıyorum gemi çok büyük ama oda o gemıye biniyo ben onu göruyorum sankı o benı görsun dıye yanından gecıyorum caktrmadan neyse bıyere gırıyorum böyle arkamdan bı bakıyorum o gelıyo faln yakınlasıyruz bırbırımıze ve sarılıyoruz arkadan butun arkadasları alkıs kıyamet kopuyo gemıde bızı öyle gorunce barısıyoduk . o kadar kötü bir haldeyim ki çok acı çekiyorumm :(
     
  2. Hifaaa

    Hifaaa Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Canım aklına hep taktığın için görüyorsun bunları inşaallah Rahmani rüyalardır, bende de oluyor sevdiğim şahısla alakalı bilinçaltı galiba sürekli düşünmekten, inşaallah iyi olur.
     
  3. BEYZA21

    BEYZA21 ♥ سن بنيم جننتيم نفسيمسين ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    9.623
    Beğenilen Mesajlar:
    1.521
    Ödül Puanları:
    113
    Rüyanız hayır olsun öncelikle..Kesinlikle çok düşündüğünüz için bilinç altı rüyası görüyorsunuz.Rüyada sevgilinizle sarılmak ayrılmaktır.Onun elindeki valiz,sizin otobüste olmanız,gemi görmeniz ,aranızda bir takım mesafelerin olduğunu işaret ediyor.Sevgilinizin üstündeki tişört mavi ve yeşil mavi tembelliktir,sevgiliniz ilşki için çaba göstermiyor.Yeşil ululuktur.Ayrılığınızda hayır vardır.Anenizi görmeniz hayırlıdır.Zira size yardımı dokunacatır.Yeni ev görmek,iyidir.İnşaat halinde görmeniz yaşadığınız sıkıntılı günlerdir.
     
  4. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Ben bir rüya gördüm. Bir tane arı gördüm ısrarla tepemdeydi korkmuştum sakınıyordum falan.
    Bir de rüyamda sevdiğimi görmüştüm aslında o benim çok yakın dostum ama ben onu seviyorum. Aramızda çok farklı bir bağ var. Neyse işte bizim sınıfımızdaydı. Gerçekte kumral, saçları normal boydadır. Ama rüyamda siyah ve uzun saçları vardı değişikti sıfatı. Böyle saçları Barış Akarsununkiler kadar uzundu. Farklı biriydi ama ben o olduğunu biliyordum. Elini tuttum. Elini çekmedi. Bende kendimce şaşırdım böyle içimden elini çeker diyordum. Ama çekmedi. Ama elleri çalı gibiydi hani böyle ellerimiz çatlar ya hani aynen öyleydi eli yumuşak değildi. Sonra o benim başımı okşadı falan. Elini aldım tuttum büyük mutlulukla o da çeker diye umuyordum hani ama çekmedi bende şaşırdım kendimce ama belli etmedim. Eliii bildiğin çalıydı böylee ama ben yinede mutluydum o da mutluydu sertçe diğer elini başıma bastırıp geriye doğru okşadı saçımı..
    Bunu biri yorumlayabilirmi?
     
  5. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    Bu rüyayı yorumlarmısınız, kafamı çokk kurcalıyor.
    Ben bir rüya gördüm. Bir tane arı gördüm ısrarla tepemdeydi korkmuştum sakınıyordum falan.
    Bir de rüyamda sevdiğimi görmüştüm aslında o benim çok yakın dostum ama ben onu seviyorum. Aramızda çok farklı bir bağ var. Neyse işte bizim sınıfımızdaydı. Gerçekte kumral, saçları normal boydadır. Ama rüyamda siyah ve uzun saçları vardı değişikti sıfatı. Böyle saçları Barış Akarsununkiler kadar uzundu. Farklı biriydi ama ben o olduğunu biliyordum. Elini tuttum. Elini çekmedi. Bende kendimce şaşırdım böyle içimden elini çeker diyordum. Ama çekmedi. Ama elleri çalı gibiydi hani böyle ellerimiz çatlar ya hani aynen öyleydi eli yumuşak değildi. Sonra o benim başımı okşadı falan. Elini aldım tuttum büyük mutlulukla o da çeker diye umuyordum hani ama çekmedi bende şaşırdım kendimce ama belli etmedim. Eliii bildiğin çalıydı böylee ama ben yinede mutluydum o da mutluydu sertçe diğer elini başıma bastırıp geriye doğru okşadı saçımı..
    Bunu biri yorumlayabilirmi?
     
merhaba arkadaşlar rüyamı lütfen yorumlayın :(( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. lütfen yorumlayın :(

    lütfen yorumlayın :(

    büyük bi kalabalık vardı rüyamda sevgilim ve ailesi ve benim ailem vardı bide beni seven aşık olan bi çocuk var onnu gördüm kalabalığın ortasında bi demir kafes var onun içinde duruyor sadece yemek yemek için çıkartıyolar benle görüşmemesi için oraya konulmuş bana sadece mektup yazabildi bunu gördüler bende bi nehir kenarına gidiyorum bi taşa baıyorum ve taş çok büyük yerinden oynuyo düşmekten...
  2. ***** yorumlayın lütfen!!!

    ***** yorumlayın lütfen!!!

    SLM ARKADASLAR... BEN COK ILGINC BIR RÜYA GÖRDÜM...KENDIM BILE BIR ANLAM VEREMEDIM...RÜYAMDA OTURMA ODASINDA BIR KAPI KAPI DAHA ACILMIS DUVARDA ...VE KAPIDAN CIKINCA BIR CIFT TERLIK VAR ...bana bunu yorumlarsaniz cok sevinecem...SIMDIDEN TSK EDERIIIM
  3. Rüya yorumuna güvenen melekler;yorumlayın lütfen  rüyamı

    Rüya yorumuna güvenen melekler;yorumlayın lütfen rüyamı

    merhaba melekler..ben bu gece çok kötü bir rüya gördüm sayıklayarak uyandım zaten,yorumlayabilecek birisi lütfen baksın.rüyamda ben biriyle birlikte kardeşimdi sanırım emin değilim bilgisayarın başında oturuyoruz ama açık değil.bilgisayarın arkasındada bizim evmizin giriş kapısı çok yakın(gerçek evimizdi rüyamdaki),kapının önünde tabut var içeride ve ölen sağ olan annemdi.başında annesi ve...
  4. ilginç Bir Rüya Lütfen Yorumlayınız

    ilginç Bir Rüya Lütfen Yorumlayınız

    Merhabalar melekler ilginç bir rüya gördüm yorumu için yardımlarınızı bekliyorum otel gibi bir yerdeyim başbakan gibi bir misafir gelecek onu bekliyor her kez benim alakam yok ama öylesine dolanıyorum herkes çok gergin ama ben çok rahatım sonra kapıya çıkıyorum her kez tek sıra olmuş karşıda bir hummer araba anlıyorum ki misafir gelmiş ben sallamıyorum geçiyorum karşıya otopark gibi bir yer...
  5. Lütfen yorumlayın

    Lütfen yorumlayın

    Dün gece rüyamda babamın öldüğünü gördüm. Daha doğrusu haberini aldım. Bu rüya ne anlama gelir yardım eder misiniz

Sayfayı Paylaş