gebe
  1. asiruki

    asiruki Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2011
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    gaziantep

    ramazan menüsü yeşil fasulye ve poğaça :D

    Konu, 'Ramazan Yemekleri' kısmında asiruki tarafından paylaşıldı.

    ramazan menüsü yeşil fasulye, tarifi, resimleri, poğaça, resimleri, hakkında bilgi için yazımıza buyrun arkadaşlar.




    yeşil fasulye

    [​IMG]

    malzmeler:

    2 adet orta boy soğan
    1 kilo taze fasulye>
    2-3 diş sarımsak
    1çorba kaşığı salça
    1 büyük domates
    1 küçük kahve fincanı mısır özü yağı
    tuz, kırmızıbiber
    2-3 su bardağı sıcak su
    hazırlanışı


    Soğanları yemeklik doğrayın.Fasulyelerin başlarını ve kılçıklarını temizledikten sonra 2 ye yada 3 e bölün. Bol suda yıkayınSarımsakları temizleyin doğrayın.Domatesin kabuklarını temizleyip rendeleyin.Tencereye sıvıyağı, soğanı, doğranmış fasulyeleri, domates rendesi, kırmızı toz biber ve sarımsakları ilave edin.Kısık ateşte ara ara karıştırarak 20 dakika kadar tencerenin kapağı kapalı olarak kavurun.Daha sonra 2-3 su bardağı sıcak suyu ilave edin. (sizin tercihinize kalmış.Kimisi sulu sever.Kimisi az sulu). Tuzunu ilave edin20 dakika kadar daha kısık ateşte yemeği pişirdikten sonra yemeği sıcak olarak servis yapabilirsiniz.

    pohaça



    [​IMG]


    malzemeler:

    1 su bardağı yoğurt,
    1 çay bardağı sıvı yağ,
    bir tutam tuz,
    1 adet kabartma tozu,
    alabildiğince un.
    (İç malzemesi: peynir veya patetes, kırmızı biber veya karabiber.)
    hazırlanışı :

    Malzemeler karıştırılır. Hamur kulak memesi kıvamına gelecek şekilde yoğurulur. İçine isteğe göre peynir ya da haşlanmış patates, karabiber veya kırmızı biber konulur. (İsteğe göre iç malzemesine maydonoz da ilave edilebilir.) Poğaça şekli verildikten sonra üzerine yumurta sarısı sürülür. Pembeleşene kadar kızgın fırında pişirilir.


    Dip Not: bu yemekleri CeMoŞ la ben CeMoŞ bizdeyken yapmıştık
    :D:D

     
    Son düzenleme: 23 Ağustos 2011
    CeMoŞ bunu beğendi.
  2. SaBıR MeLeĞi

    SaBıR MeLeĞi Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2008
    Mesajlar:
    973
    Beğenilen Mesajlar:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    KÜTAHYA
    ellerine sağlık cnm :D
     
    asiruki bunu beğendi.
  3. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Ohh ne güzel afiyet olsun :) Komşu falan mısınız siz :D
     
    asiruki ve CeMoŞ bunu beğendi.
  4. jupiter

    jupiter Forum Okuru

    afiyet olsunda melegim simdi bu pogacayi sen hepsini birmi karistirdinda pogaca sekli verdin yani bildigimiz gibi hamuru ayri ici ayri degil kapatilmamis yani :S :S :S heheheh

    paylasim icin tsk
     
    asiruki bunu beğendi.
  5. CeMoŞ

    CeMoŞ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenilen Mesajlar:
    1.110
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    hımmmm
    kıs ne komşusuu reframm kuzenizz bizz ruki benim amcam kızı oluyoo:D:D hakkaten güzel yemekler yapmıştık ruki hepsini ekle çekmiştin resmini:D:D
     
    asiruki ve RefRa bunu beğendi.
  6. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Aaa ne güzel ben bilmiyodum kuzen olduğunuzu :)
    Valla imrendim sizi benim kuzenimin suratını göresim yok soğuttu kendinden beni :S
     
    asiruki ve CeMoŞ bunu beğendi.
  7. CeMoŞ

    CeMoŞ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenilen Mesajlar:
    1.110
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    hımmmm
    aaa biz çok severikk birbirimizzz görüşmeden duramayızz valla ikimizde eccik cadıyız ondan iyi anlaşıyozz heral hahaha hem ben onların aplasıyım:789:
     
    asiruki bunu beğendi.
  8. asiruki

    asiruki Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2011
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    gaziantep
    hee biz kuzeniz çok seviyom laa ben bunu :kiss:
     
