gebe
  1. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D

    Normal mi sezeryan mı?? siz hangisini seçerdiniz??

    Konu, 'Doğum ve Doğum Çeşitleri' kısmında sheker_shey tarafından paylaşıldı.

    [​IMG] Slm sevgili melekler.Malum zaman çabuk geçiyor ve biz oğluşumla yolun yarısını aştık RABBİME binlerce kez şükür.Şimdiden doğum heyecanı doğum korkusu sardı gidiyo valla..Bende kalkıp videolara bakıyorum bu korkuyla hangi cesaretle baktıysam bakmaz olaydm elimden gelse oğluşumu içerde besleyecem hahaha hahaha annem dalga geçiyo artık kızım istersen oğlan dişini falan çıkarsın karnında dye hahaha ya normal doğum istemkle beraber epizyotomiden yani doğum kesisinden ödüm patladıııııı:hmm::hmm:böle kestikleri anı da gördm ya ALLAH benm renk sapsarı oldu birden.Ama sezeryanda korkutucu nihayetnde normal kadar olmasa da onun da sıkıntıları var en azından normalde doğurduktan snra pek bişi kalmıyo en azından bana öle söleniyo..Eşim dr ve o da kesinlikle normal isteyenlerden tabii ki bi komplikasyon olmadğı sürece.Sizler ne düşünyosunuz normal doğum yapanlar ve tercih edenler sizce sezeryan mı normal mi??normal doğumda bu kesi ve dikme olayı çok can acıtıyo mu keserken ve dikerken his oluyo mu ha bide iğne yapıyolar..RABBİM bütün doğum yapıcak olanlara yardm etsn kolay doğum nasip etsn içinde bana da inşallah
     
    TUNAA bunu beğendi.
  2. bebekyüzlüm

    bebekyüzlüm Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    327
    Beğenilen Mesajlar:
    364
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ankara
    kız niye bakıpta kendini korkutuyosun bebmmmmmmmmmmmmmmmmmm ama en güzeli normal doğumuş etrafımdakiler öyle diyor hemndee hemen ayaklanıyorsunn sezaryann baya ağrılı oluyomuş canım inşşş bir avazda doğur canımmmm kendini videolara bakıpta korkutmaa o ana olsun ve bitsin
     
    sheker_shey bunu beğendi.
  3. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    bacm öleymiş normal olması iimiş ama işte korku belası varya bende hahaha hahaha izlememem gerekiyodu ama kendimi de hazırlamam lazm nihayetnde kuşum :)
     
  4. geliyobebiş

    geliyobebiş Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    181
    Ödül Puanları:
    33
    canım ben kesinlikle sezeryan istiyorum normal doğum beni aşar hani diyolar ya sezaryan olunca göbek kalıyo filan çok komik ya alakası yok sürekli araştırıyorum normal doğumu bende izlemiştim sonrasını hatırlamıyorum bayılmıştım kusa kusa ölmüştüm resmen sezaryan olsun benim olsun ben bu mantıkla ilerleyenlerdenim canım ayrıca eşine göre hava hoş o doğurmayacak nede olsa. sen kalbinin ve doktorunun sesini dinle ama kadın doğum doktorunun sesini. hakkında hayırlısı olur inşallah yakışıklı oğlun dünyaya sağ salim gelsinde gerisi boş canım öpüyorum seni..
     
    sheker_shey bunu beğendi.
  5. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    cnm haklısn da eşimde sağlıklı olmam için böle istiyo.Gerçi diretmiyo illa normal olucak dye ama ister istemz onun tuzu kuru tabi.ALLAHIM kolaylıklar nasip etsn bizlere cnm valla normal doğum çok korkutuyo bakalm ilerde doktorumz ne dicek.Sağlık olsn bakalm:)
     
