gebe
  1. cesar

    cesar Forum Okuru

    Mide bulantım var acaba Hamilemiyim?

    Konu, 'Hamilemiyim Sorular Cevaplar' kısmında cesar tarafından paylaşıldı.

    Merhaba arkadaşlar, Sevgilimle ilişkiye girdik fakat içime boşalmadı. Ve adetimin bitmesinden 2 gün sonra ilişkiye girmiştik. Ondan sonraki ay adet oldum ağrısızdı ve gerektiği kadar sürdü 2. aydada aynı şekildeydi fakat biraz daha az sürdü. Şimdi 3. adetimmi bekliyorum fakat çok akıntım var ve adetim 4 gün gecikti. Sizce hamile olma olasılığım kaç hamilemiyim? Mide bulantısı vs. olmadı sadece saçlarım dökülüyor rengim attı herkes kansızlık diyor. Aşırı yorgunluk var üstümde.

     
  2. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.376
    Beğenilen Mesajlar:
    966
    Ödül Puanları:
    113
    Selamlar Cesar şimdi öncelikle sorunuzu anlamaya çalışıyorum fakat eksik kalan birşeyler var. 1-Önceki yaşadığınız ilişkide boşalmadığını söylemişsiniz ve ondan sonraki ay adet olmuşsunuz 3. adetinizi olacağınızı söylüyorsunuz. Şimdi her ay ilişki yaşandı mı ? Yok yaşanmadı ve siz 3. adetinizi bekliyorsanız hamilelik düşünüyorsanız bu mümkün değil yani hamile kalma ihtimaliniz york çünkü siz iki kere adet zaten olmuşsunuz.

    2- Eğer ay bazında ilişki yaşamış iseniz bunların da tarihleri lazım ama muhtemelen siz işi psikolojik boyutta yaşıyorsunuz. Bir ay adet olduktan sonra ikinci ayda adet olacak mıyım ( ilişki yaşamadan ) diye düşünmeniz yersiz zira hamile kalamazsınız. İlişki yaşadığınız aydır önemli olan sonraki aylarda hamile kalma ihtimaliniz ilişki yaşamadan mümkün değildir.
     
  3. hamismiyim acaba

    hamismiyim acaba Forum Okuru

    Kızlar adetim iki gün kadar geçti ve bende test yaptırdım 3. dakikada ikinci çizgi silik gibi çıktı acaba mı dedim de bi tane daha aldım bi gün sonra zabanan bi daha yaptım oda aynı acaba hamile miyim tam olarak ne yapmam gerekiyor kandan test yaptırsam sonuç alabilir miyim ?

    Hamilemiyim bana yardımcı olur musunuz ?
     
Mide bulantım var acaba Hamilemiyim? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. acaba hamilemiyim hamile olabilir miyim

    acaba hamilemiyim hamile olabilir miyim

    acaba hamilemiyim selam ben yeni üyeyim gebelik belritilerine bakarken burası cıktı karsıma iyiki de cıkmıs cok güzel seyler ögrendim...ben 22 yasında evli 1kızım var ikinci cocuk istiyoruz bu ay korunmayı bıraktık ama reglime 1 hafta kala bende bir mide agrısı kasıklarım felakett önceden gögüslerde fazla agrı olurdu simdi agrı filan yok sadece renkte koyulasma ve yuvarlak yerin büyümesi ve...
  2. hamilemiyim acaba fikir verir misiniz?

    hamilemiyim acaba fikir verir misiniz?

    slm arkadaslar uzun zamandir sizi takip ediyorum.benim adetlerim duzensiz en son 21 mart ve 27 nisanda adet gordum ve simdi haziranin 2 si ve ben hala adet olmadim.kaasiklarim ve belim agiyo.akintimda artti ama gogsum sisti ama agri yok yinede bu bir belirtimidir.test yapmaya korkuyorum
  3. Tiskinmem ve bulantım var acaba ben hamilemiyim???

    Tiskinmem ve bulantım var acaba ben hamilemiyim???

    merhaba arkadaşlar:6: ben yeni üyeyim ve hamile olup olmadığı merak ediyorum.. yaklaşık 1 ay eşimle hiç korunmadan ilişkiye girdik. reglim bittikten 1 gün sonra tekrar ilişkiye girdik ve ben 5 gün sonra test yaptım negatif çıktı.. temmuzun 6sında regli olmam gerekiyor daha var fakat şuanda aşırı uyku hali yorgunluk sevdiğim yiyeceklerden tiksinme var.. ben hamile olabilir miyim? test yapsam...
  4. Acaba hamile miyim?

    Acaba hamile miyim?

    Gebelik şüphesinde yapılması gereken tek işlem gebelik testleridir. İnternetten size kesin net yanıt vermemiz mümkün değildir.Kafanızda konuyu büyütmekten ise test yaptırıp sonuca ulaşmanız en mantıklsıdır.Evet internetten sıkça aranılan hamilemiyim,hamilelik belirtileri,hamile olduğum nasıl anlaşılır,gebelik hakkındaki detaylar konumuzda 3 yöntem vardır: 1) idrarda gebelik testi 2)...
  5. Acaba bebis var mi

    Acaba bebis var mi

    Slm arkadaşlar normalde bugün adet olmam gerekiyordu ama hiç bir belirti de yok acaba bebis mi var çok istiyoruz test yapsam mi yoksa bikac gün bekleşen mi bilemedim

Sayfayı Paylaş