gebe
  1. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0

    Öğretmen misin sen şimdi?

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında Young bride tarafından paylaşıldı.

    Bu haftasonu Açıköğretim lisesi 1.dönem sınavı vardı.Bi okulda sınava girdim bende neyse herkez çıktı en son ben ve bi adam kaldı.Son kalan iki kişi ilk sınavını bitiren sonuncuyu beklemek zorunda benimki bitti.Arkamdaki beyefendiyi bekliyorum sınavı bitsinde çıkalım diye.Gözetmen öğretmenden ingilizce için yardım istedi gözetmen hocamıza gözüme baka baka kopya verdi arkamdakine öğretmen mi şimdi bu meleklerim yaaa:hmm:Ben niye çalıştım bütün dönem sınavı geçmek için ama o gözetmen hoca naptı benim hakkımı çaldı .Bumudur öğretmenlik şimdi hiç bişey demedim aslında çıkışta müdüre gidip şikayet edicektim ama ...
     
  2. gamselim

    gamselim Mekanın en şık Meleği Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.849
    Beğenilen Mesajlar:
    185
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    SAMSUN
    ben senin yerinde olsaydım tatlım orada bir kıyamet kopartırdım öle şey mi olur yaaa hakkını yedirterek hata yapmışın ....öle dengesiz hak yiyen insanlara deli oluyorum.....
     
  3. hüzün meleği 26

    hüzün meleği 26 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenilen Mesajlar:
    77
    Ödül Puanları:
    48
    nie hakkını yedittirdin sen
     
  4. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    Ne biliyim kızlar yaaa keşke kıyamet koparsaydım :(Pişmanım
     
  5. hüzün meleği 26

    hüzün meleği 26 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenilen Mesajlar:
    77
    Ödül Puanları:
    48
    hem cnm sen liseyi neden dışardan okumayı tercih ettin anlamadım ben dışardan okumak daha zordur
     
  6. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    her şeyin bir bedeli vardır boş ver ... belki o yaptıkları doğru olsada diğer yaptıkları yanlıştır... hakkın yenmez insallah..
     
  7. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    belki o an icin yanlis bi davranis ama kopya verilen insan belki bunu ihtiyaci vardi...
     
  8. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    Temmuzda düğünüm var abla o yüzden dışardan okuyurum
     
  9. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    Evet ihtiyacı olabilir herkezinde ihtiyacı var ama benim suçum ne ??
     
  10. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    senin hic bi sucun yok olmus bi olay ögretmen hakinizi yediyi icin yeri geldiyinde cekicek emin ol....
     
  11. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Olur boyle seyler canim,daha neler ile karsilasacaksin,sende sasiracaksin.Bir dusun onu tanimiyor olsaydi kopya verir miydi,sen kopya istesen ne olurdu vs....
     
  12. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    melekler fazla abartmıyo musunuz? hak yicek bi durum yok orta da nolmus yanı yardım etdiyse senin önünne vs gecebilcegi bi durum yok ki..liseyi bitirmesine bence harkaz yardımcı olmalı...
     
  13. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Canim ben oncelikle dugunun var,tebrikler...fakat daha liseyi bitirmeden bu ne acele tatlim,inanki disardan bitirmek cok daha zor.
     
Öğretmen misin sen şimdi? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Sen Biraz Mustafa Kemal'sin Öğretmenim

    Sen Biraz Mustafa Kemal'sin Öğretmenim

    sen mustafa kemalsin sen mustafa kemalsin şiiri Sen Biraz Mustafa Kemal'sin Öğretmenim Okula geldiğim ilk günümde, Sen uzanıp okşamıştın saçlarımı. İlk kez senden dinlemiştim, “Dağ Başını Duman Almış” marşını. Bana her şeyi öreten sensin öğretmenim, Sen, biraz Mustafa Kemal’sin öğretmenim. Nerede bir baca tütüyorsa başı dumanlı, Nerede bir bayrak varsa coşkun ve dalgalı, Sen...
  2. Sen Şimdi

    Sen Şimdi

    Sen şimdi zamanın en anlamsız yerinde duran acılarını bir kenara koy, yıldızlardan dilediklerini de unut düştükleri yerde, gözlerinde ki yağmurlara sebep sorma sakın, aldırmamayı da öğreneceksin günün birinde, hasretler ağır gelince yüreğine, derin bir nefes alırken çektiklerin gelecek göz önüne, büyüdüğünü anlayacaksın düşenleri görüp ellerini tutmak istediğinde, zaman kendi şarkısını...
  3. Sen şimdi uzaklardasın…

    Sen şimdi uzaklardasın…

    Sen yoksun… Bırakıp gideli beni yalnız, hayli zaman oldu. Beklemenin beni sana yaklaştıracağını bilsem zor olmazdı elbet beklemek. Kim ister ki hep bekleyen olmak. Ayrılık acısı hiç sönmeyecek bir ateş gibi yüreğimi dağlıyor. Beni her gün bir öldürüyor, bir diriltiyor. Sen yokken seni düşünmek; bir gün apansız çıkıp geleceğinin ümidi de hafifletmeye yetmiyor, ayrılık acısının açtığı,...
  4. şimdi sen de herkes gibisin...

    şimdi sen de herkes gibisin...

    Sevmiştim ,, sevilmiştim .. Yani ben öyle sanmıştım . Yalanmış her şeyin . Artık gücüm kalmadı biliyorum bunu . Kalbimde mecal yok artık … Canım acıyor ,, içim sıkılıyor .. Küçük bir çocuk gibiyim bu günlerde . Herseye alınıyorum . Yüzümde sahte bir gülücük . Eski ben değilim ! Nasıl değiştim bir anda bu kadar . Ağır geliyor bunlar bana ,, dayanamıyorum … Ne kadar mutluyduk .. Yani ben...
  5. Şimdi özlediğim sen olmasan diyorum...

    Şimdi özlediğim sen olmasan diyorum...

    Şimdi..özlediğim sen olmasan diyorum. ...... Şimdi..özlediğim sen olmasan diyorum. Şimdi Ne yokluğundan yakınmak,ne varlığını kazanmaya uğraşmak Ayağa kalk desem yüreğime, bir sürgün olur gideceği yollar Ardıma bakmadan gitsem, içimde varolan aşk beni çarmıha gerer gittiğim her yerde Şimdi susmalıyım Şimdi daha da yalnızlaşmalıyım ,hayat çırılçıplak kalmalı ellerimde Düşlerimi tanımsız...

Sayfayı Paylaş