gebe
  1. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS

    Ne düsünmesi beee

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında CaRiZmA tarafından paylaşıldı.

    Kiz: (beni mi dusunuyor acaba) Erkek: (himmm...s uperman le orumcek adam kavga etse kim kazanir acaba )

    Kiz: (sorsam mi ki acaba ne dusunuyor sun diye)

    Erkek: (superman ucabiliyo r.. .orumcek adamin da elinden iplikler cikiyor.. ..acaba orumcekle rin neresinde n cikiyordu r o iplikler)

    Kiz: (dur sorucam simdi.... ayyy bana bakti hihihi)

    Erkek: (buna sorsam bilir mi ki acaba.... yok be nereden bilicek ki)

    Kiz: (nasil yakaladim ama kacamak bakisini)

    Erkek: (superman in baska gucleri de var...ama en onemlisi ucmasi bence...o rumcek adam ucamiyo ama iplikleri yle tarzan gibi heryere atlayabil iyor. ...peki ya colde karsilasi rlarsa, o zaman nereye tutturaca k o iplikleri ... )

    Kiz: (baksana nasil da beni dusunup duruyo... kesin beni seviyo bu cocuk)

    Erkek: (yok yok...sup erman orumcek adami yener...e minim. ..orumcek de neymis... .superman ucuyo ucuyoooo. ... gerci babama sorsan o ikisini de yener)

    Kiz: (simdi sorucam, bakalim soyleyece k mi beni dusundugu nu)

    Erkek: (dur bi de suna sorim bakalim o ne diycek)

    Kiz: ne dusunuyos un

    Erkek: seyyy...b isey sorucam sana...

    Kiz: (allahim ne sorucak acaba...."benimle evlenir misin " olmasin sakin...h ihihi) ...sor

    Erkek: tamam soruyorum ... .sence superman mi daha guclu yoksa orumcek adam mi

    Kiz: neee

    Erkek: diyorum ki, superman le orumcek adam kavga etse hangisi dover

    Kiz: (hey allahim yaaaa...b en sana gosteriri m simdi kimin kimi dovecegin i)

    Erkek: ahhh...no ldu ki...niye kafama vurdun

    sevgi.us


     
  2. *jellibon*

    *jellibon* Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenilen Mesajlar:
    36
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    mutluluk ülkesinden
    Cevap: Ne düsünmesi beee
    güzeldi süper ötesiydi :hhh::hhh: erkekle kadının farkı çokmu önemsiyoruz kendimizi diye düşünüyorum bazen
     
  3. @şK_MeLeĞ!.

    @şK_MeLeĞ!. Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Cevap: Ne düsünmesi beee

    bencede çok guzeldı..teşekkurler:hhh::hhh:
     
Ne düsünmesi beee konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Uyandirmayin beee

    Uyandirmayin beee

    - muckkkkkkk - bu saate uyandirilir mi ya? - muck - n'olur.. be$ dakka daha... - muck - hamile kalir miyim? - muck - simdi bu bir iliski mi? isim koyalim buna - yat uyu guzelim hadi - muck - car car car car car car car (klasik bayan konusma krizi) - bi kere daha opsem uyurmusun? -muck -hı?!! ne??!! neler oldu? -sonra vermezsin diye pesin aldim guzelim heheh -hayvansiannn -...
  2. Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!

    Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!!

    Dede ile Nene Ye Bak 70 inden Sonra Coşmuş Bunlar Beee !!! aşşagıdaki açılan pencereye arada açılınca üstlerine tıklasanız daha çok güleceksiniz:):) BURDAN
  3. delikanlı dedigin (heyyyttttt beee) :):)

    delikanlı dedigin (heyyyttttt beee) :):)

    1. Delikanli adam kendisinden uzun boylu kızlarla dolaşmaz. 2. Delikanli adam sözünden dönmez. Özu sözü birdir. 3. Delikanli adam layt kola içmez. 4. Delikanli adam laga-luga yapmaz. 5. Delikanli adam kaypaklık yapmaz. 6. Delikanli adam dedikodu yapmaz. 7. Delikanli adam ayağını yorganına göre uzatmaz. Uygun yorganı yoksa yorgansız yatar. 8. Delikanli adam görevden kaçmaz. 9. Delikanli adam...
  4. Seviyorum Beee!!!

    Seviyorum Beee!!!

    Seviyorum Be! Şöyle uzanıyorum yatağıma her gece Yatağıma dediğime bakma O yatakta emanet, ömrümün emanet olduğu gibi Günü geldimi vereceğim asıl sahibine Parmaklarımı kenetlediğim ellerim başımın altında Kapayamadığım gözlerim eskimiş ahşap tavanda Belki inanmayacak, abartı diye adlandıracaksın ama Yüreğim göğsüme sığmıyor İçimdeki sevgin, her geçen gün büyüyor..büyüyor..büyüyor… Arada bir...

Sayfayı Paylaş