gebe
  1. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    o ses ne sesiydi?

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında RoCCo tarafından paylaşıldı.

    eşim nobette oldugu günler tv başında uyurum genelde gece bi sesle uyandım banyodan geliyodu takur tukur önce uyku sersemi şaşırdım ve korktum acıkcası biarz bekledim devam etti sonra banyoya gitti sesin banyoda vileda kovasından geldiğini anladım önce kuş ve çıkamadıgı için çırpınıyo diye düşündüm ama sonra dün hic cam acmadıgım aklıma geldi kuş girmesi imkansız dı yani fare oldugunu düşündüm oda diil di fare ses duyunca kacar yada susar cesaret edip kovayı kaldıramadım tabi aslında cesaretliyimdir bu konularda ama ilk defa başıma böyle bişey geldi afalladım banyonun kapısını kapattım sabah oldu içeri girdim ara tara bişey bulamadım neydi o ses bilmiyorum
     
  2. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Cok ilginc,bir sey diyemeyecegim ,keske baksaydin,simdi merak ediyor olmazdin,insan biraz korkuyor yalniz olunca,bende bakamazdim sanirim,kovadan geldigine gore kucuk bir seydir yine fare gibi.
     
  3. Gül Hanım

    Gül Hanım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.278
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    burdur
    bence de fare olabilir canım bende korkarım hayatta bakamam öyle tıkırtıya patırtıya mümkün değil
    :laugh:
    benimde bi akşam böyle bişey başıma geldi ama bu kesin fareydi çünkü fare sisiydi eşimde vardı ama ben korktuğum için o da bakamadım:n028: ben hemen kaynpederi aradım tabi kayınpder kayınna ben eşim seferber :piha::piha::piha: olduk ama bişey bulamadık vesselam
     
  4. laetitia

    laetitia Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bursa
    kesin fare olmalı canım
     
  5. *şiker*

    *şiker* Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.088
    Beğenilen Mesajlar:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    bencede faredir :)
     
  6. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.367
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Cevap veriyorum o ses timsah sesiydi :D:D ben koydum oraya ama sen gelince aldım bahçeye attım... :D:D yoksa ev apartman dairesimiydi he öyleyse eeeee attım işte :D
     
  7. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Gerçekten de garip, keşke de baksaydın diyeceğim ama ''sıkıyorsa sen gelip baksaydın'' diyeceğinden çekindiğim için demiyorum :D:D
    Bende bir çok gece yanlız başıma yatıyorum, benim başıma böyle bişey gelse ki arada banada oluyor, elimde bıçak ve sopayla bakardım heralde ama fare olabilme olasılığı içinde bir şeyin üzerine çıkar bakardım :D Aman insan olmasında o sesi çıkaran varsın farecikler, börtü böcükler olsun demi :D:D

     
  8. orkide

    orkide Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    bende anlayamadım neresi
    faredir o faredir aynı şey bana daha 1 ay önce oldu mutfakta bir takırtı ay delirdim bu ne die benim adam uyanmıo tabi ben bakim dedim birde ne göreyim ayy fare yerde benim sesimi duyunca bi kaçtıkı meyer hayvan sen çamaşır makinesinin gider borusunun yarısını içerden kemir yolunu aç hahahaha o nada karşılaştık işte yeni girmiş aieri çünkü katır kütür kemirme sesi vardı hahahah ben bi bağırdım tabi geldi benim sızık herüf butun mutfagı boşalttık geldiği yerden vın farecik hahahahah sonra ertesi gün tabi ben dururmuyum tesisatçı çağırdım halletti orayı gömdü içeri doğru hahahahah faredir fare hahaha :D
     
  9. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yaa ben 3.katta oturuyorum bree:D
    nerden gelsin bu fare anlıyamdım peee:s:S::s
     
  10. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.444
    Beğenilen Mesajlar:
    57
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    Roccocum başka boyuttan varlıklardır:D diyeceğim ama bir daha adamı nöbete göndermezsin diye diyemiyorum hahaha
     
  11. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    faredir dert etme
     
  12. nazemel

    nazemel Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    145
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    denizli
    canım fareler 3. kat dinlemiyor şekerim bende 3. katta oturuyordum benim evede fare girmişti, sonradan farkettik evde yatak yorgan hepsini kemirmişti.sen bence bir fare ilacı al koy ne olur, ne olmaz.{fare fakı koy diyeceğim ama bulabilir misin bilmiyorum.}
     
  13. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ewt kızlar o bir fareymiş hemde lagam faresi nasılmı gelmiş peki:)
    banyoda klozet borusundan yani kullanılmadıgı için kapalıydı poseti falan delmiş girmiş pislik yaratık sinirimden aglıcam yaa ayyyyyyyyyyyy nefret ediyorum defoll git evimdennn
     
  14. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Evet canim,gelebilir,eski evimde bonyoda klozet vardi ve bozuktu,iste yapim hatasi vardi ,gider borusu kisaydi neyse kullanmiyorduk ve bende hep korkardim icinden bir sey cikacak diye.Ooo fareler nerelere girmiyor ki dikkat et.En kisa zamanda onlemini al.
     
  15. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    aldım canım bakalım bi gebersinde kurtuluyum eşşek sıpası mal fare
     
o ses ne sesiydi? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. SeS.....

    SeS.....

    Kar yağıyordu.Şehir biran da-şehiri sehir yapan objeler bir kar kütlesiyle örtüldüğü için-bir dağa benzemişti.Mutluydum.Hep gitmek istediğim yer birden bire bahçeme gelmişti.Sorunsuz geçen bir gecenin ardından bahçeye çıkıp kara doya doya dokunuşum şimdi bile çok net bir şekilde aklımda.Hafızam beni yanıltmıyor ise,başımdan şöyle bir olay geçmişti o gün... Aslında pek ilginç bir olay...
  2. o ses türkiyede hadisenin saç rengi nedir ???

    o ses türkiyede hadisenin saç rengi nedir ???

    Kızlar o ses türkiye yarışmasında hadiseyi biliyorsunuz onun saç rengine bayılıyorum tam olarak hangi saç rengi var hadisenin bende onun gibi yaptırmaki stiyorum ama saç rengini bilmiyorum. bilen yazabilir mi lütfen.
  3. O Ses Türkiye Birincisi

    O Ses Türkiye Birincisi

    O Ses Türkiye Birincisi Oğuz Berkay fidan mı oldu yoksa ben mi yanlış duydum:S
  4. O Ses Türkiye yarışması birincisi

    O Ses Türkiye yarışması birincisi

    O Ses Türkiye yarışması kim birinci oldu O Ses Türkiye Oğuz Berkay Fidan Merhaba Sevgili Melek'ler, bu yazımızda O Ses Türkiye yarışması birincisi hakknıda merak ettiğiniz haberi sizlerle ve tüm meraklı misafirlerimiz ile paylaşıyoruz. O Ses Türkiye’nin kazanan ismi 16 yaşındaki Oğuz Berkay Fidan oldu. Hadise'nin takımında Bihter Erkmen ve Hülya Avşar'ın takımında Fatma İşcan yarı...
  5. ses

    ses

    sesin bir eneji türü olduğnu nasıl anlaız?

Sayfayı Paylaş