Sıkı Bİr Vücuda Sahip Olmanın Yolları

Konu, 'Diyet - Sağlıklı Beslenme' kısmında PaSikA tarafından paylaşıldı.

  1. disiplinli olmanın yolları
    Sıkı bir vücuda sahip olursak kilomuzda olduğundan daha az görünür...Bu yüzden hepimiz sıkı bir vücuda sahip olmayı isteriz. 10 basit ve pratik yöntemle bunu başarmak çok kolay :tik:

    [​IMG]

    Bu 10 pratik kuralı günlük hayatımızda uygulayarak hafiflemiş ve enerjik bir şekilde yazı karşılayabiliriz.

    1. Vücudunuzu Şaşırtın
    Hep aynı egzersizleri rutin bir şekilde yapmayın. Farklı sporlar yaparak farklı kasları çalıştırmak, daha fazla yağ yakmanıza yardımcı olur. Önerimiz eğer her gün yürüyüş yapıyorsanız, arada bir bisiklete binmeyi deneyin.

    2. Kurallar Koyun
    Kendinize karşı katı olmak ve spor için kurallar koymak sizi daha disiplinli kılacaktır. Mesela spor yaparken yediğiniz yiyeceklere kurallar koyun. Böylece daha düzenli ve hızlı bir şekilde kilo verebilirsiniz.

    3. Zaman Değil, Kuvvet Harcayın
    Yağ kaybetmenizi sağlayan şeyin uzun süreli bir spor değil de, kuvvet harcamanızı gerektiren egzersizler olduğunu biliyor muydunuz? Bu nedenle bir dakika aralıklarla, güç kullanarak yaptığınız spor, metabolizmanızı ateşleyecek ve vücudunuzdaki fazla yağları hızlıca yakacaktır.

    4. Açık Havayı Değerlendirin
    Hazır havalar da ısınmışken spor aktivitelerinizi açık havada yapmaya özen gösterin. Çünkü vücudumuz dış ortamda ısısını kaybetmemek için daha çok çalışmak zorunda kalır. Dolayısıyla açık havada yapılan sporlar daha etkilidir.

    5. Az ve Sık Yiyin
    Spor yaparken uyguladığınız beslenme düzeninin sıklığı ve niceliği çok önemli. Önemli olan sık ve az porsiyonlarda yemek. Ayrıca, ağır bir akşam yemeği yemek yerine, sabahları zengin bir kahvaltıyı tercih etmeyi de unutmayın.

    6. Mola Vermeyi Unutmayın
    Spor yaparken arada bir mola vermek, aralıksız çalışmaktan daha etkilidir. Yapılan araştırmalara göre, yarımşar saatten iki set şeklinde bisiklete binmek bir saat aralıksız bisiklete binmekten daha fazla kalori yaktırıyor.

    7. Plan Yaparak Çalışın
    Birden fazla kas grubunu çalıştıran egzersizler, etkiyi iki katına çıkarırken, süreyi yarıya indirir. Bu nedenle spor eğitmeninizin bu şekilde hazırlayacağı program ile çalışmak daha faydalı olacaktır.

    8. Günlüğe Her şeyi Not Edin
    Kendinize bir günlük edinin ve ne yiyip ne içtiğinizi buraya not edin. Böylece hem beslenmenize takip edebilir, hem de yediklerinizin kalorileri hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz. Üstelik bu yöntemle daha bilinçli beslenmek de mümkün olacaktır.

    9. Güne Zıplayarak Başlayın
    Sabah saatin alarmını ertelemek hemen hepimizin alışkanlığı haline gelmiştir. Bu erteleme işlemi yerine, uyanmanız gereken saatten 10 dakika daha erken uyanıp 5 dakika boyunca zıplayabilirsiniz. Evet, kulağa ve göze komik gibi gelse de, bunu yapmaya değer. Çünkü 5 dakika boyunca zıplamak hem 40 kalori yaktıracak, hem de metabolizmanızı hızlandıracaktır.

    10. Her Zaman Merdiveni Kullanın
    Spor ve egzersiz dışında bunu mutlaka uygulayın. İşten eve dönerken metroya mı bineceksiniz? Yürüyen merdiven yerine basamakları tercih edin. Apartmana girdiniz ve karşınızda asansör mü duruyor? Hayır, siz merdivenleri kullanın. Böylece pratik bir şekilde bacaklarınızı da çalıştırmış olacaksınız.

Sayfayı Paylaş

Meleklermekani.Com misafirleri bu sayfayı şunları arayarak geldiler :

  1. güzel bir fizige sahip olmanin yollari

    ,
  2. manken fiziğine sahip olmak için

    ,
  3. manken fiziğine sahip olmak

    ,
  4. manken gibi olmanın yolları,
  5. manken gibi fiziğe nasıl sahip olunur,
  6. disiplinli olmanın yolları,
  7. manken fiziği sırları,
  8. Güzel bi fiziğe sahip olmak için,
  9. manken fizigine nasl sahip olunr