gebe
  1. Kayıtsız Üye

    Kayıtsız Üye Forum Okuru

    rota vırusu aşısı yaptırmak şart mı

    Konu, 'Soru-Cevap' kısmında Kayıtsız Üye tarafından paylaşıldı.

    rota vırusu aşısı yaptırmayı düşünmüyorum ama acaba hata mı ederim çok gerekli bir şey mi ne dersiniz :S
     
  2. BeyazMelek

    BeyazMelek Super Moderator

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenilen Mesajlar:
    325
    Ödül Puanları:
    63
    Yaptırmanızda yarar var, o zaten agızdan alınan bir aşı oldukça kolay ve ileri dönemlerde geçireceği ağır ishalleri oldukça rahat atlatmasını sağlayacaktır. Malum bebek ve çocuklarda ishal ciddi bir tehdit olabilmektedir.
     
  3. dünüş

    dünüş Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    bencede yaptırın h,çbi zararı yok beyaz mleleğin dediği gibi ağzıdan alınıyo zehirli isalden koruyo
     
  4. canelif

    canelif Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    slm,ben kizima yaptirdim söyle söyleyim,esim 5 yasindaki oglum ve ben ishal ve kusma hastaligina yakalandik.kizim sadece 1 kere hafifkustu.oglumun zamaninda yoktu 3senedir varkesinlikle ise yariyor.hemen yapti.almanyada önceleri istekle yapilirdi simdi önemli oldugu icin zorunlu yapilan asilar listesine girdi..
     
  5. AYŞEDEN

    AYŞEDEN Hamiş Melek

    Kayıt:
    5 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    1.026
    Beğenilen Mesajlar:
    614
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    istanbul
    Ben oğluma yaptırmıştım canım neden ihmal edeyimki sende etme
     
rota vırusu aşısı yaptırmak şart mı konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. dövme yaptırmak günah mıdır melkler

    dövme yaptırmak günah mıdır melkler

    Dövme yaptırmak istiyorum, abtest tutar mı dövme yaptıranların yani abdesti kabul olur mu onunla ilgili bi ton bişeyler söylüyorlar yok efendim dövmeli kişinin apdesti olmazmış vs bilgi varmı yada kaynak elimizde teşekkürler.
  2. Hamilelikte Menenjit Aşısı yaptırmak zararlımıdır?

    Hamilelikte Menenjit Aşısı yaptırmak zararlımıdır?

    hamilelikte menenjit aşısı ,gebelikte menenjit aşısı,gebelikte yapılması gereken aşılar,hamilelikte menenjit aşısı yapılırmı,gebelikte menenjit aşısı hakkında bilgiler Vücudumuzun bağışıklık sistemi hastalıklara karşı bizi korur. Vücuda giren mikroplar çoğalarak hastalığa neden olur. Bağışıklık sistemi ilk defa karşılaştığında bu mikroplar ile tanışır ve antikor adı verilen ve bu mikroba...
  3. Anjiyo Yaptırmak Orucu Bozar mı?

    Anjiyo Yaptırmak Orucu Bozar mı?

    oruçluyken anjiyo, anjiyo yaptırmak, orucu bozan haller Sevgili melekler, insanoğlunun başına her an herşey gelebilir. Allah kaza bela vermesin ama zaman zaman rahatsızlanabiliriz. "Oruçluyken rahatsızlanır da acilen anjiyo olmamız gerekirse ne yapacağız? " sorusunun cevabını Diyanet İşleri Başkanlığı veriyor... Halk arasında anjiyo olarak bilinen operasyon, teşhise yönelik...
  4. Hamilelikte grip aşısı yaptırmak sakıncalımı?

    Hamilelikte grip aşısı yaptırmak sakıncalımı?

    gebelikte grip aşısı,gebelikte grip aşısı yaptırmak sakıncalımı,hamilelikte grip aşısı kaç kez yapılmalı,grip aşısında cıva varmı,gebelik ve grip aşısı hakkında bilgiler Grip, çok şiddetli belirtileriyle insanın dayanma sınırlarını zorlayan, işgücü kaybına yolaçan ve başta yüksek risk grubunda olanlarda olmak üzere (yaşlılar ve kronik hastalığı olanlar) grip geçiren tüm bireylerde pnomoni...
  5. Grip aşısı yaptırmak sağlıklı mı değil mi?

    Grip aşısı yaptırmak sağlıklı mı değil mi?

    grip aşısı vurulmalı mı,grip aşısı ne kadar sağlıklı,grip aşısı olmalımı olmamalımı,grip aşısı yaptırmak ne kadar doğru,grip aşısının faydaları hakkında bilgiler Soğuyan havaların üst solunum yolu hastalıklarını da beraber getirdiğini, çevremizdeki hasta bir insanın hapşırması ve öksürmesiyle havaya saçılan virüslerin gribe yakalanmamıza ne sebepten olabildiğini ifade eden uzmanlar,...

Sayfayı Paylaş