    CeMoŞ bunu beğendi.
  9. asiruki

    asiruki Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2011
    Mesajlar:
    184
    Beğenilen Mesajlar:
    145
    Ödül Puanları:
    43
    Şehir:
    gaziantep
    canım jüpiicim :D puaçam çok güzel olmuştu ama cemoş fotoya napmışsa bi tuhaf görünüyo orjinal fotoda çok güzel duruyo cemoş ne ettin lee fotoya hahaha
     
    CeMoŞ bunu beğendi.
  10. CeMoŞ

    CeMoŞ Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.861
    Beğenilen Mesajlar:
    1.110
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    hımmmm
    bende seni sefiyom:kiss: la bişe etmedim küçülttüm böle oldu hahahaha
     
    asiruki bunu beğendi.
  11. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Ayy ne güzel hep böyle olun siz :)
     
    asiruki ve CeMoŞ bunu beğendi.
ramazan menüsü yeşil fasulye ve poğaça :D konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. ramazan diyet menüsü

    ramazan diyet menüsü

    diyet menüsü ramazan diyet menüsü Ramazan diyeti tarifi verilecek Hedef kilo : Haftada 2-3 kilo Günlük kalori: 1000 Kcal Ramazan ayında yapabileceğiniz bu diyette sebzeli yemeklerde 250 gram sebze, 100 gram et veya kıyma olmalı. Dolmaların icindeki malzemelerin yarısını pirinc yarısınıda et kullanmalısınız. Uygulanması gereken gün ramazan diyet programı günlük menüleri 1. gün ramazan...
  2. Ramazana Özel Kazankebabı  pilav menüsü

    Ramazana Özel Kazankebabı pilav menüsü

    iftar ramazan menüleri kategorisi altındaki tarifler ramazan menüleri kategorisi altındaki tarifler tarifleri pratik ramazan yemekleri, iftar menüsü, iftar yemekleri, kazankebabı, irmik tatlısı, iftar tatlıları hakkında genel bilgiler Evet sevgili melekler 11 ayın sultanı ramazan geldii iftara ne pişirsemm diye düşünmeye başladık şimdidenn işte size çok güzel bir urfa yemek tarifi...
  3. ramazan menüsü.. karnıyarık :)

    ramazan menüsü.. karnıyarık :)

    karnı yarık, tarifi, yapılışı, resimleri, hakkında bilgi için yazımıza buyrun arkadaşlar. malzemeler 6 adet küçük boy patlıcan (büyük ise ikiye bölebilirsiniz) 2 adet orta boy soğan 1 adet domates 8 adet yeşil biber 4 diş sarmısak 1 yemek kaşığı salça sıvıyağ, tuz, karabiber, kırmızıbiber 200 gr çekilmiş et Hazırlanışı Patlıcanları çizgili soyup, yarım saat yağ çekmemesi için tuzlu suda...
  4. ramazan menüsü dövme çorbası ve et şöleni..

    ramazan menüsü dövme çorbası ve et şöleni..

    ramazan menüsü dövme çorbası, tarifi, yapılışı, et şöleni, resimleri, hakkında bilgi için yazımıza buyrun arkadaşlar. dövme çorbası: malzemeler; 1) yarım kilo buğday 2)yarım nohut 3)yarım kilo yogurt hazırlanışı; dövmeyle nohut düdüklü tencerede veya herhangi bi kapta pişirilir. piştikten sonra soğumasını bekleyip, yogurduda ayrı bi kapta çırpıp soğuyan dövmeyele nohutun üzerine...
  5. 2. Gün Ramazan Menüsü 2013

    2. Gün Ramazan Menüsü 2013

    ramazan menüleri ramazan menüleri 2013 Sevgili melekler, bu akşam hala ne yapacağınıza bir karar veremediyseniz, işte size ramazan ayının ikinci günü için harika bir iftar menüsü. İster evde kendi kendinize, ister misafirlerinize. Şimdiden afiyet olsun..:) Yayla Çorbası Etli Mantar Sote Patates Püresi Barbunya Pilaki Sütlaç

Sayfayı Paylaş