gebe
  1. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.151
    Beğenilen Mesajlar:
    703
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya

    Öğrenci Evi Halleri (bu kadarda olmaz ki ama) :D

    Konu, 'Komik Resimler' kısmında LaViNYaM tarafından paylaşıldı.

    Bu kadar olur yaa acaba hakkaten bu kadar oluyor mudur öğrenci evleri :D [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

     
  2. yarennnnnnn

    yarennnnnnn Hamiş Melek

    Kayıt:
    15 Aralık 2010
    Mesajlar:
    310
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KAPADOKYA
    olur valla öğrenci milleti bizde bir zamanlar öğrenciydik:)
     
  3. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.151
    Beğenilen Mesajlar:
    703
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya


    bizde öğrenciydik ama ben bu kadar batırdığımı hatırlamıyorum evi hahaha
     
  4. benimm ben

    benimm ben Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    857
    Beğenilen Mesajlar:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Benim yerim Onun yanı.. :)
    yok artık diyorum. çokta yaratıcılar :haha:[​IMG]
     
  5. sakaryalı

    sakaryalı Üye Üye

    Kayıt:
    2 Aralık 2010
    Mesajlar:
    149
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    sakarya
    valla bende öğrenciyken arkdaslarla aynı evi paylaştık ama bunlar iğrenc bide hepsi erkek farkındaysanız kızların evi biöle olmaz:ehi:
     
  6. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.151
    Beğenilen Mesajlar:
    703
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya

    katılıyorum sana:)
     
  7. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.779
    Beğenilen Mesajlar:
    223
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    pistende öte çöplük resmen iyi hasta olmuyolar
     
  8. $ul€

    $ul€ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.205
    Beğenilen Mesajlar:
    424
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iڪے†∂ηßﺙℓ
    Çok pis yaa... herkes böyle değil... sonuçta o ortam sağlıksız...
     
  9. KeLeBeK's

    KeLeBeK's Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.223
    Beğenilen Mesajlar:
    186
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Ҝє£єβєҜ'£єЯ Ď¡¥àЯı
    olurmu deme olmuş işte:D
    hey allahım erkek milleti ne beklersin:D
     
  10. zuzumm_

    zuzumm_ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.573
    Beğenilen Mesajlar:
    197
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    nerDe oLduğumu bende biLmiyoRm
    [​IMG]baya bi abartmışlar yok bukadarda olmaz şu resme bakın ya hayvan yaşamaz burda
     
  11. hüzün meleği 26

    hüzün meleği 26 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenilen Mesajlar:
    77
    Ödül Puanları:
    48
    bunlarda ne hastalık vardır ama
     
  12. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    hahahaYuh :D bune ya çöp ev resmen emeğine sağlık güzel olmş
     
  13. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.151
    Beğenilen Mesajlar:
    703
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    işte caresizlik kuzum ne yapsınlar hahaha
     
Öğrenci Evi Halleri (bu kadarda olmaz ki ama) :D konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Böyle sevgilide olmaz ki :D pess

    Böyle sevgilide olmaz ki :D pess

    Erkek: Günaydııın hayatıım Kadın: Günaydıııın E: Napıyosun? K: Günü aymaya çalışıyorum E: Kahvaltı yaptın mı? K: Hayır, ayınca yapıcam E: Daha sonraki zamanlarda napacaksın? K: Gamzeyle buluşucaz bugün E: Gamze kim? K: Arkadaşım eski şirketten E: Hıı tamam, toplantıya giricem ben de birazdan, bugün bayağı bi yoğunum K: Tamam, kolay gelsin sana görüşürüz daha sonra.. 1-2 saat sonra.. E:...
  2. Allahim bu kadar sakarlik olmaz

    Allahim bu kadar sakarlik olmaz

    sakarlık duası sakarlık için dua :bangin: Bundan 5-6 yil önceydi sanirim! Su politika dersleri yokmu (almanyada yasayanlar icin GK) hocamiz iyi biriydi genc tabiki ti´ya almiyoruz ozamanlar! O dersim iyi oldugu icin ne ders calismak ne dersi dinlemek hicbirsey yok bende adamda beni hic sevmiyordu galiba. Ve o gün geldi sözlü bize otudugumuz yerden soru soruyor bende oldum olasa kalemlere...
  3. bu kadarda olmaz yaa

    bu kadarda olmaz yaa

    iddia middia midesizsiniz o kadar köpek mamasıda yediniz ya helal olsun diyorumm... KÖPEK MAMASI YEDİLER! JENİFER ANİSTON VE OWEN WİLSON BİR TV ŞOVUNDA KÖPEK MAMASI YEMEK ZORUNDA KALDILAR.... Programdaki bir yarışmacı 28 köpeğinden bazılarını şapırtı seslerinden tanıyabileceğine dair iddiaya girdi. Aniston, kadın yarışmacının bu işi başarabileceğine inandığını söylerken Owen, rol...
  4. "Bu kadar da olmaz!" diyeceksiniz

    "Bu kadar da olmaz!" diyeceksiniz

    Bu kadar da olmaz!" diyeceksiniz... Aşağıda yazanları iyi okuyun... "Bu kadar da olmaz!" diyeceksiniz... "Bu kadar da olmaz!" Aferim... Biraz daha vurgulara dikkat ederek Haydi bakalım tekrar: "Bu kadar da olmaz!"
  5. Bu Kadar da Görgüsüzlük Olmaz ki!

    Bu Kadar da Görgüsüzlük Olmaz ki!

    madonna haberleri, madonnanın yeni imajı, 2014 madonnanın yeni imajı Kendimi bildim bileli nasıl Türkiye'nin süperstarı Ajda Pekkan gibi dünyanında süper starı Madonna'dır... Kadın yıllar geçtikçe yaşlanacağına daha çok gençleşiyor. Şarap gibi kadın dedikleri bu olsa gerek:D Yaptığı müzikten, kıyafetleri, saç modelleri ve yaşam tarzına kadar Madonna birçok kişinin örnek aldığı bir...

Sayfayı Paylaş