gebe
  1. burçinduman

    burçinduman Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    balıkesir edremit

    Ruyama acıklık getıremedım

    Konu, 'Çöplük' kısmında burçinduman tarafından paylaşıldı.

    SELAM MELEKLER.. 3 gun once bır ruya gordum... bole ben hamılemısım ama iç gebelıkmıs karnım sısmemiş yanı adetımde duzenlımıs doktora sancı için gıtmsım doktorda benı hemen dogumhaneye alıyormus. dogumdan cıktıktan sonra bana bır bebek getırıyorlar ama aynı esıme benzıor sarısın fal tası gıbı mavı gozler ama bebek sanki 2..3 yasında yenı dogmus bebek gıbı deyıl yanı neyse ben dogum yapalı 3 gun olmus annaneme gıtmişiz herkez sasırıo bebeqın buyklugune sonra 1 hafta gecmıs ustunden 1 haftalık bebek bnm divanlarıma tutuna tutuna yurumeye basladı tbii ruyamda bebege cok ısınamadıqımı hısstım he bırde unutmusum bunu ben yenı dogurduktan sonra annemı aramısım bu cock nasıl doycak dıye annem gelmiş gogusumun ucunu ıyıce sıktı ruyamda cok acıdı ve süt fıskırdı bembeyaz cocuk emiyorken ben sınır oluyodum cocuga neyse kaldmz yerden devm edelım cocuk divana tutunarak yuruo sasrdık esımle bız esıme dıyorum kı bu bzm deyıl bnce dıorum ben hem hamıle dyldım dıorm hamlıe olmus olsam bıle bu bebek buyuk dıorum ole cocugn altını falan temzledıgımı ve bır kaç zaman sonrada ısıntıgımı gordum bu 1.... ruyam





    2. ruyam bıraz kısa...... bole esimle kanepede yatıyormusuz esım uyanmıs bnı ızlıyormus ruyada bırden löp dıye divana bırsey dusmus esmde ben uyanmıyayım dıye o bnden düşen löp parcayı çay tabagının içine koymusssssss ve bn uyandıktan sonra ruyamda yanı bana gosterıo ve içinde 2 tane canlı ama çinçe parmagım kadar kçk 1.kz dıeri erkek bebek var sonra bn onlara ole uzaktan bakıorum o bebeklerede kanımmm cok ısınmıs sözde bnm evmde kedı varmıs kedıye dıkkt etmemz gerekıoms snra bn esıme dıorm ayrılma onların yanndan dıorm bn bulasık yıkamaya mutfaga gıdıorum snra esımde arkamdan lavaboya gıdıo bzm kedı gelıo sözde 2 sinnde sadece kollarını yıyıyor bnde aglıyorum grnceee esıme kızıyorum sonra kedı ortalıktan yok oluyor yanıı bn bu ruyaları 5..6 gun içinde goruyorum bırı kuçk bebek dıerı kocaman bebebk kaçgundur kafam bunlara takılı yardımınza ıhtycm var melekler arastırma yaparmısınız yada bıldıklerınızı soyleyın saolun :)
     
    Asena_Sule bunu beğendi.
  2. Asena_Sule

    Asena_Sule Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    1.650
    Beğenilen Mesajlar:
    990
    Ödül Puanları:
    163
    Şehir:
    kadrinin götürdüğü yerde
    burçin nasıl aklında tutun okadar rüyayaı :) bende kaç gündür yanır rüyalarla anlattığına benzer rüyalar görüyorum ama bende çözemedim ne anlama geliyor
     
    burçinduman bunu beğendi.
  3. Asena_Sule

    Asena_Sule Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    1.650
    Beğenilen Mesajlar:
    990
    Ödül Puanları:
    163
    Şehir:
    kadrinin götürdüğü yerde
    hayra yoralım hayır olsun inşallah bebeğin müjdesidir rüyan burçin
     
    burçinduman bunu beğendi.
  4. burçinduman

    burçinduman Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    balıkesir edremit
    inş cnm :) bebeqın mujdsıdr ben ruyayı normalde aklımda tutamam hafızmda gclu deyıldır ama hepsını 1.1. kazımısım hafızaya baksana :))))
     
    Asena_Sule bunu beğendi.
  5. Asena_Sule

    Asena_Sule Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    1.650
    Beğenilen Mesajlar:
    990
    Ödül Puanları:
    163
    Şehir:
    kadrinin götürdüğü yerde
    insan o kadar çok isteyince bebişi her şeyi yapıyor herşeyi ona yoruyoruz inşallah rüyan çıkar kavuşursun bebeğine
     
    burçinduman bunu beğendi.
  6. burçinduman

    burçinduman Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    98
    Beğenilen Mesajlar:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    balıkesir edremit
    inş cnm herseyın hyrlısı rabbim bılıyor cok ıstedıqımı ama vaktını beklıyoruz napalım kısmet:)
     
  7. TİTAN

    TİTAN Forum Okuru

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır...
     
Ruyama acıklık getıremedım konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. benım ruyam

    benım ruyam

    yaa ben gecen bı ruya gordum onu anlatabılır mıyım baslıyorum basını hatırlamıyorum ama karanlıkta bı el var sadece bı el ve elın ıcınde tam uc tane kucuk komur parcası bı ara el yumruk seklını alıyo ama hemen gerı acılıyo ve uc kucuk komur parcası cok parlak bı renk alıyorr ya kafama cok taktım bu konuda fıkrı olanlar var mıı yardımm luyfenn
  2. gül yüzünü ruyamızda ilahisi

    gül yüzünü ruyamızda ilahisi

    gül yüzünü rüyamızda ilahisi Gül yüzünü rüyamızda Görelim ya Rasulellah Gül bahçene dünyamızda Girelim ya Rasulellah Sensin gönüller sultanı Getiren yüce Kur'anı Uğruna tendeki canı Verelim ya Rasulellah Aşkınla yaşarır gözler Hasretinle yanar özler Mubarek ravzana yüzler Sürelim ya Rasulellah Veda edip masivaya Yalvarıp yüce Mevlaya Şefaat - Mustafa' ya Erelim ya Rasulellah...
  3. ruyada sel gormejk

    ruyada sel gormejk

    ruyada sel gormekjne demejk acaba
  4. ruyam

    ruyam

    rüyamda kaynım hasta olmuş hastanede.bende üzgünüm onu görmeye gidiyorum.hastane eski ve kapıları kapalı odaları var.merdivenlerden 1 kat asagı iniyorum.onun odasına gidiyorum ve onu cok mutlu iyilesmiş görüyorum.2 tane leğene su koymus birinde iç çamaşırları var diğerinde çorapları var bana yıkarmısın diyor.birlikte onları yıkıyoruz.bardak tabak var kirli onlarıda birlikte yıkıyoruz.gözleri...
  5. Ruyada babayi oldurmek

    Ruyada babayi oldurmek

    Slm ben 25 yasindayim babam ile 12 yasindan beridir anlasamiyoruz. Son 5 veya 6 aydir sık sık ruyamda babami olduruyorum veya kavga ediyorum... Uyandigimda kendimi cok huzursuz hissediyorum gercekmis gibi... Tmm babamdan nefret ediyorum. Onu hic sevmiyorum ztn oda zerre kadar sevmiyor ama genede ailem icin yasamali yani oldurmem. Ama bu ruyalar sık sık oluyor artik. Nedir bu?

Sayfayı Paylaş