    sevde 7 bunu beğendi.
  6. tatlı cadım

    tatlı cadım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.998
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    canım öncelıkle allahım saglıkla kurtulmanı nasıp etsın normal yada sezeryan olması malesef bızım elımızde degıl bır acıdan cunku bunu bebek belırlıyor mesela ben kontorle gıtmıstım bebegın hareketlerınde azalma oldugu ıcın ve suyundada azalma olunca sezeryana alındım hanı normal ıstermıydım hayır normal dogumda önceden acı cekıyorsun sezeryan bebek ve senın ıcın daha saglıklı ama sezeryabdada sonrasında acı cekıyorsun evet sımdı hersey daha acısız kolay ama sonucta amelıyat oluyoruz ve amelıyat demek yarım ınsan demek bence hakkında hayırlısı olsun bunun kakarını oglusun verecek canım....
     
    sheker_shey bunu beğendi.
  7. ayşegüüll

    ayşegüüll Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.636
    Beğenilen Mesajlar:
    423
    Ödül Puanları:
    83
    bende normal olsun istiyorum çok korkuyorum ama sezaryandan daha çok korkuyorum hakkımızda hayırlısı olsun şekerim düşünme bukadar allah yardımcımız olsun inş
     
    sheker_shey bunu beğendi.
  8. sevde 7

    sevde 7 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenilen Mesajlar:
    1.092
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yuvamın huzurlu olduğu heryerde
    bence doğum anı bi tercih olmamalı o an geldiğinde benden hangisinin gerektiği sinyallerini veriyor zaten bi doğum videoları izlemeyin melişler acayip psikolojinizi etkiliyo ben son ana kadar normal doğum istedim hatta dr son kontrolüm iiçin gittiğimde bebeğim 42 haftalık olmuştu bebeğin kafası çatıya yerleşememiş açılma olmamış aksine kemikler birbirine geçmişti drum acil sezeryana aldı çünkü 40 haftayı çoktan bitirdiğimiz için normal doğumda başlamadığından dolayı bebeğin kakasını yiyebileceğini düşündüğünden sezeryana aldı sezeryana hazırlık yaparken tedirgin oldum sanki dedi sen uyuduktan 15 dk sonra bebğin babasının yanında olucak dedi sen yarım saat sonra bebeğini görüceksişn dedi ameliyet masasına yattığımda tirtir titriyordum sonrasını hatırlamıyorum zaten gerçi diğer bebeklerimi düşük yaptığı kürtaj olduğum için psikolojim bozuktu epey bi uyandıramadılar bebğimin öldüğünü düşünüp uyanamamışım devamlı sayıklıyomuşum hatta eşim hahaha ookaadar bağırdın ki ameliyattan çıkarken bebğim öldü bebğim diye ağlıyomuşum hatta kendime geldiğimde oğlumu epey bi kabullenemedim.ama sezeryana gelince aman kilo kalırmış yok için temizlenmezmiş alan filan dediler ben hiç birini yaşamadım ilk gün yürüyodum üçüncü gün evimin işini bile yapıyodum artık tıp ilerledidiye düşünüyorum doğumdan sonra sezeryan doğum videosu izledim izlemez olaydım neka korkunçmuş hele normal doğum ıyyy ölüyom sandım ikisininde sonunu getiremedim en güzeli anı yaşamak.şuan oğlum 2 yaş 7 aylık onun için o günleri tekrar tekrar yaşardım.Rabbim hepinize tüm hamilelere en hayırlı şekilde ve en kolay şekilde doğumlar versin.
     
