gebe
  1. banu23

    banu23 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    87
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ne yapmalıyım bana bi akıl ya

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında banu23 tarafından paylaşıldı.

    arkadaşlar hani ince bir çizgide olduğunuz anlar olur yaa bikarar vermek zorunda kalırsınız şu son dönemlerde ben o ince çizgideyim ve seçim yapamadığım içinde ciddi bir bunalımdayım evliliğim hakkında bi karar vermem gerekiyo ama sağlıklı düşünemiyorum 2 seçimin sonundada üzüleceğimi biliyorum çok yorulduğumun farkındayım ne yapacağımı bilmiyorum. melekler şimdi ben ne yapmalıyım:cry::cry::cry:
     
  2. vaveyla

    vaveyla Forum Okuru

    Ce: ne yapmalıyım
    canım sorun ne bilmiyorum ama nacizane önerim öncelikle evliliginin artılarını eksilerini çıkar.bu evlilik sana ne katıyo senden ne götürüyo bunları bi düşün.umarım hakkında hayırlı olan kararı verirsin ve mutlu olursun
     
  3. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: ne yapmalıyım

    Banu'cum sorunun olayın detaylarını bilmesemde sana diyeceğim tek şey son bir şans ver...Yıkmak kolaydır ama yapmak çok zordur o yüzden son şanslar her zaman için verilmelidir bence...tekrar ediyorum detayları bilmiyorum ama en ufak bir çıkar yolu varsada o son şansı ver...umarım verdiğin karar ne olursa olsun hakkında ve hakkınızda en hayırlı olan olur Rabbim seninle olsun...
     
  4. TÜLSÜ35

    TÜLSÜ35 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    723
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bulundugum yer BURSA memleketim İZMİRRRR
    Ce: ne yapmalıyım

    Banucum ben rüyama katılıyorum bu konuda bin kez düşüm bir kez karar ver canım bende çok kıyılardan döndüm eğer umudun varsa dene derim sana bol şanslar hayatında sana
     
  5. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Ce: ne yapmalıyım
    çok zor bı durum..canım hersey senın elınde..sorun içinde bence ılk içinden basla etrafına bak ve karar ver..
     
  6. esena

    esena Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.074
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    TRABZON
    Ce: ne yapmalıyım

    öncelikle allah kolalık versin bie insanın ince çizgide olması zor bişedir en ufak bi umutta varsa sanş ver bence ne olursa olsun herkesin son bi şansa hakkı olduğunu düşünüyorum ama getirileri ve götürülerinide çıkar ona göre kararver
     
  7. *jellibon*

    *jellibon* Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenilen Mesajlar:
    36
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    mutluluk ülkesinden
    Ce: ne yapmalıyım
    banucum bence çok iyiy düşüm ve ölyle karar ver canım. kimse senden daha önemli değil. allah kolaylık versin canım
     
  8. elane

    elane Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    113
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: ne yapmalıyım

    en yenı benım belkı bu konuda fıkrımı söylememelıyım ama .... hayat zor ve yıkmak kolay önemlı olan zoru başarmak ama başka caresıde kalmadıysa dunyanın sonuda degıl .... herseyden önce kendı kararın ve seniüzmeyecek olanı tercıh etmelısın ALLAH kolaylık versın
     
  9. nisan

    nisan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.707
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    isvicre
    Ce: ne yapmalıyım

    canim tam olarak konuyu acmamissin,sanirsam bosanmaktan bahsediyonn,bnce dusun inan kolay degil bosankak,bosansanda pisman olursunn,eger esini seviyorsan savas derim canmm,yuvan icinn,
     
  10. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    aradan seneler geçmiş ama sonuc ne oldu merak ettim :S
     
  11. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    canım benimm bak sende demişin her iki karar da senii üzücek ve senn bu kararlarıı vermek istemiyorsunn peki neden bir kezz daha denemiyorsun herşeyiii sıfırla yenidenn başlangıcc yapp kısacası kendine evliliğine şans ver ama bunu gercekten istediğin için verr secim yapamadıgın için değill...herşey gönlünce olsunn tatlım...umarımm sorununu en kısa zamanda cözersinn...
     
  12. Misafir Melek

    Misafir Melek Forum Okuru

    aynenn

    saana katılıyorum okuduğumda üzüldüm ve merak attim şimdi..
     
  13. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.364
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Konu başlığından dolayı güncellenmiştir.
     
ne yapmalıyım bana bi akıl ya konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. bana bi akılda siz verin bunaldım artıık :(

    bana bi akılda siz verin bunaldım artıık :(

    25 kasımda 5. senemizi kutluyacaktık fakat o annesiyle benim aramda kalıp onu tercih etti ayrıldık. ben artık onu değil annesini mutlu etmekten sıkıldım bana son sözüde " annemi kazandığında benide kazanacaksın" oldu ve bi anda soğudum sanki. ne yapayım ben şimdi seviyorum aşığım biliyorum o da çok üzgün ama abisi evi ailesini terkettiği için oda aynısını yapamıyo yapmasın zaten....
  2. ne yapmalıyım? bana bi yardım lütfen

    ne yapmalıyım? bana bi yardım lütfen

    öncelikle herkese merhaba ben bu güzel sitenin yeni üyesiyim..:) sizden fikir almak istedim.üniversite öğrencisiyim ben ve bu dönem bir çok dersimizin ortak olduğu bir çocukla tanıştım çocuk bana o kadar yakın davranıyoki anlatamam sanki her ortamda benimle flört eder gibi,face de falanda baya konuşmuşluğumuz var ve ben bu çocuktan gerçekten çok hoşlanıyorum.ama şimdi bu çocuğun çıktığı bir...
  3. kafam karışık bana bi akıl verinn :(:(

    kafam karışık bana bi akıl verinn :(:(

    kızlar size başıma geleni anlatayım sizde bana fikir verin :( 5senedir çıktığım ve çok güvendiğim biri vardı ailelerde biliyodu ve herkes onaylıyodu seneye sözlenecektik hazırlıklar bile başlamıştı. sevgilimin ablasının nişanı oldu bende fotoğrafları merak ediyodum sevglm bi tane face aç oraya atıyım demişti aradan bir ay geçti ben ondan habersiz açtım ve sadece şakasına onun hesabına...
  4. biri bana bi akıl versin

    biri bana bi akıl versin

    Arkadaslar mrb ben 4senelik evliyim esim bni son 6 -7 aydir aldatiyodu yakaladim bi cok seyi affettm ve 2hafta oncede bu aldatmalarin 6-7 aylik deil 4 senedr oldugunu ogrendim biz sevgiliyken da yapmis ne yapacagimi bilmiyorum bidaha yapmicam degiscem dio ama ona inanmiyorum ve gram güven yok icimde surekli bi suphe icindeyim sizce ne yapmaliyim...
  5. lütfen bi akıl veri ne yapmalıyım ?

    lütfen bi akıl veri ne yapmalıyım ?

    merhabalar 6 ay önce yeni bir işe başladım burada şirketin gözde bekarı arkadaş tarafından farkedilip 3 ay sonra etrafımda dolanmaya başladı ve ben dürüstlük abidesi ona doktorların çocumun olmayacağını söylediklerini söyledim baştan herşeyi bilsin istedim oda bu durumun sorun olmayacağını söyledi ikimizin arasında kalacağını söyledi ve sevgili olduk. başta herşey gayet güzeldi fakat şirkette...

Sayfayı Paylaş