gebe
  1. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara

    sabır sabır nereye kadar

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında cadi_91 tarafından paylaşıldı.

    sabır sabır nereye kadar nereye kadar susmamakla ilgili sözler saatleri günleri hatta dakikaları saymaya başladım. askerde değilim hapiste değilim. dakikaları dahi saymamın nedeni işkence gibi günler geçirmemdir. bende herkez gibi işe mutlu gelmek isterim ama olmuyo. iş yerinde hep aşağılanıyorum. bir şey bilmiyorum diye eziliyorum oysa ben işe öğrenmek amacıyla girdim. sabah uyandığımda üzüntüyle kalkıyom. akşam olsa da eve gitsem diyorum. sabah babam beni bırakırken ölecek gibi oluyorum. ama dayanmalıyım. meslek sahibi olmak ve iş öğrenmek için sabretmeliyim. nereye kadar dayanabilirim bilmiyorum. bu aşağılanmalar beni bir gün intihara bile sürükleyebilir. ne yapacağımı bilmiyorum..... dün benim doğum günüm dü mutlu olacağım gün de bana bağırdı..
     
    Son düzenleme: 24 Haziran 2010
  2. SadmiN

    SadmiN ♥ Ölürüm Sana Mavimm ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    15.365
    Beğenilen Mesajlar:
    960
    Ödül Puanları:
    113
    Malesef hayatın kendisi bu, bağrışmalar aşağılamalar, ama sana tavsiyem yılmadan bıkmadan usanmadan sırf o insanlara kapak olsun diye o işi öğrenirdim.
    Hayatta sabrederek ve azmederek başlanan işlerde başarısızlık diye bir olgu yoktur. Mutlaka başaracaksın ve senin güzel haberlerini buradan duyacağız.
    Bu arada İYİKİ DOĞDUN :D
     
  3. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.718
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    dogumun günün kutlu olsun fistik...
    durumun zor gercekten ama sabret... onlardan iyi oldunmu.. sende onlar catir catir ezersin.... sen yaparsin biliyorum :)
     
  4. miss angel

    miss angel Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.270
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    güzel cadım öncelkle sabretmelsn canım. benm kuzenmde senin durumuna benzer şeyler yaşadı ama sabretti ve şu anda elnde çok güzel bi mesleği var.böle insanlaraa gününü göstermenin en iyi yolu sabredip onlara işi öğrendğinin göstermektr. ayrca sayglı bi şeklde haklı oldgn yerde tepknide göster. sonçta sen köle değilsn...
     
  5. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    ben ağzımı açamıyorum ki kendini haklı çıkarıyo
     
  6. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    mecbur sabrediyorum zaten susuyorum hep
     
  7. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    ben kimseyi ezmem yeterki doğru davransınlar bana
     
  8. suCre

    suCre Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.120
    Beğenilen Mesajlar:
    135
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Niye bizemi geleceksiniz:)
    cnm sen sabret sabrının mukafatını mutlaka alacaksın.Her güzelliğin bi zorluğu vardır sonuç güzel olacaksa bu zorluğu çekmeye değer..bu arada doğum günün kutlu olsun Rabbim hayırlı uzun seneler nasip etsin...
     
  9. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    teşekkürler canııııım
     
  10. seerose

    seerose Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenilen Mesajlar:
    61
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    yurt disi
    Canim nerede calisiyorsun,meslek ogrenmek icin demissin,kismetse meslegin adi nedir?Ilk zamanlarda acemiler,meslek sahibi bile olsalar deneyimli kisilerden asigida olurlar yani onlara gore.Eee tecrunbe kazaninca isler degisir biraz sabret.
     
  11. tavuk_kavurma

    tavuk_kavurma Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    964
    Beğenilen Mesajlar:
    125
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    bence susmamak lazım aşağılayıcı sözler sarfediliyorsa cevabını vermelisin uygun bir dille ... nekadar pozisyon farklılığıda olsa herkes haddini bilmeli eğer susarsan iş hayatında ezilirsin kendini göstermen lazım.. Hataların yüzüne söylensin tabiki düzeltip daha da iyi olasın ama karşıdakini rencide etmeden olmalı bunlar..
     
