gebe
  1. canannnnn

    canannnnn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    of of off yardımm :( ( (

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında canannnnn tarafından paylaşıldı.

    kızlar sizinle bi sorunumu paylaşmak istiorum ve bana yardım edeceğinizi biliyorum. benim 3 yıllık bi ilişkim var iyi kötü 3 yıl oldu. ama size anlatacağım konu bana saçma gelioken siz nasıl düşünürsünüz bunu bilmek istiorum. bi sevgilim var 4 gündür hiç tartışmadan geçirdik seni seviyorum meleğim yarimm falan deyip duruodu. bunun arkadaşı var proje için yardım istemiş bende sırf onu düşündüğüm için arkadaşın kendisi yapsın sen boşunamı geceli gündüzlü çalıştın projeni yaptın bırak oda yapsın hem benle ilgilenmiosun hemde herkesin derdine koşup kendini yoruosun yazdım. bu bana surat yapmaya başladı. onun hep böle bi huyu var. kızınca tamamen soğuyo ortada ne canım kalıo ne aşkım direk uzaklaşıo bana yazma dio. kafasına göre bana canı isteyince yazıo. bende olayı daha sıcakken hemen konuşup çözmek istiorum. bu konuda anlaşamıoruz şimdi yine konuşmuyo benle tamamen soğuk davranıo hatta mesajlarıma cevap vermio. ayrılsam ayrılamam çok seviyorum ne yapmam gerek :( :( seviyorum diyen bi insan saniyede araya dağlar kadar mesafe koyarmı
     
  2. karakuzu

    karakuzu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.496
    Beğenilen Mesajlar:
    476
    Ödül Puanları:
    113
    Öyla tartismanin ardindan saciga sicagina hadi gel konusup halledelim denmezki hic bsy yok gibi! Birak biraz sakinlessin arkadasin eh sende :tik: Seven insan araya mesafe koyarmi evet koyar ama bu mesafe degil kirginlik, kizginlik belirtisidir:) Eger arkadasini herhangi bi konu icin uyarmak istiyosan bunu keyifli bi aninda ve mutlaka tatli bi dille yap:tik:
     
  3. canannnnn

    canannnnn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    denedim. açıklama yaptım neden kızdığını bile sordum ama o anlamıo. öle garip bi huyu varki birden uzaklaştırıo kendini. kavga olunca insanlar konuşup anlaşmaya orta yol bulmaya çalışmaz mı? böyle ben acı çekiyorum ama ayrılamıyorumda :/
     
  4. karakuzu

    karakuzu Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.496
    Beğenilen Mesajlar:
    476
    Ödül Puanları:
    113
    Yooo hicte orta yol bulup anlasmazlar :D:D
    Ilk once bi sure zaman verirsin ki daha sakin akli basinda bi konusma olsun sonunda:tik:
    Sen biraz sabirsizlaniyosun hemen barisalim hemen yatissin ortalik istiyosun ama bu kadar basitmi !!
    O cektigin aci da sana ögretiyo iste aski, sevgiyi, saygiyi, vs...
     
  5. canannnnn

    canannnnn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    haklısın ama onun aşkı öğrenmesi gerekirken ben defalarca sınanıp acı çekiyorum
     
  6. smiley

    smiley Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenilen Mesajlar:
    925
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Eskisehir
    aaaaah ahh sevmek cok zor birsey bence....
     
  7. canannnnn

    canannnnn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ayneeenn ama sevmedende olmuyo nedense :/
     
  8. BAŞAK.ece

    BAŞAK.ece Forum Okuru


    aynenn smicim :)
     
  9. berfu akyuz

    berfu akyuz Üye Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2014
    Mesajlar:
    48
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    e canım benim bu çocuk her seferinde böyle yüzünü asıcak, peki buşekilde sen nasıl mutlu olucaksın, daha çocuk kalmış o, ya sen onu büyütüceksin tatlım ya da ondan vazgeçiceksin, bende benzer şeyi yaşamıştım, değişmiyolar ve olan sana oluyor, bence bu konuyu onunla konuş ve nasıl biri olmasını istediğini söyle bebeğim,
     
of of off yardımm :( ( ( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Gülşen - Of Of

    Gülşen - Of Of

    İçlendiğim günler oldu Bozulduğum şeyler oldu Hiçbirini yansıtmadım Konuşmaksa bi hayal oldu Üzülmem mi, bozulmam mı Kırılmam mı,darılmam mı of Kadersiz miyim neyim Oyuncağın mıyım neyim Of of kömür gibi yanıyorum of of Ayıp mıdır seviyorum of of Hislerimle oynuyorsun Gırgır geçip duruyorsun Neden böyle yapıyorsun of Of of kömür gibi yanıyorum Of of ben derdimi biliyorum Of of düşlerime...
  2. Güllü - Of Allahım Of

    Güllü - Of Allahım Of

    Onu gördügümden beri sanki tutsak oldum of allahim of nerden ciktin karsima allak pullak oldum of allahim of bana olan oldu tam yerini buldu 12den vurdu of allahim of derdime bir care bulun yada beni vurun of allahim of Onu gördügümden beri sanki tutsak oldum of allahim of nerden cikardin karsima allak pullak oldum of allahim of bana olan oldu tam yerini buldu 12den vurdu of allahim of...
  3. Can`t take my eyes off of you

    Can`t take my eyes off of you

    (C) (Cmaj7) (C7) (F) (Fm) (C) (D) (C#) (C) (C) You`re just good to be true (Cmaj7) Can`t take my eyes off you (C7) You feel like heaven to touch (F) I wanna hold you so much (Fm) At long last love has arrived (C) And I thank God I´m alive (D) You`re just too good to be true (C) Can`t take my eyes off of you (D) (C#) (C) (C) Pardon the way that I stare (Cmaj7) There`s...
  4. Of off offff aşkın gözü kördür

    Of off offff aşkın gözü kördür

    ASKIN GÖZÜ KÖRDÜRRRR
  5. of off kfam çokkarışık

    of off kfam çokkarışık

    selam melekler ben 6 yıllık evliyim 22 yaşındayım çok derliyim çok stresliyim eşimle boşanıyoruz ayrı yaşıyoruz 1 ay önce beni istemeyen adam hergün beni arıyor yememeğe gidelim yok gezelim diye anlamıyorum ya ne yapmak istedini bna yardım lütfeeeennn

Sayfayı Paylaş