    TUNAA ve sheker_shey bunu beğendi.
  9. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    cnm bnm yaaa sen ne güzel asya'nı kucağına aldn darısı başımıza inşallah:) kuzunda büyüyo hamd olsn sağlıklı hayırlı bi evlat olsn inşallah.Valla bnm yaşadğmı herkes yaşıyo galiba ama dediğin gibi kararı bnm junıor vericek bakalm o ne istycek?
    cnm bnm yaaaa ALLAHIM kolaylık versin senn doğum yaklaştıkça ben doğuruyorum burda:):) MEVLAM darda koymasın kuzum seni kolaycana yap doğumunu inşallah kuzunu sana bağışlasn MEVLAM

    ayyy sevdeeeee kız varya ne anlatmşsn böle??bebeğim öldüü dye bağırmşsn ağlamşsn falan ya bende burda kötü oldm:(offf ALLAHIM acılarını göstermesn evladını sana bağışlasn bi tane de kızçe nasp etsn sağlıklısından inşallah:)
     
    sevde 7 bunu beğendi.
  10. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    sevde bu arada senn oğlan pek rahatmş anacm orda baksana 42 hafta nasl beklemiş.Nerdeyse dişleri falan çıkıcakmş maaşallah:) kaç kilo doğdu bu arada?
     
    sevde 7 bunu beğendi.
  11. TUNAA

    TUNAA Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.350
    Beğenilen Mesajlar:
    3.068
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Eskişehir
    canım öncelikle herşeyin hayırlısı.. valla son ana kadar hiç belli olmuyor gerçekten bebek belirliyor ya da doktorun. yani benimki öyle oldu. ben de oğlumda çok korkuordum normal ve epidural istiyordum, nst'ye göre doktorum sancıların başlamış ama sen hissetmiyorsun falan dedi?? aslında 40 haftamı doldurmama 4 gün vardı. halbuki bende hiçbir belirti yoktu. ertesi gün suni sancı verdi ay o da kötü baya, anca epidural iğnesi rahatlattı. sonra kurcalarlarken ve herşey yapay olunca tabi tam açılma olmadı o arada suyum gelince acil sezeryana alındım. hazır epidural olmuşken bayıltmadılar oğlumun ilk ağlamasına şahit oldum burası güzel yanı. ama hem o sancıyı çekip hem kesildim. sezeryanda hemen ayağa da kalkamıyorsun sanki içimde bin jilet vardı zor toparlandım tabi kişiye göre değişir. yani son ana kadar hiç belli olmuyor canım. şimdi oğlum canım Tunam 5,5 yaşına yaklaşıyor ve kızıma 27 haftalık hamileyim. vee ilki sezeryan olunca bunu da öyle olmam gerekiyormuş ama inan korkuyorum. Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin. sen de sıkıntıya sokma kendini öyle ya da böyle çıkıyor bebekler:) zaman geçtikçe iyi ki anne olmuşum diyorsun. Allah tüm hamişlerimizi kurtarsın inş olmayanlara da bebek nasip etsin.
     
    sheker_shey bunu beğendi.
  12. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    AMİNNN aminnn cnm ALLAHIM evlat acısı göstermesin kimselere.Güzel yavrularını da sana bağışlasn inşallah:)hayırlı olan sağlıklı olan neyse o olsn hepimiz için.Normal ya da sezeryan ama insan korkuyo ister istemz:)
     
    TUNAA bunu beğendi.
  13. sevde 7

    sevde 7 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenilen Mesajlar:
    1.092
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yuvamın huzurlu olduğu heryerde
    aynen şekerim ben hiç bilmiyodum 40 hata ta doğum belirtilerinin olduğunu o günde aklıma estide gitti Allahım korusun belkim gitmeseydim kötü şeyler olurdu doktor diyo çok geç kalmışız ben diyom bari evimi barkımı derlim toplimde geleyim sanki gezmeye gidiyom hahaha
     
    sheker_shey bunu beğendi.
  14. sheker_shey

    sheker_shey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenilen Mesajlar:
    2.367
    Ödül Puanları:
    1.230
    Şehir:
    Kocişin götürdüğü yerde:D
    Bizim doğumumuzda tesadüf eseri olmş cnm.Ben ve ikizim hiç oynamamşz annemde korkmş babama söleyip taksiye atlayıp hastanenn yolunu tutmşlar.Biz arabada oynaynca annem rahatlamş hadi gidelim tamm çocuklar oynadı sorun yok dye.Babam olsn gidelim demiş ve ii ki gitmişler.Bizde baya doldurmşz haftamızı dr görnce hemmen sezeryana almş alel acele.Benm annemde senn gibi hep evi toplama derdinde imiş ve o zamana kadar evi temizleyip dururmş kocca karnyla.Annem hep şey diyo ben şimdiki hamilelere şaşırıyorum,toz almaya korkuyolar diyo.Kendi karyolaların altına eğlip silince tabi :)
     
