salatı-mecule

Konu, 'Kadın Ve İslam' kısmında mavi_kelebek tarafından paylaşıldı.

  1. Allah dostlarından birisi diyor ki:
    -Yüce Allah’ın bana sırrını bildirdiği salavatın adına “Salat-ı Mec’ule” denilir.Bu salavat her türlü olmazı olur hale getirmek ve çözülmez düğümü çözmek için okunur.

    Bu salavatı okuyan kimseye cennette verilecek alanın binlerce köşesinden her bir köşesinde bin çadır, her çadırda bin tane hizmet eden huri gılman cennet ehline elbise taşımaktadırlar. Her çadırın çevresinde bin tane ağaç, her ağaç üzerinde bin tane dal, her dalda yüzbin çeşit renkte meyveler,istenen her şey dallardan insanın önüne gelmektedir. Her çadır içinde altından ve çeşitli mücevherattan bin sofra kurulmuş, her sofrada altından kap içerisinde bin çeşit yiyecek, hiçbirinin tadı ve rengi diğerine benzemeyen beşyüz bin çeşit yiyecek. Bütün bu ikramlar, anılan vakitlerde aşağıdaki salavatı (51) defa okuyacak kimse içindir. Salavat-ı şerife budur:

    Allahümme salli ala seyyidina muhammedin tehullü biha ukdeti ve tüferricü biha kürbeti ve takdıy biha haceti ve ala alihi ve sahbihi ve sellim*

    kızlar bu duayı 41 gün 51 defa okuyanın her dılegı gerceklesıyo bızzat denetlenmıs kanıtlanmıstır buyrun kızlar haa bıde unutmadan ya gece yatmadan abdestlı bır sakılde yadada sabah kalkar kalmaz okuyun yıne abdestlı olursa daha ıyı olumuş mutlaka başınızı örtüp okuyun allahım hepinızın gonlune gore verır ınş benım deee... :D:D
    5 kişi bunu beğendi.
  2. amin mavim inşallah.dua yaa herşeyden üstün.Rabbim bize ne güzellikler vermiş.şükürler olsun :)
    1 kişi bunu beğendi.
  3. evet özgulum aynen sana katılıyorum bılmedıgımız ne cok dua varmıs :D:D allahım gonlumuze gore verır ıns bu cuma gününde :D:D
    1 kişi bunu beğendi.
  4. ben bu duayı 20 gündur okuyorum acayıp bır gelısme va kızlar bol tesırlı tavsıye ederıım canım yanı allahım dualarımızı kabul eylesin amiiiin ....
  5. paylaşım için teşekkürler kelebeğimm bende bugünden tezi okucam
  6. yer gök dua üzerinedir ellerine Sağlık mavi
  7. amın kızlar ınş dualarımız kabuul olur allah kabul etsın ınşşşşşşşşşşş
  8. bende hergün okuyorum sağol mavi :D:D
  9. eylul cok etkılı dıyom baskada hıc bısey demıyorum
  10. dua üzerine kurulu herşey canım etkilidir tabi inanırım hemde canı gönülden paylaştığın için bizim dualarda sana geiyo bi kısmı haberin ola hahaha
    1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. salavat-i mecule kaç defa okumalıyız