gebe
  1. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    sefgiyi günnüyüm

    Konu, 'Komik Yazılar Duvar Yazıları' kısmında Misafir tarafından paylaşıldı.

    sefgiyi günnüyüm, bu gece o kanatlı sevimli şeyley yine geldiler öpeyek uyandıydılay beni iyiki de uyandıydılay yoksa poponda yayım kilo ekkle uyuyunca kabus göyüyom , neysem kakam gelmis anneciimi uyandıymak için ııngaa ıngaa sonunda uyandılay. ya bi gün agzım yıytılacak bunnayı uyandıycam diye...anneciyim nasıl tatlı bakıyo bana tıpkı o sefimli kanatlı şeyley gibi bi de kokusu vay mis gibi duy biyas şiyinnik yapıyım da mutlu olsun canım annecim.popomu temisleyip o beyas tozu süydükten sonya beni sayıp saymaladı öptü okşadı sonya uyudu...

    amanın küçük dayım geliyo yine dop gibi havaya atacak beni ya tutmayı da biymiyo boynum kıyılcak diye çok koykuyom, bi de beni çook gıdıkyıyooo güyünce de çok seviniyo hele ben bi büyüyüm onu gıdıklayayak kaydıyacam, üstünde de tepincem.günnüyüm bugünnğk bu kadfay canım pai pai...

    sefgiyi günnüyüm,

    bugün eve yabancı biyileyi geldiler illa da beni sevecekler ama ben çook koykuyoom hele şu nasıl bakıyo bana ööle yaa annneciiim beni sakın ona veymee ıngaaa...hah senin kucayını çok sefiyom ben anneciim bi de şu misafiyley pek bi malmış yok niye ağlıyomuşum sen ne anlaysın ne biyiyon beyki kakam geydii beyki acıktım mama istiyom beyki anneciimin o datlu beyas sütünden istiyoyum, beyki uykum geydi belki pişiğim var ben sana niye ööle somuytuyosun diye soyuyomuyum ya şu annemin sölediklerini bi gün tende tekyay edebilecek miyin duy bi deneyim aa-n yok oymadı bi daa aaa aaa aaa nee ay ay o ne anneciğim nasıy sevindi aanee dememe canım anneciyim çokm mutlu oldu du o zaman bol bol bol piyatik yapiyim aa aaneee, aaanneea, annee aha oydu iştea nne yavaş yav beni tükyüye boydun ama çok dalu seviyo beni anneciim ben çook seviyom seni...haydaaa şimdide babam geydi babacıım sakayını kes çok acıtıyooo bi de başımı düsgün tut boynum acıyoo. babacım baa-baa diyo hmms anladım annemi kıskanmış pek bi üzüydü du bi de baba demeye çalışıyım baa baaa baaa-baaa
    oydu oydu yaşasın ay babam da pek bi mutlu oldu yavaş çeviy baba kafam dönüyo ingaaa...hıh şööle güsey güsey otuyayım. aha tükyüklü amcam da geldi gıdıklam a hihhihihi gıdıklama hihihi ayy yüzümün hey yeyi tükyük oydu
    ay yoyuydum acıktım du biyas süt isteyim ingaaa ingaaa ingaaa gadi günnük pai pai ben gana gana süt içcem büyüycem badi badi yüyüycem


     
  2. nisan

    nisan Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.707
    Beğenilen Mesajlar:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    isvicre
    Ce: sefgiyi günnüyüm
    yine supersin canimm,emegine saglik cok guzeldi
     
  3. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Ce: sefgiyi günnüyüm

    mukemmel yaaa....emegıne saglık
     
  4. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Ce: sefgiyi günnüyüm

    sevgıyı nişan ve nuy ikinizede tesetüy edeyim yoyumlarınız için:D
     

Sayfayı Paylaş