    TUNAA bunu beğendi.
  15. ayşegüüll

    ayşegüüll Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.636
    Beğenilen Mesajlar:
    423
    Ödül Puanları:
    83

    saol bitanem ya valla çok korkuyorum bitaraftanada zaman geçsin bebişim gelsin istiyorum ne bilim okadar değişik duygular içindeyimki hele geceleri aman iyiki daha zaman var doğuma şuanda doğuramam diyorum saçmalıyorum hahaha aminnnnnnnnnnnn allahım hepimizin yavrusunu bağişlasın inş hepimiz kolay vede hayırlı doğum yaparız allahım olmayanlarada tez vakitte nasip etsin inşallah
     
    TUNAA bunu beğendi.
Normal mi sezeryan mı?? siz hangisini seçerdiniz?? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Siz olsaydınız hangisini seçerdiniz?

    Siz olsaydınız hangisini seçerdiniz?

    Evet arkadaşlar buyrun seçin bakalım mutluluk sizce hangisi? Siz olsaydınız hangisini seçerdiniz? Mutluluk bunlardan hangisi sizce? Bir bebeğin gülümsemesi mi? Karlı bir gecede şömine başında uyumak mı? sırayı bozmayın Yağmur altında ıslanmak mı? Sevgiliyle gecirilen romantik bir an mı? ah ah nerde o günler...
  2. Siz hangi evliliği seçerdiniz??

    Siz hangi evliliği seçerdiniz??

    yasal olan bir evliliği yasal yolla bitirmeye ne denir EVLİLİK ÇEŞİTLERİ Evlilik hayatın yeni bir başlangıcı gibidir. Bekar erkeklerin hayatında iki dönüm noktası vardır. Birincisi askerlik, ikincisi ise evliliktir. Kadınların ise sadece evliliktir. Türkiye'de evlilik aslen belediye nikahıyla yapılan evliliktir. Tüm yasalar belediye nikahını korumaktadır. Eşler birbirleri üzerinde...
  3. normal doğum mu sezeryan mı?

    normal doğum mu sezeryan mı?

    kızlar hangi doğuma karar verdiniz paylaşalım birbirimize fikir verelimyupis:cemo:
  4. Hamilelikte karın ağrısı normal mi siz bunu yaşadınız mı ?

    Hamilelikte karın ağrısı normal mi siz bunu yaşadınız mı ?

    Hamilelikte karın ağrısı nedenleri nelerdir ? Doktor Alper Mumcu'nun sitesinde yazdığı hamilelikte karın ağrısı nedenleri ve bu durumda olan meleklerin nasıl davranacağını anlatan yararlı bir makaleyi sizlerle paylaşmayı uygun gördüm. Tüm gebelikle ilgili konularımızı GEBELİK bölümünden de ayrıca takip edebilirsiniz melekler. Karın ağrısı hamilelik süresince hemen her dönemde...
  5. Sezeryan dan sonra normal doğum yapılır mı?

    Sezeryan dan sonra normal doğum yapılır mı?

    normal doğum doğum çeşitleri Bu durum her zaman mümkün değildir fakat bazı şartlar sağlandığında mümkün olmaktadır ve ülkemizde olmasa da bazı ülkelerde sık uygulanmaktadır. Her zaman mümkün olmayan ve her zaman güvenli olmayan bir durum olduğu da gerçektir. Bu nedenle bir kere sezaryen geçiren kadınlar bundan sonraki gebeliklerinde de hemen herzaman sezaryen olacakları konusunda öneriler...

Sayfayı Paylaş