gebe
  1. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.162
    Beğenilen Mesajlar:
    2.213
    Ödül Puanları:
    113

    PaŞkİmottasana - Öne EĞİlİŞ

    Konu, 'yoga' kısmında MaWiM tarafından paylaşıldı.

    Sırt üstü, kollarınızı geriye vererek yere uzanın. Sonra, yavaşça ve başınızı yerden kaldırmadan, kollarınızı yere dik gelene dek yukarı kaldırın. Bu kez başınızı da kollarınızla birlikte öne doğru uzatarak son derece yavaş olarak öne doğru gelmeye başlayın.

    Kollarınızı ileriye doğru uzatarak bedeninizi aşağı doğru gerin.
    Bacaklarınızın arka kısmının gerildiğini hissedeceksiniz. Genel prensip gereği, siz acıdan dolayı kaslarınızı kastıkça acı hissi artacaktır. Bunun yerine arka bacak kaslarınızı serbest bırakmaya odaklanın. Böylece acı hissinin azaldığını ve hareketi çok daha rahat yaptığınızı fark edeceksiniz.

    Hareketi tamamladıktan sonra, yavaşça, yere geri dönün.


    Son olarak, tıpkı yukarıda açıklandığı gibi, yine öne doğru gelin. Yalnız bu sefer, sırtınızın mümkün olduğunca kamburunu çıkarın ve kafanızı dizlerinize değdirin. Elleriniz dizlerinizin üzerinde olsun.
    Hareketi tamamladıktan sonra, yavaşça, yere geri dönün. Hareketiniz yaklaşık olarak toplam 2 dakikanızı alacaktır.


     

Sayfayı Paylaş