gebe
  1. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)

    Msn de deprem oluyormuş...

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında NuRoVSkİ tarafından paylaşıldı.

    sallanıyoruz! * evet - halaa sallanıyoruz!!
    * evet
    - oha nan halaa sallanıyruz!!!
    Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi
    - oha nan hala sallanıyoruz!!!

    - salandık
    * evet bu kafadan bi 4.7 vardır
    - oha nan yok okadar taş çatlasın 3.7
    * yok yok iyi salladı 6.3 bu
    - sende iyi salladın bak şimdi

    +Sallanıyoruz..
    -Haa
    +Deprem oluyor nan..
    -Geçmiş olsun,az önceki smileyi tekrar yollasana kaydedicem onu
    +Allah belanı versin Fuat

    +Sallandın mı?
    -Sallanıyorum..
    +Ben de.Ne yapsak?
    -Arkamıza yaslanıp,sandalyeye sıkıca tutunabiliriz..
    +Tamam..Hadi 1,2,3

    +Deprem oluyor
    -Farkındayım..Korkuyorum..
    +Ben kendimi çevrimdışı göstericem..Buralardayım ama
    -Nan kitaplık üstüme doğru geliyor
    +Kenara çekil o zaman.. Hadi ben kaçtım

    +vayy dostum bu msn nin yeni sürümü mü?
    -ne açıdan?
    +attığın titreşimi hissediyorum!
    -yaa ne demessin 4.7 salladı oraları demi?

    -nan deprem oluyoo
    -Abartma nan alt tarafı bi titreşim attık.

    -sallandık mı?
    +sallandık
    -dur ben sana sarkı göndereyim
    gönderiliyor... "ankaralı namık salla salla salla titret



     
  2. tuqqce

    tuqqce Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    6.382
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Wuppertal-Germany
    Cevap: Msn de deprem oluyormuş...
    :d:d:d:d:d
     
  3. ρємвє_мєℓєк

    ρємвє_мєℓєк Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.987
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    Cevap: Msn de deprem oluyormuş...

    teşekkürler:D
     
Msn de deprem oluyormuş... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. msn başında deprem olursa???

    msn başında deprem olursa???

    sallanıyoruz! * evet - halaa sallanıyoruz! ! * evet - halaa sallanıyoruz!! ! Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi oha lan hala sallanıyoruz! !! god size bir titreşim gönderdi _______ - salandık * evet bu kafadan bi 4.7 vardır - yok o kadar taş çatlasın 3.7 * yok yok iyi salladı 6.3 bu - sende iyi salladın bak şimdi _______ * sallanıyoruz galiba. - seni seviyorum...
  2. Deprem film oluyor..

    Deprem film oluyor..

    Başrolünde Okan Bayülgen'in oynayacağı filmde, enkaz altında yaşam mücadelesi veren yapımcının hikayesi anlatılıyor Marmara Depreminde 27 saat enkaz altında kalan Sami Dündar'ın yaşadıklarından esinlenerek, Ezel Akay'ın yöneteceği, başrolünü Okan Bayülgen'in oynayacağı, Türk-Yunan ortak yapımı ''Her Şeyin Bittiği Yerden'' adlı sinema filminin çekimlerine başlandı. Çekimler öncesi film...
  3. deprem oluyor ögretmenimm

    deprem oluyor ögretmenimm

    Tarihçi: Hey OsmanLının TorunLarı EğiLin ULan:laugh: Biyolojici: Dna nız BozuLmadan Yatın Aşağı:laugh: Bedenci: TakLa Atarak EğiLenin Karnesine 5:laugh: Dinci: Haşa Ne Oluyor Eğuzi Billahimineş KeLimeyi Şahadet Yatın Aşağı:laugh: Türkçeci: Bu Depremi Bana 2.TekiL Şahıs Ağzından AnLatın:laugh: Kimyacı: AtomLarınız AyrıLmadan Yatın Aşağı:laugh: Fizikçi: Yatın Aşağı Kafanıza 3...
  4. msn 'deyken deprem olursa

    msn 'deyken deprem olursa

    msn deyken deprem olursa(Allah korusun) neler yaşanırmış neler:deli: evet - halaa sallanıyoruz * evet - oha halaa sallanıyoruz Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi oha hala sallanıyoruz - sallandık * evet bu kafadan bi 4.7 vardır - oha yok o kadar taş çatlasın 3.7 * yok yok iyi salladı 6.3 bu - sende iyi salladın bak şimdi +Sallanıyoruz.. -Haa +Deprem oluyor nan.....
  5. Msn de Çoklu Titreşim Gönderme nasıl oluyor buyrun öğrenelim

    Msn de Çoklu Titreşim Gönderme nasıl oluyor buyrun öğrenelim

    Msn de Çoklu Titreşim Gönder Msn de Çoklu Titreşim Nasıl Gönderilir Daha önce sizlere http://www.meleklermekani.com/teknik-destek/226956-msn-de-birinin-sizi-engelledigini-nasil-anlarsiniz-haydi-gelin-ogrenelim.html demiştik. Şimdi de msn de çoklu titreşim nasıl gönderilir diyen tüm üyelerimiz ve bizi ziyaret eden misafirlerimiz için, msn de çoklu titreşim gönderme hakkında bilgiler...

Sayfayı Paylaş