gebe
  1. tylınn

    tylınn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    sevgilim çok bunaldı artık kıskançlıklarımdan yardım edin :\\

    Konu, 'Tavsiye Al' kısmında tylınn tarafından paylaşıldı.

    meraba kızlar 2,5 senelik bi ilişkim var ve ciddi düşünüyoruz ama benim çözümleyemediğim kıskançlık sorunum var hiç bişey yokken bile kafamda kuruyorum ve içimi daraltıp onuda bunaltıyorum hatta bu yüzden ayrılıklarımız bile oldu ama dayanamayıp tekrar barıştık şimdi yine kötü bi dönemdeyiz barışırken ben yapmıcam o katlanıcam desede yine herşey aynınoktaya dönüyo oda beni seviyo bende onu ama sıkıntıya düştük yine bana yardım edin ne yapmalıyım :(((
     
  2. yagmurrr-

    yagmurrr- Forum Okuru

    Bende ayni durumdayim kafayi yemek uzereyim diyebilirim kiskanclik yuzunden . Biraz kendine hakim olmaya calis o kadar umursamamaya calis tut kendini kiskanmicam diye şartlandir kendini .. Nasilsa beni cok seviyor de ve takma Olmuyo biliyorum ama en azindan dene ben yapamiyorum belki sen yapabilirsin
     
sevgilim çok bunaldı artık kıskançlıklarımdan yardım edin :\\ konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. kıskançlık mı ?? lütfen yardım edin!!!!

    kıskançlık mı ?? lütfen yardım edin!!!!

    melekler bn okyorm.bndn bi yaş kçük kardeşm var. babam onu seviyor ve bni sevmediğini düşünüyorm . moralim bozuk bu sizce kıskançlıkmıdr.... üzülüyorm ve sürekli ağlıyorm lütfen bi çare bulun????
  2. sevgilimi çok sıkıyorum çok bunaltıyorum ne yapmam lazım lütfen bana yardım edin ?

    sevgilimi çok sıkıyorum çok bunaltıyorum ne yapmam lazım lütfen bana yardım edin ?

    Öncelikle merhaba arkadaşlar.. Benim adım dilek 19 yaşındayım erkek arkadaşım 25 yaşında 2buçuk 3 senelik ciddi bi ilişkimiz var bu sene veya seneye evlenmeyi düşünüyoruz.. Sorunuma gelince sevgilim bana bunu söylemesede ben onu çok sıktığımın farkındayım arıyorum msj atıyorum sürekli nerdesn nabıosun diye msjlar atıyorum tek taraflı bi sıkma değil ama bu, onunda bana karşı izinsiz dışarı...
  3. kıskançlığıma çözüm melekler bana yardım edin lütfen :(

    kıskançlığıma çözüm melekler bana yardım edin lütfen :(

    s.a melekler bana yardım edin.. ben 1,5 senedir biriyle beraberim ve 7 aydır nişanlıyız.. ve bnde aşırı kıskançlık olmaya başladı herkesten annesinden bile kıskanıyorum nedn annesi onla ilgileniyo diye sürekli sinirleniyorum.. bna annesiyle ilgili bişe dedimi hemen sinirleniyorm bnm dışmda bi kadından bahsetmesine tahammül dahi edemiyorum özelliklede annesinden.... annesinin yanında şortla...
  4. Çok Bunaldım Artık

    Çok Bunaldım Artık

    misafir misafiri kovma sanatı sinirli sinir küpü sinir sistemi hakkında bilgi için yazımıza buyrun arkdaşlar yaa kızlar deli olcam ya biriniz bana bir akıl verin lütfen. kibarca Misafiri evden nasıl kovarım şimdi bizim evimizde bilgisayar var diye üst komşumun 3 kızı her akşam daha ben işten gelir gelmez montumu bile çıkarmadan bize geliyorlar ve bu bir değil iki değil her akşam. tamam kızları...
  5. Sevgilim beni terketti Yardım edin

    Sevgilim beni terketti Yardım edin

    Arkadaşlar sevgilim tarafından durduk yere hiçbir neden yokken terkedildim. Yüreğim yanıyor Belki aranızda beni anlayanlar vardır. Bu acıyı nasıl dindiririm . Yardım edin lütfen .

Sayfayı Paylaş