  12. gül&naz

    gül&naz Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    göz yasinin bol oldugu yer
    cnm benim dogum günün kutlu olsun nice senelere ins ayrica yazini okurken sana kizdim intihar kelimesi sana hic yakismiyor sen civil civil bi genc kizsin ,cnm seni anliyorum bende calistigimda senin gibi olmustum ilk günler ezdiler sürekli laf vururlardi bana birileri sürekli biseyler isterlerdi yapardim ama sonra dedim ki ben kendi göverimi yaparsam kimse bisey demez herkes kendi isini yapsin neden ezileyim ki dedim ve birgün ise gittigimde gene ayni seyleri yapmak istediler bana bende tepki gösterdim ben buraya is ögrenmek icin geliyorum sizin laflarinizi duymak icin degil dedim yetkili kisi ilede görüstüm gerekirse sende görüs cnm ben ise gelirken büyük bi stresle geliyorum de sebebinide söyle ezdirme kendini cnm herkes haddini yerini bilsin kimsenin kimseyi ezmeye hakki yok ay sinirledin döverim onlari valla delirtmesinler beni:D
     
  13. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    sigorta yapıyoruz canım
    düşe kalka öğrenecez inş
     
  14. cadi_91

    cadi_91 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.376
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankara
    dadlım öğrenmek için sabredecem inş buna da şükür ne yapalım
     
sabır sabır nereye kadar konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Sabır

    Sabır

    Sabır Sabrın kendisi acıdır ama meyvesi tatlı mı tatlıdır İnsanı kederden koruyan sabırla sÜslÜ aklıdır Bu bekleyişlerde kim bilir ne hikmetler saklıdır Her şey ALLAH'ın takdiri O her zaman haklı mı haklıdır Zorluklara sabreden yiğit kişi mahşerde koşan bir atlıdır Cennet semâlarında uçan melekler gibi kanatlıdır
  2. Neşe Karaböcek - Sabır Allah Sabır

    Neşe Karaböcek - Sabır Allah Sabır

    Sabir allah sabir Bu ne dunyadir Bir dert bitmeden Yenisi hazir Bitmek bilmiyor Sonu gelmiyor Dayan gonul dayan Sabir allah'a Kapilar kapaniyor Neden yuzume Guller diken olmus Batar kalbime Felek bile sasirmis Kaderin boylesine Dayan gonul dayan Sabir allah'a __________________
  3. Emrah - Sabır

    Emrah - Sabır

    KENDİMLE HESAPLAŞTIM YİNE NE OLACAK ŞU HALİM DİYE ÇOK GELİR ÜSTÜME YAR BİR YANDAN DOSTLAR BİR YANDAN NE SERDEN GEÇİRİN NEDE YARDAN USANDIM BU CANDAN NELERE GÖGÜS GERDİM ATEŞTEN GÖMLEK GİYDİM ZATEN ÇOKTAN DELİRDİM İSYAN ETTİRİRLER 2x SABIR SABIR ALLAH... HERGÜN KAHIR ALLAH USANDIM CANIMDAN BIKTIM BE YA SABIR
  4. sabır

    sabır

    Sabır istmek yerine, müsibetin kalkmasına mı dua etmelidir? Bir rivayete göre, Hz. Peygamber(a.s.m), hasta olan Hz. Ali’yi sormaya gitmiş ve hangi dualar ettiğini sormuş, o da Allah’tan sabır dilediğini söylemiştir. Bunun üzerine Hz. Peygamber(a.s.m), “Musibetimde bana sabır ver, demek yerine, neden: “Rabbena Atina…” (Ya Rabi! Bana dünyada da iyilik ver, ahirette de iyilik ver..)...
  5. sabır sabır derken intihara kadar gidick bu galiba :(

    sabır sabır derken intihara kadar gidick bu galiba :(

    ben açtığım konularda pek fikir alamıyorum ama yinede yazmak istedim karmaşık bi aşk içinde bogulup gidiyorum ben bu çocuğu başlarda sevmiyrdm peşimden koştu aşık etti mutluydum ilişkimiz ilk 10 ayı çok mutlu geçmişti sonra ne mi oldu o gülücüklerin yerine aglama nöbetlerim yerini aldı bana yanlış yapmıyo ama mutluda etmiyo ben ona aşık oldugum için böyle tam 2 yıl oldu onunla beraber olalı...

Sayfayı Paylaş